Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 22.4.2010 ja se on torstai  (Luettu 991 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.4.2010 ja se on torstai
« Vastaus #30 : 22.04.10 - klo:11:46 »

Mä huvittelin tuollla äsken ja harjoittelin trukilla ajoa. Korttihan mulla on, mutta en ole kertaakaan sen saamisen jälkeen ajanut.
Varsinkin yövuorossa olisi hyvä, jos uskaltaisi ottaa trukin käyttöön...  [:-I]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 22.04.10 - klo:11:51 »

Mä huvittelin tuollla äsken ja harjoittelin trukilla ajoa. Korttihan mulla on, mutta en ole kertaakaan sen saamisen jälkeen ajanut.
Varsinkin yövuorossa olisi hyvä, jos uskaltaisi ottaa trukin käyttöön...  [:-I]

Kantsii harjoitella hiljaisina aikoina, eihän sitä koskaan tiedä koska oikeasti tarvii niitäkin taitoja. Ei kai se kovin vaikeata ole jos autoakin osaa ajaa, toista vois olla meikäläisellä kun ei ole ajokorttiakaan. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #32 : 22.04.10 - klo:12:03 »

Päivää [:-)]
Eikä sitten sen kummempia.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 22.04.10 - klo:13:36 »

Mukavan näköistä, kun on tähän mennessä kolme viestiä tällä sivulla ja kaikissa on lintu avattarena  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #34 : 22.04.10 - klo:15:39 »

Iltapäivää kaikille! [:-)]
Taas niitä säätietoja, täällä nyt pilvistä, mutta aamulla oli pilviharso auringon edessä ja sitten puolipilvistä, joten aurinkonen esillä jonkin aikaa aina välillä. Nyt siis pilvistä ja tuulee jonkin verran taas aamun ja päivän tyyneyden jälkeen.
Mittarissa viime yön alin lukema oli +0,0 astetta ja nyt +10,3 astetta.

Aamulla oli kyllä auton ikkunat jäässä, joten sen verran kuitenkin ollut pakkasen puolella.
Tästä mittarista olen aina lukemat ottanut ja se kylläkin näyttää n. asteen vähemmän kuin toisessa tavallisessa ulkomittarissa on. Tämä mittari, josta laitan asteet ylös on siis digitaalinen.
Molemmat ovat talon pohjoispuolella.

Niin, ja mukavia kuvia taas tässä ketjussa, mutta osa viestejä vielä lukematta. Katsotaan jospa ne ehtisin lukaisemaan vielä. :)

Nyt hetken pönttöillen ja sitten taas joitain askareita vielä tekemään, ennen päivällistä.

Hyvää torstaita toivotaan kaikille!   [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #35 : 22.04.10 - klo:15:45 »

Huomenta.
Aikamoista myräkkää on Keski-Suomeen luvattu.  Toistaiseksi on ihan jees sää.  [:-)]
Kiitokset Kaitsulle. [KIPPIS]   Johan tuntui toi tieto ihan jäsenistössä.  Voi kun ehtisin kotiin ennen ohjelman alkua.  Areenasta se kait näkyy.  [:-I]
Kiitokset Mesikselle.  Uskon että kaikki on hyvin, tarkoitan entisellään. [:-)]
Mukavaa päivää kaikille.  [:45]

Kyllä näkyy Areenasta tuo ohjelma. :))

Ja se tulee huomenna aamullakin uusintana, jos on silloin telkun ääressä, klo 10:25 on merkitty ohjelmistoon.
Mä katsonkin se sitten huomenissa aamulla.
Hyvä, kun ollaan välillä esillä.   [:5]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #36 : 22.04.10 - klo:15:51 »

Päivää uudemman kerran. [:-)]
Eilen ei käyty ollenkaan kaupassa ja mitään ei oltu ostettu varastoon.
Tänään kuvittelimme menevämme katsomaan tyhjiä hyllyjä, mutta kaikkea oli tarjolla.
Valmisruokahyllyssä näkyi olevan joitakin tyhjiä koloja.
Eniten hämmästytti normaalia pienempi asiakasmäärä, mutta sehän sopi meille hyvin. :-))
Mukava vesisade herättelee luontoa kevääseen.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #37 : 22.04.10 - klo:16:00 »

Mukavan näköistä, kun on tähän mennessä kolme viestiä tällä sivulla ja kaikissa on lintu avattarena  [:-)]

:-))  No niinpäs onkin!
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #38 : 22.04.10 - klo:16:02 »

Päivää uudemman kerran. [:-)]
Eilen ei käyty ollenkaan kaupassa ja mitään ei oltu ostettu varastoon.
Tänään kuvittelimme menevämme katsomaan tyhjiä hyllyjä, mutta kaikkea oli tarjolla.
Valmisruokahyllyssä näkyi olevan joitakin tyhjiä koloja.
Eniten hämmästytti normaalia pienempi asiakasmäärä, mutta sehän sopi meille hyvin. :-))
Mukava vesisade herättelee luontoa kevääseen.

Ihan sama juttu oli täälläkin. Kaikkea oli vielä tarjolla mitä tarvitsikin ja tosi vähän asiaikkaita, vaikka oletin toisin. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #39 : 22.04.10 - klo:16:03 »

Ja muutenkin eläimiä koko sivu :-))
Nyt tuossa vesisateessa on hieman jotain valkoista (ei maukasta) seassa. Yäk.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #40 : 22.04.10 - klo:16:21 »

Mulle tuli niin hyvä mieli, kun sain kivan uutisen. Olin suru puserossa, kun myöhästyin kasvivärjäyskurssille ilmottautumisessa, pääsin kuudenneksi varalle. Ja nyt tuli ilmoitus että pääsenkin kurssille. Kiitos ne kuusi jotka peruivat  :)
Taas on jotain kivaa pohdittavaa, että mitäs kasvia sitä keräisi ja mitä värjäisi.
On tässä suru ollutkin puserossa ja on vielä monta kertaa työttömänä, mutta tämä uutinen on ihan piristysruiske.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 22.04.10 - klo:16:32 »

Hienoa, Iipa. Joskus elämä näyttää valoisankin puolen  [:-)].

Minulle tuli äsken puhelinsoitto. Olin juuri laittanut suun täyteen pähkinöitä ja mutustelin niitä. Maistuivatkin oikein hyviltä, kun en ole hetkiin syönyt. Työkaveri sieltä soitteli ja sanoi ensimmäiseksi, että hänellä on suu täynnä pähkinöitä  :-)). Meillä on monen monta kertaa sattunut tällaisia samanaikaisuuksia toisistamme tietämättä, eli telepatiaa on meidän välillämme. Hänkään ei ollut pitkään aikaan pähkinöitä syönyt, mutta nyt söi.  :-))
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 22.04.10 - klo:16:51 »

Että tämmöstä päivää tänään. No se siitä.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #43 : 22.04.10 - klo:16:57 »

Iltapäivää Lapista! olen tehny semmosen urotyön, että kävin hammaslääkärissä! Etuhampaasta lohkesi paikka ja oli vähän liian iso reikä hymyssä, niin pakkohan tuonne oli lähteä. Eilen illalla näkkäriä jyrsin ja sehän lohkes. Aamulla särkypäivystykseen ja klo 15.30 aika. No nyt on uusi hieno paikka ja nokkaa myöten turpa turrana. Ja hymy kunnossa  [:-DD]. Kyllä mua vähän pelotti... ja kyllä se pikkuisen "juili" se poraus. Ihan veet valui silmistä, mutta mää puristin rystyset valkeina käsinojasta, enkä huutanut. [:-)] .Nyt on vielä nenä arkana.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #44 : 22.04.10 - klo:17:21 »

Kotona taas.  [:-)]
Tänään on ollut maa valkoinen ja nyt on maa musta, kun aamulla ja aamupäivällä satanut lumikerros on sulanut ja
nyt on märkää ja kuraista sorateillä. Niin ja sataa siellä ulkona nyt vettä, lämpöä 3,5 astetta.
Aamulla töissä olikin hesarin välissä yllätys, kun siellä oli suolakurkunpalanen  :-O  ehkä "joku" oli lukenut lehteä ja suu vähän falskannut [RULES]   :-))
Kyllä oli eilen jo naapurikunnan marketissa osa leipähyllyistä, eineshyllyistä ja altaista melko tyhjiä ja jopa hiiva oli loppu, kun olisin ostanut, ihmiset alkaneet ilmeisesti leipomaan  [:-I]

Kauniita kuvia päivänketjussa.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.085 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.