Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 23,4,10  (Luettu 1163 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Perjantai 23.4.10
« Vastaus #15 : 23.04.10 - klo:08:37 »

Huomenta!
Aamutoimet on tehty. Nyt hetki tietsikalla, sitten kutomista ja koiran lenkitystä. Kaupunkiin myös on tänään ehdittävä.

Marlelle toipumista päänsärystä. Se on tosi kurjaa, kun oikein päätä särkee.

Kauniin värinen kukka ruttojuurella, mutta on sillä aika kamala nimi. Mistähän se senkin on saanut?

Evikselle leppoisaa huiliviikkoa ensi viikolla!

Anniinalle tsemppiä työ/vauvanhoitopaikkajutuissa.

Kaikille mukavaa perjantaipäivää!
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Perjantai 24,4,10
« Vastaus #16 : 23.04.10 - klo:09:04 »

Kiitokset Iipalle ja Mesikselle tsempeistä  [:-)]

Äitiysloma tosiaan kestäisi vielä kesäkuun puoleenväliin, mutta nyt on niin hyvä kaksi vuotta kestävä osa-aikainen työpaikka naapurikunnassa tarjolla, etten voi olla sitä hakematta. Noita lintulaskentoja teen sitten muuten, että saa vähän muutakin rahaa kuin surkeaa äitiyspäivärahaa.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 23.04.10 - klo:09:23 »

Huomenta.Räntää tulee, että nyt ei ollut mieltä ylentävä aamulenkki.
Västikät uhmaavat näitä kelejä ja kertoivat, että kesä on tulossa.
Marle, Iipa ja Anniina ja toki kaikki muutkin [:30]

Tässä meidän aamullinen kamu

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #18 : 23.04.10 - klo:09:29 »

Kävin pikavisiitillä työterveyshoitajalla, joudun menemään korvalääkärille, onneksi pääsen jo klo 11. Samaan syssyyn tuli huonompia uutisia roppakaupalla, että mitta olis mielestäni täyteen tältä päivältä.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 23.04.10 - klo:09:33 »

Iipa  [:30] Voimia sinulle ja jaksamista.
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 23.04.10 - klo:09:39 »

Huomenta, täällä sitä taas.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 23.04.10 - klo:10:01 »

Huomenta Lahdesta! [:-)]

Voi kun vois pyyhkäistä kaikkien pönttökavereiden huolet ja murheet ja vaivat ja sairaudet Huitsin Nevadaan! [:30] Vaan kun en voi, mutta yritän kuitenkin, järjestämällä pönttölän kevättapaamisen johon osallistumalla asken mainitut ikävät asiat ainakin hetkeksi unohtuu. :-))

Eilen kävin sitten optikolla ja hommasin uudet lasit, kolmisen viikkoa voi kestää toimitus kun kuulemma lentokiellot voipi tähänkin asiaan vaikuttaa. Kauas näkeminen ei ollut juurikaan muuttunut, mutta lukupuoli olikin sitten muuttunut reilusti. Tästä hankalasta silmävaivastani johtuen optikko suositteli käytettäväksi erillisiä lukulaseja silloin kun asettuu oikein lukemaan tai tekee muuten pidempään jotain tarkkaa hommaa. Moniteholasit ei mielestäni olleet edes kalliit, hintaa tuli 240€ ja tällaiset kehykset valitsin. Kuvan kehyksistä poiketen ne on pehmeän ruskeat väriltään (ai, ruskean kehyksen kultakoristeella saakin näkyviin kun vaihtaa sen täpän siihen ruskean kohdalle), noi mustat oli liian kova väri mulle. Olin niin myöhään liikkeellä että kauppa meni jo kiinni, mutta tilaan ne lukulasit sitten kun haen nuo monitehot. Erilliset lukulasit ei maksakaan kuin 9€ vaikka ne tehdään omille silmille sopiviksi.

Tänään taas Pertunmaalle, siivoushommeleita olis tiedossa. Imuripubi täytyy laittaa vappukuntoon ja yläaittoja ajattelin jo siivoilla pönttötapaamista silmälläpitäen.

Mukavaa viikonloppua kaikille! [KIPPIS]

(nyt naurattaa ihan älyttömästi koska kirjotin ensin kevättappamisen [:-DDD] )
« Viimeksi muokattu: 23.04.10 - klo:10:13 kirjoittanut Tiina »
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #22 : 23.04.10 - klo:10:18 »

Huomenta Lahdesta! [:-)]

Voi kun vois pyyhkäistä kaikkien pönttökavereiden huolet ja murheet ja vaivat ja sairaudet Huitsin Nevadaan! [:30] Vaan kun en voi, mutta yritän kuitenkin, järjestämällä pönttölän kevättapaamisen johon osallistumalla asken mainitut ikävät asiat ainakin hetkeksi unohtuu. :-))

Eilen kävin sitten optikolla ja hommasin uudet lasit, kolmisen viikkoa voi kestää toimitus kun kuulemma lentokiellot voipi tähänkin asiaan vaikuttaa. Kauas näkeminen ei ollut juurikaan muuttunut, mutta lukupuoli olikin sitten muuttunut reilusti. Tästä hankalasta silmävaivastani johtuen optikko suositteli käytettäväksi erillisiä lukulaseja silloin kun asettuu oikein lukemaan tai tekee muuten pidempään jotain tarkkaa hommaa. Moniteholasit ei mielestäni olleet edes kalliit, hintaa tuli 240€ ja tällaiset kehykset valitsin. Kuvan kehyksistä poiketen ne on pehmeän ruskeat väriltään (ai, ruskean kehyksen kultakoristeella saakin näkyviin kun vaihtaa sen täpän siihen ruskean kohdalle), noi mustat oli liian kova väri mulle. Olin niin myöhään liikkeellä että kauppa meni jo kiinni, mutta tilaan ne lukulasit sitten kun haen nuo monitehot. Erilliset lukulasit ei maksakaan kuin 9€ vaikka ne tehdään omille silmille sopiviksi.

Tänään taas Pertunmaalle, siivoushommeleita olis tiedossa. Imuripubi täytyy laittaa vappukuntoon ja yläaittoja ajattelin jo siivoilla pönttötapaamista silmälläpitäen.

Mukavaa viikonloppua kaikille! [KIPPIS]

(nyt naurattaa ihan älyttömästi koska kirjotin ensin kevättappamisen [:-DDD] )

Siellä sit varmaan sanotte toisillenne, että Hauska tappa vanha tuttu  [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 23.04.10 - klo:10:22 »

Huomenta kaikelle kansalle sekä medbörjareille.

Valkeaa, unelmaa... oli maa... aamullaa, kun se viitaksensa saanut oli pehmeän, lempeän, pian taivaan tuuliin haihtuvan lumipeitteen. Hiukan kirkastaa, kuin aurinko voittaisi pilvipeitteen jossakin raossa.

Eilen arvelin Tiinan silmätilanteesta, että luultavasti erilliset lukulasit olisi tarpeeseen, tai ainakin helpottavat elämää. En viittiny ruveta selostaan, kun aattelin, että kyllä se optikko siellä hommansa hoitaa. [:-)] Nätit kehykset olet valinnut. [:-)] Eikä näytä olevan hinnalla pilattu hommeli. [:-)]

Tiina, tuo kevättappaminen varmaan tarkoitti sellaista "murheitten kevättappamista". [:-)] :-))
Kaunista päivää, helpotusta poteville sekä mukavaa viikonlopunalkuu. [:30] [:45]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #24 : 23.04.10 - klo:10:34 »

Huomentapäivää.  [:-)]
Aamu mennyt pyykinpesussa ym. kun iltasella lähden taas äitiliinille.Ensin kuitenkin asioille ja kauppaan kylälle.
Minä käytän myös kännykkä hälytyksiä usein,kun muisti ei aina pelaa.  [NUT]  :-))
Nätit lasit Tiinalla.  [:-)]
Onneksi pääsee pöntön välityksellä "murheitten kevättappamiseen" mukaan.  :-))
Anniinalle,Marlelle,Iipalle ja muillekin   [:30]
Pirtsakkaa perjantaita pönttöihin.  [:-)]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
Vs: Perjantai 23,4,10
« Vastaus #25 : 23.04.10 - klo:10:42 »

Aamupäivää [:-)]
Paistaa pilvien lomasta ja sataa.
Taidan lähteä lenkille.
Hämäävä tuo ketjun päivämäärä [:-)]
« Viimeksi muokattu: 23.04.10 - klo:10:45 kirjoittanut Laura »
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #26 : 23.04.10 - klo:10:43 »

Aamupäivää.  [:-)]

Täällä ei vielä ole satanut mitään. Tuulee näköjään melkoisesti ja viileältä suunnalta. Lämpöasteitakaan ei ole kuin + 4,8.
Lähden ajelemaan maalle ja katsotaan voiko siellä jotain pihatöitä tehdä, saattaa olla tuuli haravoinnin esteenä. Isäntä yöpyi siellä viimeyön joten ainakin hänet haen pois.
Hyvää perjantaipäivää ja jaksamisia kaikille !  [:1]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
Vs: Perjantai 23.4.10
« Vastaus #27 : 23.04.10 - klo:11:11 »

Päivää ! Aamu on antanut räntää ja vettä, nyt näyttäisi kirkastuvan. Pilvi  [:10] on tosi luottavainen: makailee vaan tuossa työhuoneen ja eteisen välisessä oviaukossa ja antaa minun hyppiä ylitseen !  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 23.04.10 - klo:11:12 »

Huomenta.
Lumensekaista räntää sataa.  Taitaa tää päivä kulua sisällä.  Onhan tuota ollut tarpeeksi menemisiä, et hyvin mielin voin keskittyä omiin puuhiin.
Harmittaa, kun iipaa aina koetellaan.  Eikä löydy sanoja, mitä sanoisin.
Tuntuu niin kuolleelta laittaa nuita hymiöitäkin, mut laitan kuitenkin  [:30], jaksuja sulle.
Paranemista Marlelle. Päänsärky on viho viimeistä.  [:-/] Kaikille poteville paranemista.
Tiinan lasit on aikapaljon samanlaiset, kuin mun.  Lasieni sangoissa on solki.  Edullisesti sait lasit, mutta mun kukkarolle on kalliit. 
Ehän mä taas muista mitä kirjoititte.  Parit naurut saitte ainakin.  :-))
Oikein kivaa päivää kaikille.   [:45] [:44]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #29 : 23.04.10 - klo:11:18 »

Tiinan lasit on aikapaljon samanlaiset, kuin mun.  Lasieni sangoissa on solki.  Edullisesti sait lasit, mutta mun kukkarolle on kalliit. 

No kyllä minunkin mielestäni nuo ihan tarpeeksi maksaa ja olishan sitä kaikilla erikoislinsseillä ym. herkuilla saanut tuotakin hintaa vielä nostettua, mutta melkeen halvimmilla linsseillä otin lasit. Ja sen takia minäkin oon näissä vanhoissa laseissa kärvistelly kun ei oo oikein ollu rahaa ostaa uusia. Mutta nyt oli pakkotilanne edessä, kun kumminkin tarttee jotakin nähdäkin ja edellisistä rilleistä rapisee irti noi sankojen korvan takana olevat muoviosat.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sivu luotiin 0.071 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.