Ihanaa sunnuntaita jokaiselle pönttöläiselle!
Turussa on niin kaunis, aurinkoinen päivä, että olisin laittanut Seilin sääksien pesäkamerakuvan tähän, mutta taashan siellä oli kamera toissapäivälle jumittunut... Nyt on niin kaunista ja rauhallista, että puuttuvat vain ne Iipan mainitsemat kirkonkellot. Parissa asunnossa aikoinaan olen asunut, johon ne kuuluivat hyvin ja aina ne kuulostivat yhtä kauniilta ja rauhoittavilta. Usein viime aikoinakin olen niiden ääntä sunnuntaiaamuisin kaivannut, vaan ei kuulu tähän, ei. On kylläkin mukava ilmiö se, että vaikka olen päivät kotona, sunnuntait tuntuvat lähes poikkeuksetta sunnuntailta... Niin nytkin.
Eilisen tiskit jäivät (jostakin ihme syystä...) sittenkin tälle päivälle ja luulenpa, että rupean nyt tiskaamaan ne pois - etenkin, kun mes jälleen kerran taitaa laittaa sunnuntain ruokamme...
Ulkona auringossa on tällä hetkellä 29 astetta! Taitaa muuten koko Suomessa olla kaunis ilma tänään...? Ainakin aurinkoista sunnuntaimieltä jokaiseen pönttöön joka tapauksessa!
Ai niin... Kaijalle piti sanomani, jotta minusta sunnuntait OVAT kivoja. Ihania.
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)