Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

Teetkö itse simaa vai ostatko valmiina?

Teen siman itse.
- 14 (38.9%)
Joku muu tekee minulle siman.
- 3 (8.3%)
Ostan siman valmiina kaupasta.
- 6 (16.7%)
En tee simaa.
- 6 (16.7%)
En edes tykkää simasta.
- 3 (8.3%)
Mitä se sima oikein on?
- 1 (2.8%)
Ei taaskaan löydy minulle sopivaa vaihtoehtoa!
- 3 (8.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 31

Äänestys päättynyt: 02.05.10 - klo:09:48

Kirjoittaja Aihe: Sima-gallup  (Luettu 1108 kertaa)

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Sima-gallup
« Vastaus #60 : 27.04.10 - klo:21:47 »

No nyt mekin mentiin maistelemaan simaa  [:-P]
Hyvää se oli vaikka ei kai vielä valmista  :-))
Mitä sille simalle oikein vielä tapahtuu siellä jääkaapissa sen viikon aikana?
Se alkaa käymään  [:-)]

Ai se vielä käy kylmässäkin  [?] Enpäs olis arvannut. Arvelin tuon prosessin tarvitsevan nimenomaan lämpöä.
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 28.04.10 - klo:07:17 »

Eilen iltapäivällä sima tehty ja tänään sitten illansuussa pullotan.  Yön annan supatella vielä huoneen lämmössä ja sitten huomenissa vien kellariin odottelemaan Wappuva  [KIPPIS]
Tänään aamulla aikaisin "ulostin" siman tuonne pakkaseen, että hieman tuo käyminen hidastuu. Aika pyöreitä oli muovipullot ja painetta oli runsaasti kun korkkia raotti.  Pysyi onneksi vielä pullossa  [:-I] :-)) :-))
Päivemmällä siirrän kellarin kätköihin odottamaan wappuva  [KIPPIS]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #62 : 28.04.10 - klo:09:53 »

Mä pullotinkin siman lasipulloinin ja laitoin kierrekorkit koska joskus muovipullojen kanssa on käynyt yllätyksiä. [:-DD]

Mun simat on onneksi Pertunmaalla niin ei pääse ennenaikojaan lipittämään! [KIPPIS]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #63 : 28.04.10 - klo:11:00 »

Lasipulloihin minäkin siman pullotan, kerran on käynyt muovipullon kanssa vahinko ja se ei ollut simaa,
vaan mustaherukkamehua, keittiön kattokin sai uuden värityksen ja isäntä sanoi että minä olin kuin pahimman
luokan lahtari kun jokaisesta hiussuortuvastakin valui sitä mehua ja valkoisen teepaidan sai laittaa suoraan roskiin  [:-)]

Kovasti tekis minunkin mieli maistella mutta vielä olen malttanut olla korkkaamatta.  [:-)]
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 28.04.10 - klo:11:39 »

Mä pullotinkin siman lasipulloinin ja laitoin kierrekorkit koska joskus muovipullojen kanssa on käynyt yllätyksiä. [:-DD]
Lasipullot olisikin paremmat,mutta ei sattunut tähän hätään nyt löytymään. Toivottavasti pysyvät ehjiä  [:-)]

Lasipulloihin minäkin siman pullotan, kerran on käynyt muovipullon kanssa vahinko ja se ei ollut simaa,
vaan mustaherukkamehua, keittiön kattokin sai uuden värityksen ja isäntä sanoi että minä olin kuin pahimman
luokan lahtari kun jokaisesta hiussuortuvastakin valui sitä mehua ja valkoisen teepaidan sai laittaa suoraan roskiin  [:-)]
Minullekin on joskus käynyt kotikaljan kanssa , että kun avasin pullon niin ei tarvinnut kaataa enää mihinkään vaan koko sisältö tyhjeni itsekseen ja aika vauhdilla  [:-DD]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 28.04.10 - klo:13:45 »

Tahmatassu ja Evis  [:-DDD] [:-DDD]. Kyllä toisen vahingosta saa makeimmat naurut. (Sori)
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 28.04.10 - klo:13:56 »

Täälläkin on sima muovipulloissa, kun ei ole lasipulloja.
Vielä eivät ainakaan paisuile  [:-)]
Kirjattu

Pyyhältäjä

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 28.04.10 - klo:17:13 »

Tapaan jättää kierrekorkit hieman löysälle, ettei muovipullot paisu tai lasipullot pamahda hajalle. Muovisiin laitan siman tänä vuonna ja eilen laitoin käymisastiaan. Huomiseen saa käydä huoneenlämmössä, sitten pulloihin ja viileään.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.