Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 6.5.2010  (Luettu 1138 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Torstai 6.5.2010
« Vastaus #45 : 06.05.10 - klo:17:44 »

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #46 : 06.05.10 - klo:17:53 »

Pyris, mä tiedän... [:-DD]

Kokeilen nyt kuitenkin kepillä jäätä... vai siis mitä mä kokeilen... sadetta... [:-DD] ehtii kait nuo nyt jonkin verran kuivua. Kertokaa mulle heti, kun se sade alkaa! Yöllä ehkä ei vielä sada...
Kirjattu

talitintti

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 06.05.10 - klo:19:41 »

Äsken lasitetulla parvekkeella lämpöä vajaat 25 astetta. Tuli otettua tunti aurinkoa  [:46] [:41]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #48 : 06.05.10 - klo:19:46 »

Taas näkee kuin pitkä tää Suomi on, ja kuinka lämpötilaerot ovat valtavat. Meillä sataa lunta ja etelässä kärventää aurinko. Enkä mä ees huipulla asu vaan täällä Suomi-neidon sydämen kohdalla. Ulkona käy kova vilske kun järripeippolauma on vallannut ruokintapaikan. Haukat käy härnäämässä vähän väliä. Eilen oli käynyt varpushaukka, tänään sinisuohaukka.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

kuukkeli

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 06.05.10 - klo:20:09 »

Moi pitkästä aikaa!

Bongattiin Pasi liukuovi mainoksesta ja tuli mieleen, että onkohan tänävuonna Pönttömiittiä Nallikarissa, ja jos olisi, niin milloin? :)
Oisi kivaa nähdä!  [:-)]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #50 : 06.05.10 - klo:20:12 »

Jeps, aurinkoinen oli päivä tänään, tuli oltua melkein koko päivä Puniksen kanssa ulkona ja vaikka olin laittanut aurinkorasvaa on naama vähän kärähtänyt. Jalatkaan ei tykänneet kun jo toisena päivänä peräkkäin joutuivat talsimaan 10 kilometriä  [:-I]

Muuten oli kyllä mukavaa ja paljon tuli mäillä ja torneilla tavattua tuttuja ja tuntemattomia ihmisiä ja paljon lintuja  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #51 : 06.05.10 - klo:20:17 »

Moi pitkästä aikaa!

Bongattiin Pasi liukuovi mainoksesta ja tuli mieleen, että onkohan tänävuonna Pönttömiittiä Nallikarissa, ja jos olisi, niin milloin? :)
Oisi kivaa nähdä!  [:-)]

Meillä ei ole tänä kesänä silleen lomaa, että ehdittäisiin lähteä vaunun kanssa kiertämään  [:´((]
Pidetään lomaa ensi viikko (merilinturisteily ja Pertunmaan tapaaminen) ja elokuun eka viikko, jolloin (kelien mukaan) mennään varmaan Kalajoelle, jonne mun sisko muuttaa asumaan. Loput lomat sitten talvikaudella  [:-I]

Kuukkeli! kerrohan teidän kuulumiset! Mitä Haamulle ja poitsulle kuuluu?  [:-)]

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #52 : 06.05.10 - klo:20:23 »

Taas näkee kuin pitkä tää Suomi on, ja kuinka lämpötilaerot ovat valtavat. Meillä sataa lunta ja etelässä kärventää aurinko. Enkä mä ees huipulla asu vaan täällä Suomi-neidon sydämen kohdalla. Ulkona käy kova vilske kun järripeippolauma on vallannut ruokintapaikan. Haukat käy härnäämässä vähän väliä. Eilen oli käynyt varpushaukka, tänään sinisuohaukka.

Sinne ovat sitten järrit jo ehtineet. Matkalla ovat tankanneet useammankin pönttöläisen ruokinnoilla. Kiva kun voimme seurata matkaansa ja katsella ihania tirppoja.  [:-)]
Kirjattu

kuukkeli

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 06.05.10 - klo:22:07 »

Meille kuuluu ihan hyvää :)
Poika kasvaa kohisten, täytti eilen 1v7kk ja oli kuukausi sitten neuvolassa 87cm ja 11kg. Osaakin jo vaikka mitä, ja puhuu sanoja sekä 2-3 sanan lauseita, osa sanoista tulee oikein ja osa vähän sinnepäin, mutta me ymmärretään. :) Lempipuuhaa on imurointi, pyykkien ripustus ja muukin siivoaminen, järjesteleminen ja kaikki äidin auttamiset. Imurointia ei auta mainita, jos ei aio toteuttaa, koska poika menee heti siivouskaapin ovelle odottamaan innolla sitä. Tänään poika toimitti ystävällisesti kaikki lukemattomat uudet postit eteisestä suoraan paperinkeräyskoriin. Tehokasta :D

Minä olen viihtynyt kotiäitinä, ja odotan kesää, toivon että siitä tulee aurinkoinen että saataisiin olla mahdollisimman paljon ulkona ja uida. Haamulle kuuluu myös hyvää, hän käy töissä ja harrastaa sählyä, eikä edelleenkän tunnista mitään lintuja.  :-))

Lauantaina olemme matkalle Ranuan eläinpuistoon näyttämään pojalle kaikkia ihania eläimiä :)
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 06.05.10 - klo:22:28 »

Kivaa, että Kuukkelikin tulit pöntölle.  [:-)] [KIPPIS]
Kirjoitit : Haamulle kuuluu myös hyvää, hän käy töissä ja harrastaa sählyä, eikä edelleenkän tunnista mitään lintuja.   :-))
Tuohon perään voinkin sit punastumatta kysyä, että mikä on sellainen pieni lintu, joka lentää, kuin ois näkymättömien laineiden päällä.?
Lauloi kauniisti pienellä liverryksellä.
Yks mun vieras oli myös nähnyt sellaisen ja ihmetteli samaa.
Eilen näin eka kerran sen linnun.

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 07.05.10 - klo:10:35 »

Huomasitteko tuon viimeisen viestini? [:-I]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #56 : 07.05.10 - klo:10:36 »

Huomasitteko tuon viimeisen viestini? [:-I]

Huomattiin :-)) mutta mä en ainakan oikein osaa vastata [:-(].
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 07.05.10 - klo:10:50 »

Saako tuosta mun kuvauksesta selvää, miten se lintu lenteli?
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #58 : 07.05.10 - klo:11:08 »

Eikös monet sirkkulajit, lentele silleest aaltomaisesti  [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 07.05.10 - klo:11:11 »

Vois olla joku sirkku, kun oli niin soma sirkutusääni.  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.084 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.