Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko. 26.5.2010.  (Luettu 870 kertaa)

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
Vs: Keskiviikko. 26.5.2010.
« Vastaus #45 : 26.05.10 - klo:19:34 »

Nurtsi ajettu toiseen kertaan. Alussa tuli vettä vain hieman ja lopussa hieman enemmän. Mun hommat loppu ennen kuin isännän ja hän olikin sitten likomärkä.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 26.05.10 - klo:20:27 »

Kohta saadaan varmaan lukea Otson itse kirjoittamia juttuja jos äiti jättää koneen vartioimatta   :-))

[:-DD] Tää onkin paha, kun olen nykyään melkein aina kirjautuneena, niin Otso saa äitin piikkiin kirjoiteltua vaikka mitä  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #47 : 26.05.10 - klo:21:02 »

Mäkin kävin ostoksilla ennen töihintuloa. Gigantissa. Ostin jotain kaikilla herkuilla!  :-))

Meinaa pitää kiirettä töissä. Kohta saakin keitellä tulokahvit yövuorolaiselle  [:-P]

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #48 : 26.05.10 - klo:22:06 »

Ehtoota  [:-)]

Kauniita kuvia päivän ketjussa.  [:-)] [:-)]

Poutaisen päivän jälkeen, yllätys yllätys siellä sataa taas vettä, eikä edellisen vesisateen vesikään ole vielä pelloilta kuivunut.
Lämpöä nyt 8,6 astetta, päivän lämpimin oli 15,5 plussaa ja yöllä oli kylmimmillään vain +2,2 astetta, onneks ei joriinit, pasuunakukat, kärsimyskukka, sinisarja vielä paleltuneet, niin ja mustikka, marjapensaat, omena, päärynä ja luumupuutkin kukkii.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 26.05.10 - klo:23:13 »

Heips :-))
Joitakin tunteja tuli taas oltua risusavotalla. Talven aikana vaurioituneita Unkarin sireeneitä
sahasimme ja leikkelimme. Pensaat ovat äitini kauan sitten istuttamia
ja melko suuria. Aika iso urakka ja taas tietää tehneensä [:-)]
Meillä oli tässä muutama aika sitten sama homma. Mieheni äiti aikoinaan on istuttanut jotain jalosyreeniä, ja ovat olleet  ja kasvaneet vähän niin kuin "pahuutensa vallassa". Nyt lumi painoi oksia poikki, että oli pakko tehdä jotain, -ja kyllä me teimmekin. Minä ensin saksin pienempiä oksia sen verran, että isäntä pääsi moottorisahan kanssa juureen. Neljä pensasta laitettiin maata myöten. Nyt siellä on jo hyvät alut tulollaan.
Tämän näköinen oan nyt piha. Minä tykkään, että näkee vähän muuallekin kuin pihaan.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.095 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.