Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 12.5.2010. Keskiviikko.  (Luettu 884 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 12.5.2010. Keskiviikko.
« Vastaus #15 : 12.05.10 - klo:09:59 »

PilvessäkAAN  :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 12.05.10 - klo:10:03 »

Sanat ontuu, vaan riimit ei.  [:-DD]

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 12.05.10 - klo:10:36 »

Näin on.  :-))
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #18 : 12.05.10 - klo:10:49 »

Huomenta Lapista! Ei vielä oo lämmintä, vettäkin nakkelee, ei auta, raksa oottaa. (Tässä pientä puukatosta tekemässä). Kepeätä pikkulauantaita, sehän on huomennakin pyhä. Kaks kurkea lensi länteen päin! oiskohan ollut pesäpaikan hakulento.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #19 : 12.05.10 - klo:10:51 »

Jep, joku siinä runossa onnahtaa. [:-DD] No, on se silti mun... ihan ikioma. [:-DD]
Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #20 : 12.05.10 - klo:12:09 »

Huomentapäivää!  [:-)]

Aurinko ei oikein tiedä paistaako vai eikö.  Väliin käy kurkistamassa ja sitten äkkiä takasin pilven taa piiloon.
Aamun mittaan on tullu siivoiltua, tosin vaan ihan lyhyen kaavan mukaan kun meillä pyörii noita vapun ajan
ilmapalloja pitkin lattioita.  Ne oottaa siellä pellavapäitä käymään.  Vuosikausia on jo ollut tapana että he tulevat
ne rikkomaan.  Ja voi sitä riemua ja pauketta mikä täällä silloin on.  Sääntönä on että niitä ei saa ottaa käteen vaan
pallo on saatava rikki istumalla sen päälle.  [:-)]

Nyt jatkamaan puuhasteluja ja täytyy käydä kylillä asioillakin.
Hyvää päivänjatkoa kaikille!  [:-)]
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 12.05.10 - klo:15:07 »

Hih, taitavat kaikki olla ulkona aurinkoa ottamassa. Kun se nyt kerran paistaa ja lämmittää. Älkääs nyt kuitenkaan polttako nahkojanne siellä.  [:-DD]

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 12.05.10 - klo:15:13 »

Ei oo meikä ainakaan.  Fysikaalisesta kun tepsuttelin kotiin vasten aurinkoa, olin naatti.  Rasituskuumuus ja aurinko yhteensä oli äkkiseltään melekoinen kokemus.
Nyt on välillä ollut pilviä taivaalla.  Niin sais olla Pertunmaanreissulla.  Ainakin matkustamisen aikana. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 12.05.10 - klo:15:15 »

No johan nukahutti. Se 8 tuntia näyttää mulle olevan nykyään ihan minimi, kai ihan hiukan jäi vajaaksi viime yönä. Kuukahdin kerrassaan äsken ja nukuin kuin tukki. Kuvittelin, että ainakin kaks tuntia olin nukkunut, mutta tuntihan siihen vain vierähti. Nyt kahvii. Ja sitte sinne uloskin sitä aurinkoa ottamaan. Ehkä vielä Prismaankin puutarhaliikkeeseen, orvokkeja ainaskin...
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 12.05.10 - klo:15:16 »

Nyt on välillä ollut pilviä taivaalla.  Niin sais olla Pertunmaanreissulla.  Ainakin matkustamisen aikana. [:-)]

Enää ei olekaan luvassa hellettä lauantaille, ihan mukavan lämmintä kuitenkin.

http://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/paikalli.html?Keywords=&param=4&map=min&place=Heinola
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 12.05.10 - klo:15:18 »

Ihanaaa!!  [:33]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 12.05.10 - klo:15:20 »

Hih, taitavat kaikki olla ulkona aurinkoa ottamassa. Kun se nyt kerran paistaa ja lämmittää. Älkääs nyt kuitenkaan polttako nahkojanne siellä.  [:-DD]

Syreenipensaita olen minä leikelyt niin että kädet ovat ihan turtana.  Lumi katkoi isoja oksia. Minä olen niitä pienempiä saksinut poikki, että isäntä pääsee moottorisahan kanssa katkomaan loput. Ovat päässeet niin pahasti kasvamaan, että on paras laittaa kaikki poikki. Kai ne sieltä uudelleen versovat. Ja jos ei, niin pitää sitten keksiä siihen joku muu ratkaisu.

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #27 : 12.05.10 - klo:15:20 »

Joo, ihan hellettä en miekään kaipaa, puolipilvinen muutenkin ihan mukavaa. Meillä on nyt +17 täällä ja koko päivän paistanut.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #28 : 12.05.10 - klo:15:29 »

Puutarhalta tarttui pussiin kaikenmoista SITTENKIN. Ja niitä tietty heti aloin monistamaan. Istuin muovituolilla ja vähän tuntui kiikkerälle, kunnes tuoli ja akka maahan, jalka solmussa ja kukkapurkit ympärillä ja ylös ei pääse millään kierosta asennosta tuolin kanssa. Koira hätääntyi ja nuoli naamaa. Onneksi oli kännykkä ja soitto sisään, tulekee auttamaan, akka maassa eikä pääse ylös! No kun sen tuolin veti pois toiset, niin pääsinhän minä sieltä pois. Puutarhan hoito on vaarallista...  [:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #29 : 12.05.10 - klo:15:32 »

Voi Iipa, onneks ei sattunut ettei vaarannu viikonlopun reissu! Ei sais nauraa toisen vahingolle, mutta oli pakko ihan vähäsen ainakin hihitellä kun luki tota sun stooria. [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sivu luotiin 0.072 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.