Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 3.6.2010  (Luettu 814 kertaa)

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
Vs: Torstai 3.6.2010
« Vastaus #45 : 03.06.10 - klo:18:40 »

Sus on karjalaine voimanaine!
http://www.virkkukoukkunen.net/tuotteet_www/kortit/035.htm
Näinkin Sus voi sanoa:
http://www.virkkukoukkunen.net/tuotteet_www/kortit/036.htm

Ahkera oon ollut miekii ja nyt aherruksen jälkeen kävin katsomassa maariankämmekkä paikan. Niitä tulee satamäärin, mutta ovat nupulla vielä.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #46 : 03.06.10 - klo:18:47 »

Juu, iipa, niin voikii. :-)) Nuo on ihania.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 03.06.10 - klo:18:54 »

Hauskoja kortteja      :-))
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #48 : 03.06.10 - klo:20:27 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Nyt on aikas kirkas taivas, mutta tuulee edelleen jonkin verran.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +21,9 astetta ja nyt +17,4 astetta.

Mesis on ostanut kauniita kukkia! [:-)]

Iipalta mukava linkki kivoihin kortteihin! [:-)]

Kyllä Sus on tehnyt aikamoisen urakan! [:-)]
Että oikein yhdistelmäkaapin olet saanut liikkumaan. Meikältä ei onnistuisi moinen.

Hyvää torstai iltaa edelleen toivotaan kaikille!   [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #49 : 03.06.10 - klo:20:30 »

Ehtoota Hollolasta, tarkemmin Messilästä.  [:-)]
Lähdettiin aamupäivällä ajelemaan "jonnekkin" , päiväkahvit juotiin Tuuloksen Tuulosessa. Päätettiin yöpyä Messilässä.
Sääennusteiden mukaan emme seikkaile kauemmas, paluumatkalla yksi kirppis pitää tsekata. Isännän tietsikkapöytänä toimivaan vinolipastoon (ei vanha, 1940-1950) sopiva tuoli on hakusessa. Löytyis tietenkin kalliilla, etsitään halvalla koska lipastokin löytyi halvalla.  [:-)]
Sää oikein mukava, ennusteet onneksi eivät pitäneet paikkaansa.
Vesijärven laineita ihaillaan ( - minä rantalentistä pelaavia nuoria miehiä ), isäntä katselee TV:tä.  :-))
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #50 : 03.06.10 - klo:21:38 »

Iltoja  :-))mullon mokkula :-))
Ja nää näppikset on pyllystä :-))
Mut ny on perjantai mulla taas ja äsken soittelin...soittelin vuokramökkei  :-)) ja ehkä kesällä saan viikoksi vuokralle...laulun sanoin...."jos saaren minä saisin vaikka pienenkin jne".....siis kyselin saaresta vuokramökkii heinäkuulle. Sinne saa viedä koiratkin eikä saaressa ole ketään muita eikä vuokrakaan päätä huimaa.....oottelen säpöä vuokranantajalta, jeeeeeeeeeeeeeee....................
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #51 : 03.06.10 - klo:21:46 »

Toivottavasti Kati saa saaren viikoksi, pääsee erakoitumaan  [:-DD]
Mä en oo ollu Messilässä koskaan, kerran melkein mentiin, mut sit ei menykään. Isäntä unohti "vatsalaukun" bensa-aseman vessaan ja se män sen siliän tien ja me  jouduttiin pikaisesti kotiin kuolettamaan kortteja yms.
Reipas päivä tänään on ollut, saas nähdä mitä huomenissa. Hommia olis kotona vaikka kuinka, mut tehdään silloin kun huvittaa ja jos ei parempaa keksi.
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #52 : 03.06.10 - klo:21:54 »

Kiitti, Iipa. Mä oon muutes erakkoluonne, ihan tosi. Haluisin mökin mettälammen rannalta, jossei ois ketään muita, kun omaiset. Ja p........... semmonen ois myynnissä nyt just...mutta mulleiole rahaa, eikä mulla rahaa...................jäks!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 03.06.10 - klo:22:33 »

Sydän on täysi, maha on täysi, pää...no ehkä ihan vähäsen täysi.  [NUT] [8-)] :-)) Ei paljoa kuitenkaan.

Illan esitys oli hyvä , ruoka suussa sulavaa ja juomassakaan ei ollut valittamista. [KIPPIS] Kesäkauden avajaiset on suoritettu.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #54 : 04.06.10 - klo:09:22 »

Lähdettiin aamupäivällä ajelemaan "jonnekkin" , päiväkahvit juotiin Tuuloksen Tuulosessa. Päätettiin yöpyä Messilässä.
Sääennusteiden mukaan emme seikkaile kauemmas, paluumatkalla yksi kirppis pitää tsekata. Isännän tietsikkapöytänä toimivaan vinolipastoon (ei vanha, 1940-1950) sopiva tuoli on hakusessa. Löytyis tietenkin kalliilla, etsitään halvalla koska lipastokin löytyi halvalla.  [:-)]
Vesijärven laineita ihaillaan ( - minä rantalentistä pelaavia nuoria miehiä ), isäntä katselee TV:tä.  :-))

No voi Annulix, noin lähellä olitte ettekä ilmoittaneet [NO] :-)), me oltais voitu ajella teitä moikkaamaan sinne Messilään, eihän sinne ole Lahdesta kun jotain 15 kilometriä. Ens kerralla sitte ilmottele jos näillä seuduilla liikutte. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #55 : 04.06.10 - klo:10:15 »

No voi Annulix, noin lähellä olitte ettekä ilmoittaneet [NO] :-)), me oltais voitu ajella teitä moikkaamaan sinne Messilään, eihän sinne ole Lahdesta kun jotain 15 kilometriä. Ens kerralla sitte ilmottele jos näillä seuduilla liikutte. [:-)]
Illalla kyllä itsellenikin tuli mieleen että olisin voinut soittaa. Tämä koko reissu vaan tuli niin nopsaan päätettyä. Eilen aamulla vielä arvottiin lähdetäänkö vai ei. Katseltiin sääennusteita ja oltiin kahden vaiheilla mitä tehdä.
Ensikerralla soittelen.  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.11 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.