Päivää.
Ei oo olossa kehumista, siitä minun hiljaisuus. Raskas ja alakuloinen.
Eikä asiaa auta paljoakaan se, että nyt se sitten alkoi. Ympäriltä kaadetaan puita. Jokainen puu vihlaisee sydäntä erikseen, yksi kerrallaan.
![Surullinen [:-(]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/4.gif)
Alkaa tuleen vedet ja viemärit joo. Ja tien levennys. Eilen jo hihkuen juoksin sukat jalassa vesisateeseen pelastamaan kuusta. MINUN kuustani! Moottorisahamies lähestyi sitä yllättäen. No, selvisi, että kuusi ei ollut tappolistalla. Jotain sentään jättävät. Jos se olisi ollut tappolistalla, olisin kytkenyt itseni siihen kiinni kettingeillä. Repliikitkin moottorisahamiehille oli jo valmiiksi harjoiteltu. Äänensävyt myös. Kyllä multa irtoaa jos pakko on...
Seuraavaksi kaiketi harjoiteltava repliikit kaivinkonemiehille. MINUN kiviä ei viedä pois, vaan ne siirretään minun tontilleni kauniiseen minun suunnittelemaani riviin! Ne ovat nytkin minun tontillani. Mutta kaupunki otti ja nappasi itselleen osan minun tonttiani, ilman korvauksia tietenkin. Mutta ne kivet omistan minä!
En ole erityisen hyvällä tuulella...