Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantaina, 7.6.2010  (Luettu 740 kertaa)

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Maanantaina, 7.6.2010
« Vastaus #30 : 07.06.10 - klo:16:19 »

Harmittaa, kun jouduin perumaan tarjoukseni yhdestä linnustoselvityksestä  [:-(]
Soittivat äsken, että se olisi mennyt läpi.
Ei ole Otsolle mitään hoitopaikkaa, joten ei vaan onnistu.
Olisi pitänyt jo viime viikolla saada tehtyä maastotyöt, mutta kun eivät vastanneet ajoissa mitään.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #31 : 07.06.10 - klo:17:12 »

Tuolla takapihan metsikössä parkuu harakanpoikanen naurettavan surkealla äänellä  [:-DD]
Pitäiskö mun antaa oma makkarani sille ja syödä pelkkää leipää? Sillä on varmasti hurja nälkä. Ja vanhemmilla pitää kiirettä, kun etsivät sille ruokaa ja välillä ajavat oravia takaa!

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 07.06.10 - klo:17:16 »

Kaijalla on taas hyvä ulosanti.  Pakkaa naurattamaan sun kertomukset.  :-)) :-))
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 07.06.10 - klo:17:40 »

Tuolla takapihan metsikössä parkuu harakanpoikanen naurettavan surkealla äänellä  [:-DD]
Pitäiskö mun antaa oma makkarani sille ja syödä pelkkää leipää? Sillä on varmasti hurja nälkä. Ja vanhemmilla pitää kiirettä, kun etsivät sille ruokaa ja välillä ajavat oravia takaa!

Anna leipä ja syö makkara itse  :-))
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #34 : 07.06.10 - klo:17:48 »

Kävin rautakaupassa ostamassa sementtiä säkin saas nähdä mitä siitä syntyy.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 07.06.10 - klo:17:59 »

Kävin rautakaupassa ostamassa sementtiä säkin saas nähdä mitä siitä syntyy.
Varmaan jotain mielenkiintoista , laitahan kuvia sitten  :-))
Mun täytyis lähteä pottumaalle piilotteleen perunoita  :-))
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #37 : 07.06.10 - klo:19:09 »

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/06/1139961  [:´((]

No voi surkeus. Ei ollut pikkunallukalla hyvä elämä. Ja sitten vielä noin lyhyt  [:´(]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #38 : 07.06.10 - klo:19:22 »

Voi surku, miten Millalle kävi.

Sukututkimusope, kaverini vissiin haistoi että iipa tarttee vaihtelua ja pyysi mukaan huomenna sukututkijoiden Sastamalan reissulle peruutuspaikalle. Käydään Tyrvään Pyhän Olavin kirkossa, vaikka kirkkoimmeisiä en olekaan, olen sinne haaveillut pääseväni. Kaksi kertaa kahvitellaan museossa ja kartanolla, jonka nimeä en muista ja sit käydään koiramäen talossa. Mukava päivä varmaan tulossa.
Jääkin sementtisäkin aukasu seuraavalle päivälle.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #39 : 07.06.10 - klo:19:36 »

Iipalla varmasti mukava päivä huomenna.  [:-)]
Itseänikin kiinnostavat sekä Pyhän Olavin kirkko että Koiramäki.
Pitänee yrittää saada isäntä innostumaan joskus päivän reissulle.  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #40 : 07.06.10 - klo:20:03 »

Maanantai iltaa! [:-)]
Täällä tänään puolipilvistä ja vähäsen tuulta sekä ajoittain tyyntäkin.
Mittarilukemia, viime yön alin oli +1,0 ja päivän ylin +14,9 sekä nyt +14,1 astetta vielä.

Justiin tuota kirjoittaessa katsoin ulos ikkunasta, niin pupu istuu tuossa pellolla ja syö orastavaa viljaa. :))
Oravan poikasia on ollut jo jonkin aikaa pihapiirissä ja lähinnä ruokintapaikalla kaivelemassa rippeitä.
Lintujen poikaisia ollut kanssa näkyvillä, tänään kaksi punatulkun poikasta ja mustarastaan poikanen.

Luonnossa on nyt aika paljon seurattavaa ja äsken kun kävin kastelemassa kesäkukkia, niin haarapääsky pariskunta lenteli ja toinen istui langalle rupattelemaan. [:-)]

Mutta, nyt menen laittamaan iltapalaa ja sitten jonkin aikaa luen viestejä vielä täällä. Tämäkin ketju vielä lukematta.

Hyvää manantai iltaa toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

• Vieras
« Vastaus #41 : 07.06.10 - klo:20:34 »

Kävin ostaas puolen hinnan orvokkeja, enhän mä tajunnu olevani näin myöhässä. Jotakin rippeitä jäljellä ja siksi puoleen hintaan. Mähän kävin jo toukokuun ihan alussa, niin ei ollut oikeita värejä... silloin olin kai liian aikaisessa. Noh, eiköhän noilla nyt yhen kesän elossa pysy. :-)) Sitte ostin petunioita ja lumihuitaleita. Eiköhän nää riitä...

Olin taas varsinainen kuormajuhta kotiin tullessa, ohjaustangon toisessa sarvessa kassillinen kukkia, toisessa toinen kassillinen + olkakassi ja tarakan korissa lähes ylitsevuotava ruokakassi. No on sitä joskus ollut enemmänkin... [:-I] :-)) Ostin jäätelöökii kert nyt mulla on PAKASTIN! Kaks lootaa, toinen loota tuutteja ja toinen loota eskimopuikkoja. Kyllä nyt kelpaa! [:73]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #42 : 07.06.10 - klo:21:34 »

Mistä noi kissat tietää ja vaistoaa... Kirsikankin saa hetkeksi syliin (no vain hetkeksi mutta kuitenkin), jos niin haluaa. Mutta auta armias, jos ihan tavallisesti otat syliin, hiljaa ja rauhallisesti ja kaikkee, mutta toisessa kädessä on lääketuubi, ni jo tulee kynttä ja raavintaa ja purikin! Matolääketuubi toisessa kädessä. Se niskaan siveltävä matolääke.

No sain laitettua kumminkin. Nyt puuttuu enää Jaska ja Nöpö... no Jaska on helppo tapaus, mutta Nöpöähän ei saa edes syliin... [:-I]

Kuka käski hankkimaan näin monta eläintä...
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 07.06.10 - klo:22:07 »

Mitä sanoisit, Sus, jos hakisin nöpön tänne?  :-))  Mulle tuli tänään kauhee kisukaipuu. 
Iski hellyydenkipeys, kun telkkarissa näytettiin keskosina syntyneistä viitosista hyvä ohjelma.  Jo olivat suloisia ipanoita. [:35] Hellyyttä haluaisin antaa, eikä pikkuisia ipanoita ole lähimailla, niin oisko se sitten kisu, jota hellisin? :-))
Täytyy tosissaan tuota alkaa miettimään.  [:-I] [:-)]

Pyris, ostitko kukkia?  Mikä kukka oli suosituin?
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 07.06.10 - klo:22:15 »

Siinä sulle kyllä helppo kissa, Kaarin. :-)) Nöpö. Kun ei sille oikein voi antaa hellyyttä vaikka tahtoiskin, kun hää juoksee livohkaan. Mutta semmoiset "normaalimmat kissat" kyllä sopii hellyydenantonälkään, mut oliks sulla joku allergia...?
Kirjattu

Sivu luotiin 0.059 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.