Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

Missä kohtasit kumppanisi?

Harrastuksissa
Ravintolassa/Tansseissa
Kadulla
Sillalla
Bensa-asemalla
Kaupassa
Koulussa
Rannalla
Muualla

Kirjoittaja Aihe: Kumppanikalluppi  (Luettu 1398 kertaa)

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Kumppanikalluppi
« Vastaus #15 : 14.10.06 - klo:22:34 »

Suuret rakkaudet haihtuneet taivaan tuuliin, monessa paikassa kohdattu, ainutkertaiseksi arveltuja  [:57] vaikea vastata  [:-I]  [:-)]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Kumppanikalluppi
« Vastaus #16 : 14.10.06 - klo:22:44 »

Miksei tuolla vastausvaihtoehdoissa ole mtv3-chattia?  [:-I]
Nykyaikana kuitenkin aika moni tapaa sen elämänsä rakkauden netin välityksellä... ja ne parhaat kaverit pönttölän kautta!  :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Sus

  • Vieras
Vs: Kumppanikalluppi
« Vastaus #17 : 14.10.06 - klo:22:50 »

On siellä se "muualla" -vaihtoehto.  :-)) Siitä just odottelinki tarinoita. Jos joku kertois. Musta on kiinnostavaa missä kaikkialla voikin tavata. ("Elämä on ihmeellistä".) Yksi hyvä ystävä on tavannut puolisonsa just netissä, pelatessa "kodinrakennus- " tai "talonrakennuspeliä". Nyt ovat tunteneet vuosia ja toinen vaava tulossa.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Kumppanikalluppi
« Vastaus #18 : 14.10.06 - klo:23:00 »

Sus, me ei olla koskaan salattu sitä, että tavattiin ton mtv3-chatin kautta!  :-)) Sen palstan fiilis vaan on nyt muuttunut jo muutaman vuoden ajan aika pervoon suuntaan, eli sitä ei voi kellekään suositella!  :-O Tosin mun kummitytön äiti / rakkain nuoruuden ystävä löysi Pekan sitä kautta!  :-))
Oli muuten aika jännää lähteä ajelemaan Pasin luokse yökahville, kun ei oltu koskaan edes puhuttu puhelimessa. Soitin ekan kerran Korson risteyksestä  [:-DD] vieläkin joskus soitan siitä ja kysyn, että tästäkö mun piti soittaa!  :-))

Sus

  • Vieras
Vs: Kumppanikalluppi
« Vastaus #19 : 14.10.06 - klo:23:03 »

 [:-)] :-)) [:-)]
Kirjattu

Parus Major

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 675
  • Pori
Vs: Kumppanikalluppi
« Vastaus #20 : 14.10.06 - klo:23:18 »

Me ollaan tavattu tanssiravintolassa. Heh, aika perinteisellä tavalla siis, vaikka tarina ei edennyt ihan perinteisellä tavalla kylläkään [:-)]
Hauskaa se oli silti. Driver ns."ihastui" minuun heti [:16] , haki tanssimaan välittömästi ja osoitti kiinnostuksensa, mutta minä olin päättänyt olla vapaa ja en suostunut paukuille, en edes jäävedelle [:-I]
Näin meni melkein puoli vuotta...Driver haki minua aina tanssimaan, mutta mokoma ei enää pyytänytkään minua yhtikäs mihinkään. No lopulta minä tein aloitteen ja taidettiin mennä ekoilla treffeillä pizzalle....Siitä se sitten lähti. Aikaa mokomasta (vasta?) 20 vuotta.

Kaijalla ja Pasilla ehdottomasti mielenkiintoinen kohtaaminen. Haluan kuulla sen sitten livenä joskus :-))
Ja Marjulin&Didin story.
Upeita rakkaustarinoita [:38]
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Kumppanikalluppi
« Vastaus #21 : 14.10.06 - klo:23:23 »

Heh, Driver on ollut kovilla! Mutta eikö TOSIRAKKAUDEN eteen kannata tehdäkin töitä?
Jos saan kertoa, niin olen kuullut Didin ja Marjulin tarinan.. ja se oli tosi romanttinen! Ihana!  [:31]
Rakkaus on I-HA-NAA!!!  :-)) :-)) :-))

Parus Major

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 675
  • Pori
Vs: Kumppanikalluppi
« Vastaus #22 : 14.10.06 - klo:23:28 »

Kaija...kyllä minäkin olin kovilla... [:-DD] Ei oikein meinannut luonto antaa periksi tehdä aloitetta!
Muistan oikein hyvin kun olin ystäväni kanssa liikkeellä ja häneltäkin vielä hain rohkaisua, että pitäisikö, vai eikö pitäisi tehdä aloitetta - kädet hikosi.... [:-DD]

Rakkaus on ihanaa, mutta hoitamista sekin vaatii... [:-)] Yhteinen aika, ei ole pelkkä fraasi. [:-I]
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Veke

  • Vieras
Vs: Kumppanikalluppi
« Vastaus #23 : 14.10.06 - klo:23:39 »

Eipä ollu työpaikkaa valikoimassa, piti laittaa muualla.  [:-I]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Kumppanikalluppi
« Vastaus #24 : 14.10.06 - klo:23:42 »

Parus,olet NIIN OIKEASSA... rakkaus vaatii hoitamista! Eli kohta menee koneet kiinni täälläkin!  [:-)]

Ja kun tavataan, saat kertoa (parin amaretton jälkeen) Ihan Koko Tarinan!  [:31] [:30] [:35] [:36]    [:-DD]

Jate

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 568
Vs: Kumppanikalluppi
« Vastaus #25 : 14.10.06 - klo:23:49 »

Kaijan ja Pasin kohtaaminen on lähes sama kuin minun ja Sarin.  :-)) Hieman asiaa tarkentaakseni. Tilanne oli sellainen, että eräänä lauantai aamuna päätin katsoa teksti-tv:stä jotain urheilujuttua tai vastaavaa. Näpyttelin vahingossa väärän teksti-tv sivun ja se meni mtv3-chattiin. Siinä väärää sivua manailtuani silmääni pisti ilmoitus jossa kirjoittaja ilmoitti olevansa Kalajoelta. Ilmoituksessa haettiin nimenomaan kirjekaveri EIKÄ mitään suhdetta. Jostain syystä ilmoitus (en tiedä miksi) iski minuun niin, että kirjoitin tiedot siitä ylös...

No, sitten vierähti ehkä viikko, kun päätin kirjoittaa Kalajoelle. Vielä kun olin pudottamassa kirjeen postilaatikkoon, vedin sen pois ja ajattelin että mitä olenkaan tekemässä... No, tipautin sen sitten kuitenkin... Siitä se sitten lähti...  [:-)]

Asiasta tekee erikoisen se, että en ollut koskaan ennen lukenut mtv3-chattia saati sitten edes ajatellut kirjoittavani jollekin. Sari oli vielä saanut yli 30 vastausta joista loppujen lopuksi minä olin se mielenkiintoisin ja joka jäi ainoaksi kenen kanssa hän jatkoi kirjoittelua.  [:-)]

Ja vielä sen verran, että Sari teki aloitteen tapaamiselle.  :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Kumppanikalluppi
« Vastaus #26 : 14.10.06 - klo:23:54 »

Jate,sulla kävi hyvin! Sulla on suloinen vaimo ja kaksi ihanaa pojanvintiötä!
Et varmaan manaa TV-luvan hintaa?  :-))

Jate

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 568
Vs: Kumppanikalluppi
« Vastaus #27 : 15.10.06 - klo:00:01 »

Juu, ei tosiaan ole tarvinut katua!  :-)) Elämä on välillä ihmeellistä...
Kirjattu

Parus Major

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 675
  • Pori
Vs: Kumppanikalluppi
« Vastaus #28 : 15.10.06 - klo:00:21 »

Todellisia Tarinoita kumppanin kohtaamisesta. Hienoa Jate!

Ja kaija...kyllä vaan jutellaan. Se Amaretto kyllä herkistää kertomaan. Onhan se meidän yhteinen juomamme. [:35]
Suloisia unia kaikille kumppanin kera tai ilman [:-)]
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Veke

  • Vieras
Vs: Kumppanikalluppi
« Vastaus #29 : 15.10.06 - klo:00:37 »

Nii tarinaaha miä en kirjottannukka, ku vaa sen kohtaamisen, mikä sattu työpaikalla.

Mut meillä kohtaamine kävi nin, et menin eka kertaa työpaikan konttorii, v.-68 ja silmäni osu yksii toisii silmii sielä. Sillo mulla vaa kuulu päässä, doing ja ihan ninkun olisin sielt kirjotuspöydän takaa kuullu kans samallaisen, doing. Sen jälkee en enää koskaa ollu se entine vintiö.
Kolmenkymmenen vuoden päästä, -98 sitte sain kuullakki, et oikeen olin sillon siel toimistos kuullu.
Sitä rakkautta vaalin nykysin, viemäl ain sillon tällön ruusun haudalle.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.22 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.