Sus, jos siellä kaadetaan koivuja niin tarkistahan onko siellä riippakoivuja mukana, niistä saa tehtyä vaikka mitä risutöitä!http://blog.risulintu.net/?page_id=306
Ihana kauniskuvioinen kyy!
Lainaus käyttäjältä: Tiina - 07.05.10 - klo:14:28Ihana kauniskuvioinen kyy! Kaunishan tuo on, ei siitä mihinkään pääse, enkä minä kyytä pelkää, enkä vihaa, mutta koitan välttää, ettei se pääse koiraa puremaan.
Lainaus käyttäjältä: Mesis - 07.05.10 - klo:14:39Lainaus käyttäjältä: Tiina - 07.05.10 - klo:14:28Ihana kauniskuvioinen kyy! Kaunishan tuo on, ei siitä mihinkään pääse, enkä minä kyytä pelkää, enkä vihaa, mutta koitan välttää, ettei se pääse koiraa puremaan. Rohkea olit, kun jäit kuvaamaan!
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 07.05.10 - klo:14:53Lainaus käyttäjältä: Mesis - 07.05.10 - klo:14:39Lainaus käyttäjältä: Tiina - 07.05.10 - klo:14:28Ihana kauniskuvioinen kyy! Kaunishan tuo on, ei siitä mihinkään pääse, enkä minä kyytä pelkää, enkä vihaa, mutta koitan välttää, ettei se pääse koiraa puremaan. Rohkea olit, kun jäit kuvaamaan! Minä en olisi jäänyt!!
Kuka tietää, kuluttaako tietokone paljon sähköä?Meille tuli hiukken iso tasuslasku, ja pelkään sekä epäilen, että olen siihen osasyyllinen, kun pidän tietsikkaa koko päivän auki.