Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 15.05.2010 lauantai  (Luettu 393 kertaa)

EskoMörkö

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 15.05.2010 lauantai
« Vastaus #15 : 15.05.10 - klo:18:33 »

Huh, onpas ollut melko lämmintä taasen. Trukkia kävin työmaalla viitisen tuntia ajelemassa ja muita pieniä pihahommia hoitamassa. Ehti siinä muutamat perhoshaviksetkin tekemään samalla  :-))

Nyt voisikin pikkuhiljaa alkaa valumaan pitkästä aikaa ilta/yöelämän ja ohrapirtelön pariin  [KIPPIS] :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #16 : 15.05.10 - klo:20:57 »

No onpas ollut päivä. Pohjoisen puolella varjossa ollut koko päivän + 23 astetta. Ulkona kyllä kävi melkoinen puuskittainen tuuli, ei ollut ihan niin vaikeata.

Olen tänään keitellyt perinteistä hernekeittoa maanantain pihatalkoisiin. On siinä vääntämistä, keitin ensin savupotkat ja savuluut, siinä sivussa sitten herneet, jotka on lionneet ja sitten  yhdistelin niitä ja annan hautua ja hautua ja hautua.......
Oli ihan pakko maistella lientä ja voi VAUTSI mikä maku - ihan meinaa mennä taju!

Kun vaan itse viitsii tehdä sen alusta loppuun ja laittaa sinne runsaasti lihaa savuluista ja -potkasta, niin ei sen makeampaa enää voi ollakaan!

Huomenna lähden bussikierrokselle katselemaan Vantaan kartanoita. Koko päivän opastettu retki on tiedossa, varmasti mielenkiintoista ja kameralle paljon annettavaa.

Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 15.05.10 - klo:23:07 »

Olen tänään keitellyt perinteistä hernekeittoa maanantain pihatalkoisiin. On siinä vääntämistä, keitin ensin savupotkat ja savuluut, siinä sivussa sitten herneet, jotka on lionneet ja sitten  yhdistelin niitä ja annan hautua ja hautua ja hautua.......
Oli ihan pakko maistella lientä ja voi VAUTSI mikä maku - ihan meinaa mennä taju!

On siinä keittämistä, mut lienee ihan pakko tulla talkoisiin, tai ainakin kuokkimaan  [:20]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.217 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.