Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 23,4,10  (Luettu 1120 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Perjantai 23,4,10
« : 23.04.10 - klo:05:06 »

Huomenia  [:-)]

ps. kamala päänsärky [:-/]
« Viimeksi muokattu: 23.04.10 - klo:12:35 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Pertjantai 24,4,10
« Vastaus #1 : 23.04.10 - klo:05:12 »

Aamua
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #2 : 23.04.10 - klo:05:28 »

Huomenia  [:-)]
Kylläpäs vielä olis nukuttanut  [:56] [:56]    Paranemisia Marlen päänsärylle  [:1]  ja kaikille muillekin poteville toipumisia.  [:-)]
Hämärää on vielä ulkona ja 0,2 plussaa, onkohan märät tiet liukkaita, hmmmmmm
Kohta on aamukupposen aika ja sitten päivänaherruksia puuhastelemaan  [:56]

Mukavaa perjantaipäivää kaikille.  [:-)] [:-)]           [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #3 : 23.04.10 - klo:05:30 »

+1,4

Pönttöohjelma katsottu eilen illalla ja ilmeisesti jotain jatkoa seuraa kevään/kesän aikana jos oikein ymmärsin [:5]

Aamuteen aika - paranemisia kaikille
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Perjantai 24,4,10
« Vastaus #4 : 23.04.10 - klo:06:08 »

Huomenta Oulusta!

Pilvinen sää, lämpötila nollan tienoilla..

Työpäivä ja sitten vklppu vapaa..

Mukavaa Perjantaita ja Hyvää Viikonloppua Kaikille!
 [:43] [:43] [:44] [:44] [:45] [:45] [:45]
Kirjattu
#Jani#

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #5 : 23.04.10 - klo:06:34 »

Ruttojuurikin on kukintansa aloittanut

Huomenta
-1 pakkasella. Koira tuossa vieressä mutisee (ei murise), että ulos olis asiaa. Jaa, isäntä otti mutinasta vaarin ja lähti käyttämään pissillä.  [:-)]
Mulla on tänään asiaa työterveyteen, korvaa huuhdeltiin maanantaina ja se on ihan merkillinen nyt, litisee ja lotisee ja paineen tunnetta siellä.
« Viimeksi muokattu: 23.04.10 - klo:07:04 kirjoittanut iipa »
Kirjattu

EskoMörkö

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 23.04.10 - klo:07:02 »

Huomenta Lahdesta. Justiinsa hipsin parvekkeelle savukkeelle aamukahvin kera todetakseni, että näyttää lunta satavan  [:-(]

Ja sitten työmaata kohden ->
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 23.04.10 - klo:07:38 »

Huomenta Epsoosta. Aika viileää on, edelleenkin. Päivä kulunee enimmäkseen sisätilapuuhasteluissa. Ohjelmassa on mmm. kukkien istutusta, neulomista ja tietty pönttöilyä myös.

Mukavaa viikonlopun odotusta kaikille.

ps. toivottavasti Marlen päänsärky helpottaa nopeasti.
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 23.04.10 - klo:07:38 »

Aamua [:-)]
Lumi-räntää satelee, mutta heti näyttää sulavan kun maahan asti ennättää  [:-)] plussalla oli aamulla reilun astenn verran.  [:-)]
Viikon viimoinen aherruspäivä jo alkanut joten kohta on tämäkin viikko taas työn suhteen pulkassa  [:-)] ja ens viikko onkin sitten huiliviikko  [:5]
Pirtsakkaa perjantakia kaikillensa  [:45]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 23.4.10
« Vastaus #9 : 23.04.10 - klo:07:50 »

Huomenia!  [:-)]

SEL:n lakon takia töissä niin rauhallista, että mä päätin pitää pyykkipäivän. Nousin kuuden jälkeen aloittamaan. Laskutkin maksettu. Täytyy kuitenkin lähteä aamupäivästä liikenteeseen, kun Pasin auto jäi eilen kaappikauppaan. Kaikenlaista asiaa hoidettavana tänään!

MUOKS! Joko Marlen tai mun kalenteri on väärässä. Eikös tänään ole 23. päivä vasta?
« Viimeksi muokattu: 23.04.10 - klo:07:55 kirjoittanut Kaija »
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Perjantai 23.4.10
« Vastaus #10 : 23.04.10 - klo:07:54 »

Huomenta Lapista! Maa on valkoinen lumesta. Lintuja hirmu parvi ruokinnalla ja yks orava. Pakkasta pari astetta.
Päänsärky on syvältä, tsemppii Marlelle.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 23.04.10 - klo:07:54 »

Huomenta,

Olen kyllä ollut viime aikoina ihmeen hajamielinen. Eilen soitti neuvolantäti, että olen unohtanut tuoda Otson rokotukseen  :-O Itselleni olin kalenteriin laittanut rokotuksen ensi viikolle. Noh, nyt se onkin ensi viikolla. Eilen piti ohiajaessa käydä ostamassa koiralle ruokaa. Arvatkaa muistinko? No en  [NUT] Tänään pitää nyt asiakseen ajaa koiranruokaostoksille.

Tilasin keskiviikoksi kampaaja-ajan varmuudeksi, jos vaikka pääsisin ensi viikolla työhaastatteluun. Näin jo unta, että unohdin senkin  [:-I]

Meen tosiaan ensi kuun alusta ihan vakituiseen töihin. Olen tuntityöläisenä toisessa paikassa ja toiseen olen hakenut (19 h/viikko). Otso onneksi pääsee tuttaville hoitoon toukokuuksi. Kunnallisella puolella eivät suostuneet järjestämään hoitopaikkaa, koska olen äitiyslomalla ja perhepäivähoito on täynnä. Kesäkuu onkin vielä avoin, koska en tiedä onko itselläkään töitä silloin, koska tuo toinen paikka on vielä auki.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #12 : 23.04.10 - klo:08:02 »

Huomenta,

Olen kyllä ollut viime aikoina ihmeen hajamielinen. Eilen soitti neuvolantäti, että olen unohtanut tuoda Otson rokotukseen  :-O Itselleni olin kalenteriin laittanut rokotuksen ensi viikolle. Noh, nyt se onkin ensi viikolla. Eilen piti ohiajaessa käydä ostamassa koiralle ruokaa. Arvatkaa muistinko? No en  [NUT] Tänään pitää nyt asiakseen ajaa koiranruokaostoksille.

Tilasin keskiviikoksi kampaaja-ajan varmuudeksi, jos vaikka pääsisin ensi viikolla työhaastatteluun. Näin jo unta, että unohdin senkin  [:-I]

Meen tosiaan ensi kuun alusta ihan vakituiseen töihin. Olen tuntityöläisenä toisessa paikassa ja toiseen olen hakenut (19 h/viikko). Otso onneksi pääsee tuttaville hoitoon toukokuuksi. Kunnallisella puolella eivät suostuneet järjestämään hoitopaikkaa, koska olen äitiyslomalla ja perhepäivähoito on täynnä. Kesäkuu onkin vielä avoin, koska en tiedä onko itselläkään töitä silloin, koska tuo toinen paikka on vielä auki.
Peukutusta Anniinalle töiden suhteen.
Itsekin huomaan et kun oon kotona, päivät vaan kuluu ja helposti unohtuu menot ja ajan kulu. Ensi viikolla on tärkeitä menoja, jotka on kirjoitettava hälytyksen kanssa kännykkään.
Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #13 : 23.04.10 - klo:08:08 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Perjantai - Päivän Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa / Alkavaa Viikonloppua Jokaiselle  [:75] [:59]

[:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #14 : 23.04.10 - klo:08:16 »

Huomenii  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.06 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.