Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantaina, 7.6.2010  (Luettu 770 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Maanantaina, 7.6.2010
« Vastaus #15 : 07.06.10 - klo:10:36 »

Huomenta.
Aurinko paistaa ja vettä e i  sada, taitaa olla kesä.
Pyrikselle reissukohteessa nautinnollisia näkymiä, joista saamme varmaan kuviakin.  [:-)]
Otsossa on het pienestä pitäen miesten aineksia.  Laittaa hameväen töihin.  [:-DD]
Katsoin eilen videosta, kun ipana täytti 2v.  Ihan tuli  [:´(], kun muistui mieleeni ne ihanat ajat.  :-))
En ole videoita katsonut ainakaan reiluun vuoteen, mut eilen lankesin.
Muuten, milloinka kaktuksen voi viedä partsille?
Vein viime kesänä aika myöhään, mut nyt ajattelin sen viedä aikaisemmin.
Mukavaa maanantaita kaikille. [:45] [:9]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 07.06.10 - klo:10:39 »

Aamupäivää töistä!  [:-)]
Ihan liian kiireistä, kun ei juuri kerkii pöntölle kuin kurkistaa!  :-O [:-DD]

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #17 : 07.06.10 - klo:11:04 »

Että meni mieli mustaksi. Jouduin kirjoittamaan muutaman "työperäisen" viestin ja paha alakulo alkoi kaivautua esiin.
Piti mennä tätiä katsomaan, mut en nyt jaksakaan. Täytyy yrittää siirtää ajatuksia valoisempiin asioihin ja lähteä kävelylle koiran kanssa.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 07.06.10 - klo:11:35 »

Iipalle  [:1] ja kaikille muillekkin sitä tarvitseville.
Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #19 : 07.06.10 - klo:12:07 »

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille![:-)]

Vähän on tosiaan täälläkin lämpimämpi päivä tulossa, ainakin se viheliäisen kylmä tuuli on poissa.

Kerkiäväinen on Otso-poika, saat Anniina varautua siihen että seuraavaksi Otso järjestelee sinun
alakaapit uuteen uskoon ja kaikki mikä käden ulottuville sattuu, tutkitaan tosi tarkasti. [:-)]

Lomareissua tässä suunnitellaan, josko vaikka juhannusviikolla suunnistettais kohti kesäpaikkaa, mut nyt nautitaan
tästä kiireettömästä arjesta, seurataan lintuja kun ne nurmikolta hakee ruokaa poikasilleen ja ihastellaan pihassa
kukkivia pihlajia ja aroniapensaita sekä muitakin kukkia, luonto on nyt tosi kaunis.

Päivänjatkoja kaikillen ja lohdutuksen sanoja niille, jotka niitä nyt tarvitsevat.
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 07.06.10 - klo:12:21 »

Maanantaita kaikillen!

Peräkärryllinen jääkaappeja makaa nurmikolla. [:-I] [:-DD] Edelleen. No alustavasti sovittu keskiviikoksi peräkärrykyyti kaatopaikalle. Lähtee kaikki muukin sähkökama samantien. Sitäpä riittää, on kertynyt sökö mikroaaltouuni, sököjä lamppuja ja sökö sähköpatteri, radio, kaukosäätimiä, kahvinkeitin, mitähän tuolta ulkorakennuksesta löytyykään... Sähköroinan saa viedä ilmaiseksi.

Huseeraamista riittäisi vaikka muille jakaa, jossakin vaiheessa pitäis alkaa puiden pilkkominen...

Mulla on liputuspäiväkin, kaikki takit ja pusakat ovat ulkona tuulettumassa ja pyykitkin liehuvat iloisesti narulla. Tää paikka alkaa yhä enemmän muistuttaa Huvikumpua... [:-I] :-))

Mukavaa viikonalkuu!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #21 : 07.06.10 - klo:12:25 »

Pistetääs tännekin tää terveisiä Huvikummusta. :-))

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 07.06.10 - klo:12:53 »

:-)) Ahkera olet, Sus!  :-)) [KIPPIS]
Pannulaput kaipais pesua täälläkin.  :-))
Nyt laitan murua suuhun ja käyn tutkailemassa torielämää.  Kaupassa täytyy myös käydä.
On aivan ihana aurinkoinen päivä.
Mukavia hetkiä teille ja iipalle  [:1].
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #23 : 07.06.10 - klo:12:54 »

Me ei päästä kauppaan kuin jalkapelillä, auto viipyy korjaamolla iltapäivään. Ootellaan !  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 07.06.10 - klo:13:11 »

Aurinkoista uutta viikon alkua.Paistaa vaan ei ole kovin lämmin keli.
Lahdessa on taas tapahtunut voi työntekijöitä mitä joutuvat kokemaan.

http://www.ess.fi/?article=285036
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #25 : 07.06.10 - klo:13:20 »

Iltapäivää  :-))
Viime yönä oli ollut pakkasta -1.2o.Nyt on aivan mukava ilma.Ulos täytyis lähteä.
Päivä mennyt reissusta toipuessa.
Iipalle  [:1]
Susulla kiva pannulappurivistö. :-))
Mukavaa maanantaita pönttöihin.  [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #26 : 07.06.10 - klo:14:36 »

Susulla iloisen värikäs pannulappurivistö.  [:-)]

Muuten, milloinka kaktuksen voi viedä partsille?
Vein viime kesänä aika myöhään, mut nyt ajattelin sen viedä aikaisemmin.
 [:45] [:9]
Minä nostin äsken kaktukseni talvikodin pihalle. On kyllä melko suojaisa paikka.
Kävästiin siellä ajamassa nurmikko, ajattelin että nyt tuli kaktuksellekin kesä.  :-))
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 07.06.10 - klo:14:43 »

Iltapäivää  [:-)]
Kaunis aurinkoinen ilma olut päivän, vaikka aamulla satoikin vettä ja oikien kunnolla.  [:-)] Viikon saiarsloman jälkeen paluu työpöntölle on ollut kiirteistä.
No kohta laittelen koneen kiinni tältä päivältä ja käväisen torilla nautiskelemassa iltapäiväkaffeet ennen kotiin paluuta  [:-)]
Iipalle  [:1] ja Sus vois jakaa sitä ylimääräistä puuha-energiaa tänne toisillekin, ainakin minä voisin hieman sitä ottaa  :-))
Kaktuksen ulostuksen suoritin minäkin jo viikonloppuna  [:-I] Sireenipensaaseen piilotin hyvin ja unohdan sen sinne taas koko kesäksi.  [:-)]
Makoisaa maanatakin jatkoa kaikillensa  [:45]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 07.06.10 - klo:15:32 »

Otso tosiaan järjestelee jo kaappeja. Oman hoitopöydän alakaapeista käy vetämässä vaatteensa lattialle, keittiössä pääsee vain yhteen alakaappiin, jossa on vain muovisia kippoja. Ne löytyy aika usein lattialta. Nyt oli päässyt siivouskomeroonkin, kun oli ovi jäänyt pikkasen raolleen.

Astianpesukone meillä on yhdessä alakaapissa, kun se on sellainen pöytämallinen eikä mahdu pöydälle. Ovi pitää olla tietysti auki, kun se pesee. Silloin Otsolla on hauskaa, kun pääsee kattiloiden kimppuun ja paukuttamaan niillä lattiaa. Voi alakerran naapureita  [NUT]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #29 : 07.06.10 - klo:15:46 »

Uuh tuota mun uutta kännykkää!  [:-I]
Mä olen käyttöohjevastainen ihminen, mutta nyt taitais olla parempi kaivaa ohjeet esiin. Aamulla 04.30 alkoi kuulua jotain ärsyttävää musiikkia, josta mun eka ajatus oli, että Pasilla on unohtunut telkkari päälle. Sitten mä tajusin, että sehän onkin mun herätys. Ja eikun täpyttämään sitä kosketusnäyttöä, että saisi musiikin vaikenemaan. Pasikin heräsi ja mä löin luurin sen käteen, että auta mua... tää ei suostu hiljenemään  [:´((]

Sitten kahvin kanssa pihalle. Hetkeä myöhemmin Pasi tulee sinne tukka pystyssä kertomaan, että puhelin oli alkanut soida uudestaan keittiön pöydällä  [:-//]
Ilmeisesti torkkuherätys... Muutenkin unet oli aika katkonaiset, kun piti vähän väliä katsoa kelloa ja hiukan jännitti, että soikohan se varmasti  [?]

Pitäis keksiä jotain ruokaa illaksi, mutta väsyttää eikä huvita. Äh, grillattu makkara ja pari palaa leipää on varmaan riittävä päivän pääruoaksi?  [:-I]

Sivu luotiin 0.056 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.