Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 1.6.2010-Tiistai  (Luettu 972 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 1.6.2010-Tiistai
« Vastaus #15 : 01.06.10 - klo:10:23 »

Päivän helppo kuva-arvoitus, mikä tai mitä on kuvassa?

Joku mehikasvi  [:-I]

Ei [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 01.06.10 - klo:10:23 »

Raparperin kukka.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 01.06.10 - klo:10:25 »

Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #18 : 01.06.10 - klo:10:26 »

Huomenta  [:-)]
Aurinko paistaa kesäkuun ensimmäisenä.  :-))
Viime yönä olin alimmillaan vain +2.2o. Pelkäsin,että eilen istuttamani tomaatintaimet paleltuu,kun oli pakko heti saada ne uuteen kasvihuoneeseen. [:-DD]
Eilen korjasin eka raparperisadon.Kolme litran rasiaa tuli,kun paloittelin pakkaseen,kun en ehdi nyt niistä mitään laittaa.Sitten vielä annoin ainakin 15 vartta naapuriin.Melkoinen sato ja vielä jäi ihan mukavasti pienempiä varsia.
Monenmoista hommaa olis,kun pitää joko illalla tai huomenaamulla lähteä äitiliinin luo ja kotiudun torstaina.Ja perjantaina sitten lähdenkin sitten etelää kohti.  :-))
Juu,vähän samaa aattelin,kun Pyris.Eilen nimittäin muutaman raparperin kukan napsin.
Mukavaa tiistaita pönttöihin.  [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #19 : 01.06.10 - klo:10:34 »

Päivää Pönttöön  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 01.06.10 - klo:10:37 »

Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #21 : 01.06.10 - klo:10:38 »

Huomenta, kaunis aurinkoinen ja tyyni  aamupäivä.  Mukava päivä puuhailla kaikkea kivaa ulkosalla,
tänään pitää kaydä ostamassa trimmeri, sellanen sähkökayttöinen jotta saa siistittyä seinän vierustoja ja
pensaitten alusia.

Ai se Tiinan kuva oli raparperinkukka ja minä tietysti  herkkusuuna heti  ajattelin että ah` miten herkullinen raparperipiirakka.  [:-)]

Aurinkoista ja leppoisaa päivää kaikille  [:-)]

Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #22 : 01.06.10 - klo:10:50 »

Myöhäistä huomenta!  [:-)]
Jotenkin tuntuu kiireiseltä ihan tämä kotona oleskelukin. Toinen koneellinen pyykki pyörimässä. Olen yrittänyt opetella käyttään uutta puhelinta, Nokia 5230, jota Expert myi hintaan 129e. Siinä on navigaattorikin, eli jokohan ne eksymiset loppuisi?  [:-DD]

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 01.06.10 - klo:10:56 »

Aurinkoista kesäkuun ekaa päivää.Hienosti keli suosii tätä kuun alkua.Kesä kauneimmillaan.
Päivällä pitäisi valmistujaislahjaa lähteä katsomaan ja ostamaankin :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #24 : 01.06.10 - klo:11:00 »

Torilla käyty, 1 tomaatti, 1 pitkä kurkku, 1 paprika, ostettu iloiselta karjalaispojalta (yli 80v) ja kaupanpäälle basilika. Sit onkin kasvihuone täynnä ja satoa vaan odotellaan.
Lupasinkos pestä ikkunoita, en taidakaan.
Arpaonnikin suosi voitin fb:ssä virkkukoukkusen arvonnassa jotain, en tiiä mitä.
Pihalle taimia istuttamaan.
Kirjattu

Jasska

• Vieras
« Vastaus #25 : 01.06.10 - klo:12:29 »

Nyt mun täytyy vielä kehua eilistä lääkäriä: verenpaineet ovat vihdoin kohdallaan ! Sain vanhalle pillerille rinnalle toisen tuotteen, jota olen vasta 2 kertaa ehtinyt napata ja heti tuntuu !  [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 01.06.10 - klo:12:54 »

Tää kyllä pitäis melkein laittaa vali-vali-osastoon  [:-I]

Nyt se sitten alkoi. Eilen mainitsin niistä ikävistä yhdistysasioista.
Julkinen sähköpostilistoilla riepottelu ei koskaan tunnu oikein kivalta.
Varsinkin, kun omat hermot pitää osata säilyttää.
Vaikka kiehuukin  [:-//]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 01.06.10 - klo:13:13 »

Tiistaipäivää.
Aamulla kävin labrassa ja sit jäin hortoilee tyhjällä vatsalla kaupungille.
Huomaa että on kesä.  Ihmiset jäi juttelee ja muutenkin olivat iloisella tuulella. 
Karaokeen meno taitaa onnistua huomenna.  Piti perua toiset pippalot ja toteutetaan kesän avajaiset, kun ollaan tuttavaperheen kanssa siitä alustavasti juteltu.  [:50]
Anniina, älä välitä.  Olet tehnyt sen, mikä sun kuuluukin.  Rehellisyytesi vielä huomataan.  Pää pystyyn.  [:5] [:1]
Täällä on syötävän upee ilma.  Vaikka aurinko paistaa, niin ei ole kuuma.  Aah tätä- onnea ja kauneutta.  [:36] [:45] [:44] [:9]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #28 : 01.06.10 - klo:13:34 »

Mun pitikin kertoa eilisestä kirjastoreissusta. Pari kirjaa oli myöhässä ja niistä oli kertynyt sakkoja jo 4:80€ ja lisäksi oli yksi varausmaksu 1€ maksettavana. Virkailija oli niin kiva että sanoi mulle: Anna 5€, se on tasasumma. :-O Hämmästyin vähän mutta mikäs siinä, maksoin vitosen. Lisäksi mun äiti oli kadottanut yhden kirjaston kirjan, sitä on etsitty viikkotolkulla kissojen ja koirien kanssa mutta ei vaan oo löytynyt. Siitä kyselin virkailijalta että mitä tarvii korvata, hän katsoi koneelta ja sanoi että se on niin vanha kirja ja niitä on heillä useita kappaleita, hän poistaa sen luettelosta eikä tarvi korvata mitään. :-O Ja taas olin kauhean hämmästynyt, mutta aika kivaa palvelua mun mielestä. Pelotti nääs ihan siitä kadonneesta kirjastakin kertoa, kun ajattelin että jos ovat kauhian vihaisia.
Kaiken lisäksi äiti kertoi tänä aamuna, että hän huomasi että yhden kirjaston kirjan päälle oli jotenkin joutunut sellaiset Kaari Utrion jonkin kirjan paperikannet, arvatkaas vaan että oliko se se sama kirja mikä eilen poistettiin kirjaston luetteloista kokonaan [:-DD].
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 01.06.10 - klo:13:45 »

Että pitipäs sattua!  [:-DD] :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.065 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.