Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 15.10.Sunnuntai  (Luettu 1161 kertaa)

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: 15.10.Sunnuntai
« Vastaus #45 : 15.10.06 - klo:14:14 »

Tervettä meininkiä! [:-DD]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: 15.10.Sunnuntai
« Vastaus #46 : 15.10.06 - klo:14:17 »

Mie muuten kuuntelen toisella korvalla radiosta pääministerin haastattelutuntia, enkä ymmärrä mittään mitä se puhhuu! [NUT]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 15.10.Sunnuntai
« Vastaus #47 : 15.10.06 - klo:14:20 »

Se taitaa puhhuu Nurmijärven murretta, niinkuin 7 veljestä...( kävin eilen N:järvellä, ajoimme syntymämökin ohi Palojoella, paikannimissä toistui -niittu jne )  [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 15.10.Sunnuntai
« Vastaus #48 : 15.10.06 - klo:14:21 »

Nyt pittää miun hetkeks vaieta, sain vierailijoita.
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: 15.10.Sunnuntai
« Vastaus #49 : 15.10.06 - klo:14:24 »

Ai sun syntymäkoti on Palojoella vai Vanhasen? Sinähän Jaska olet ollut Ruotsissa ym., mutta oletko aina asunut siellä Järvenpäässä aikuisiän? (suapko tämmösii kyssyy, en kai tunkeile?) [:-I]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 15.10.Sunnuntai
« Vastaus #50 : 15.10.06 - klo:14:28 »

Lisa, kuules, kuka se syntyikään Palojoella ? En minä ainakaan...Mä olen syntynyt Lahden kaupunginsairaalassa.
Toinen kysymys: Kuka kirjoitti 7 veljestä?  [:-DD]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: 15.10.Sunnuntai
« Vastaus #51 : 15.10.06 - klo:14:29 »

Ai niin! [:-DD]

Joojoo, nyt välähti! [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 15.10.06 - klo:14:32 kirjoittanut Lisa »
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 15.10.Sunnuntai
« Vastaus #52 : 15.10.06 - klo:14:36 »

Ai jaa, joojoo ! Kukas sulle opettikaan äidinkieltä ? No, leikki sikseen, assosiaatiot ei aina osu kohdalleen... [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Mun nurmijärveläisellä tuttavalla, joka sattumalta on äikän maikka, olisi kyllä hauskaa tätä tekstiä lukiessa, mutku ei se käy tällä foorumilla...
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 877
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 15.10.Sunnuntai
« Vastaus #53 : 15.10.06 - klo:14:42 »

Täälläkin autottoman autokatoksen perällä oli mukavuuslaitos mutta kun sisälläkin oli wc, niin pihalaitoksen luukku tuli naulattua umpeen ja samalla ulkovaraston lattia pinta alaa tuli vähäsen lisää.

Nyt kierros tehty pyörällä, vähän yli 30km. Mittarissa nyt 6,3 aurinkoa ja paikoitellen aika viileä tuuli
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: 15.10.Sunnuntai
« Vastaus #54 : 15.10.06 - klo:14:52 »

Joo joo, nyt kyllä naurattaa, mutta entäs tammikuussa -30 astetta!? :-)) Onneks on vielä tää huumorinkukka tallella! Ja täällä pöntöllä se ei ainakaan pääse kuihtumaan! :-))

Ei kuihdu huumorinkukat  [:28] [:43] [:28] täällä pöntöllä,siitä pitää huolen tämän pönttöjengin uskomaton huumorintaju,vitsinvääntäminen  [:-DDD]   ja uusien ideoiden  [:66] [:65] [:66] syntyminen melkein asiaan kun asiaan.
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: 15.10.Sunnuntai
« Vastaus #55 : 15.10.06 - klo:14:59 »

Kun nyt oli pakko käydä tuolla kahdessa ketjussa korjaamassa pari kirjoitusvirhettäni, heitänpä pikaisesti tähänkin ketjuun HYVÄT SUNNUNTAIN TOIVOTUKSET KAIKILLE VIELÄ KERRAN! Täällä aurinko on paistanut koko päivän - ja pari tuntia sitten auringossa mittari näytti ulkolämpötilana 22,5 astetta...  :-O Kylmä siellä nääs oikeasti on. Ja nyt mittarikin näyttää vain 14 astetta.

Pitkästä aikaa muuten sunnuntai tuntuu sunnuntailta. Siivoilinhan eilen ja kävin saunassa minäkin - kuten perjantain tai lauantain tapoihin tavallaan kuuluukin. Itse usein tarkoituksella vain saunassa käyntiäni pitkitän sunnuntai-iltaan...

Kohta hiukan murkinaa naamariin, ja sitten ehkäpä pientä autolla lenkkeilyä...  [:-)]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: 15.10.Sunnuntai
« Vastaus #56 : 15.10.06 - klo:15:26 »

Ai jaa, joojoo ! Kukas sulle opettikaan äidinkieltä ? No, leikki sikseen, assosiaatiot ei aina osu kohdalleen... [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Mun nurmijärveläisellä tuttavalla, joka sattumalta on äikän maikka, olisi kyllä hauskaa tätä tekstiä lukiessa, mutku ei se käy tällä foorumilla...

Mie muuten tykkäsin äidinkielestä, olin siinä jopa hyvä. Äidinkielenopettajan nimi oli muuten tosiaan Rva. Fågel ja kerran sen peruukki tarttu siihen telineeseen, missä karttoja yms. pidettiin. Joka tapauksessa mä tykkään kieliopista.
Historia taas on mulle aivan utopiaa. Kerran ajattelin olevani terve nuori ja söin aamulla kaurapuuroa. Mutta tulos oli, että nukahdin historiantunnilla ja opettaja (Piisami) tuli karttakepillä tökkimään mua! Siihen jäi puuroaamiaiset!
Mutta ette kyllä usko kuka osaa historian pitkin ja poikin! Se on mun mies! Kauheeta kun se oppi suomen kielen, niin se on lukenut kaikki Suomeen liittyvät jutut ja vielä päälle pääteeks Raamatunkin!  :-O
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 877
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 15.10.Sunnuntai
« Vastaus #57 : 15.10.06 - klo:16:20 »

Nyt eväät mukaan ja grillaamaan paketti makkaraa, ehtii rauhassa syödä ja pääsee vielä sisälle katsomaan tinttien ruokailua ennen hämärääja ehkä illalla vielä tulet kiukaan alle

mutta nyt  [:20] [:20]
mittarissa vain 5,3  :-O
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: 15.10.Sunnuntai
« Vastaus #58 : 15.10.06 - klo:16:22 »

Lisa,opa ratsupoliisi Kingillä ollut lukemista  :-O [:-I] :-O  Raamatussa kerrakseen.Aika tovi siinä mahtoi mennä ennenkuin se oli kannesta kanteen luettu.
Kirjattu

pssstt..

  • Vieras
Vs: 15.10.Sunnuntai
« Vastaus #59 : 15.10.06 - klo:16:36 »

3 - Pönttöläisten tietolaari.

Kirjoittaja: Marjuli
Pvm:   11-12-05 13:00

P Ö N T T Ö K A N S A
Kirjoittaja: Marjuli
Pvm: 12-28-04 21:01

PÖNTTÖFOORUMI


Hömö (synt. 15.10., tiedonhaluinen persoona, Tuusulan luontotarkkailija, pönttöyöpyjäkisan voittaja 04)


ONNEA!!! Oikein muistin, piti vain tonkia vanhoja...
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.397 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.