Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 2.6.2010  (Luettu 798 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Keskiviikko 2.6.2010
« Vastaus #15 : 02.06.10 - klo:10:52 »

Huomenta.
 [:50] Sirenien aikaan valkeaan...  -laulu tuli heti mieleeni, kun iipan sireenit näin.  [:-)]
On kiva seurata Otson puuhia.  Ennättäväinen kaveri.  :-))
Jokos kerroin, että mullakin on kesäloma?  Meinaan, toukokuussa loppui fysikaalinen, eikä jatkoa haeta kun syssyllä vasta. 
Saattaa olla, että kerran kuukaudessa vois olla hyvä, mutta kattotaan ny. [:-I]
Kaunista päivää kaikille.  [:9] [:45]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 02.06.10 - klo:11:27 »

Aamupäivä hurahti taas vauhdilla ja kohta pitää lähteä liikenteeseen ja illaksi töihin. Mulla onkin siellä hiukan sellainen päiväkodintäti-fiilis, kun kaverina vuorossa on 3 nuorta sälliä. Tosi kivoja kaikki ja kovia tekemään töitä!  [:5]
Eilenkin oli taas niin kiireinen päivä, että täysillä saatiin painaa ihan iltakymmeneen asti. Toivottavasti tänään on hiukan kevyempi päivä!

Sus

• Vieras
« Vastaus #17 : 02.06.10 - klo:11:47 »

Huomentapäivää.

Heh. Eilen muutes Prismassa, siinä ostoksia kiirehtiessäni, kissanruokahyllyjen välissä, joku nainen tuli kysymään, että tiiätkö missä täällä on niitä ja niitä hiutaleita, kun ei täällä löydä mitään, enkä mä saa niitä hiutaleita muualta kuin täältä ja ja ja... Kovasti puhui kuin vanhalle tutulle. Siellähän EI löydä tällä hetkellä mitään, kun on remontti meneillään. Mää siinä, että hmm hmm, joo, ei täältä kyllä löydäkään mitään ja että "en mä tiiä". "Voi että, sä olet jo toinen myyjä, joka sanoo, ettei tiedä."

[:-I] Myyjä? Se luuli mua myyjäksi. :-)) Miksi? No kun sen kissanruokahyllystön mä osaan ulkoa ja sitä ei vielä ole muutettu. Ja kiirehdin, kun kyyditsijä mua ootteli. Mä vaan vauhdilla nappasin sieltä pari juttua ja kiirehdin eteenpäin. No minä tietty, naureskelin vaan, että emmie oo myyjä mie oon asiakas. Siihen hän vähän pöllämystyneenä, että ai jaa, mä luulin, kun sinä niin asiantuntevasti otit tuosta noita tavaroita. [:-DD] Juu. Olin asiantuntevan näköinen siis. No olihan mulla päälläkin pönttöpaita. [:-DD]

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 02.06.10 - klo:11:59 »

Aurinkoista [:45] keskiviikkopäivää.Paistaa tosi komeasti.

Kaunis sireenikuva, tuoksuu tänne asti.

Minulle käy usein samoin Susulle.Kun olen pitkä vielä niin aina joku tulee pyytämään,
että antaisitko tuon ja tuon tuolta ylähyllyltä..ai etkö olekaan myyjä tulee kommentti.
Tottakai autan ja annan mitä pyydetään ja monelle mummelille olen lähtenyt jotain
tavaraa etsimään kun sanovat etteivät isoissa kaupoissa jaksa kävellä.
Pienillä teoilla saa lähimmäisille hyvän mielen ja toki itsellekin.
Puutarhalla ei ole ollenkaan kummallista jos minulta tullaan kysymään mitkä kesäkukat
viihtyvät varjossa ja mitkä auringossa.Joka vuosi näin tapahtuu..ystäväni aina sanookin
että näytät sellaiselta jolta uskaltaa tulla kysymään neuvoa. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #19 : 02.06.10 - klo:12:02 »

Mä joudun silloin tällöin aina pyytämään apua joltain toiseta asakkaalta kun en kaupassa ylety ylähyllyltä jotakin ottamaan. Yleensä kattelen kyllä jos sattuisi pitkiä salskeita nuoriamiehiä kohdalle :-)) ja aina on joku auttanut, ihan mielellään.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 02.06.10 - klo:12:07 »

Hauskoja juttuja nuo kun luullaan myyjäksi. Itselle ei ole vastaavaa tapahtunut. Olen itsekin niin hukassa, jos menen johonkin markettiin. Monta kertaa tekisi mieleni joltain kysyä, että missä sitä ja sitä on, mutta kun en ole varma, onko kyseinen henkilö myyjä vai asiakas. Myyjillä pitäisi olla sellainen vaatetus, että ne erottaa tavallisesta ostajasta.

Menen tästä kohta syömään jauhelihakeittoa. Jälkkäriksi tein banaanirahkaa, minun herkkuani. Slurps!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #21 : 02.06.10 - klo:12:12 »

Prismassa myyjillä ainakin suurimmalla osalla on mielestäni semmoinen vihreä työasu. Mutta eihän asiakkaana sellaista aina muista. Eilen oli lähes hellepäivä ja mulla vain T-paita, se nyt näyttää vaan sellaiselta "sisäasulta", kun ei mitään pusakkaa tai vastaavaa ollut päällä.

Mua vaan jotenkin huvitti, ei mua ennen ole luultu myyjäksi. Se oli se tyyli, jolla mä napsin kiireissäni tavaroita. Hehe.
Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #22 : 02.06.10 - klo:12:51 »

Aurinkoista päivää kaikkiin pönttöihin!  [:-)]

Kaunis on sireenikuva, meidän pihan sireenit ei ihan vielä kuki mutta jos näin lämmintä ja aurinkoista
riittää niin ihan kohta ovat täydessä kukassa.

Terhakka poika on Otso, täytyy aina ihmetellä että miten aikaisessa vaiheessa ne nykyään oppivat,Saagaakin saa
nykysten hakea minkä milloinkin pöydän tai sohvan alta kun on oppinut pyörähtämään selältä vatsalleen ja  eikun pyllyä vain
ylös ja jalkoja alle vaikkei päätä vielä kunnolla jaksa kannatella.

Aivan mahtava vekotin on minun uusi trimmerini, kevyt ja mikä parasta, ei pidä niin hirveää melua kun edellinen eikä mene
kädet turraksi.
Seuraavaksi on vuorossa ikkunan pesua ulkoapäin ja että saan nostella kukkalaatikot paikoilleen, ovat tuolla jo valmiiksi istuteltuina
pihalla odottamassa.

Päivän jatkoja kaikille  [:-)]
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #23 : 02.06.10 - klo:13:04 »

Jestas, että pihalla on hyttysiä  :-O Niitä on ainakin tsiljoona, tai jopa vähemmän  :-))
Pieniä pirulaisia, jotka ei oikein pahemmin inise, vaan iskevät salakavalasti kimppuun,kuin
sika limppuun  [XX] :-))
Eipäs olekkaan aikoihin täällä ollut tämmöstä hyttyskesää  [:-I] No, kohtahan on taas talvi,
ja hyttyset pakkaseen kupsahtannu  [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 02.06.10 - klo:13:06 »

Niinpä niin, Minni. Ala vaan valmistautua lumeen ja pakkaseen.  [:-DD]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #25 : 02.06.10 - klo:13:07 »

juuh  [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 02.06.10 - klo:13:12 »

Minni, laita sinne "Perhosravintolaan" hyttysille oma kabinetti. :-))
Täällä ei ainakaan vielä ötöt ole häirinneet.
Mehiläisiä on lennellyt kiitettävästi kukkasissa.  [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #27 : 02.06.10 - klo:13:21 »

Minni, laita sinne "Perhosravintolaan" hyttysille oma kabinetti. :-))

Joo. Hyvä idea  :-)) ja kabinetissä tarjoillaan , Raidia  :-))
Kirjattu

— Alain de Botton -

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #28 : 02.06.10 - klo:13:21 »

Ainakaan kolmeen vuoteen meillä ei Pertunmaalla ole pahemmin ollut hyttysiä, mutta tänä kesänä tuntuu taas olevan ihan toi sama tsiljoona mikä Minnilläkin. Mä kans inhoon niitä yli kaiken, myrkkyä täytyy laittaa, muuten ei voi olla ulkona ja hyttyskierukoita polttelen vähän siellä sun täällä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #29 : 02.06.10 - klo:13:25 »

Meillä ei vielä inise hyttyset pahemmin, muutama iso kirsisääski on nähty. Nekin meni kuivattavaksi ja myydään sitten turisteille jakkaroiksi  [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.204 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.