Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 9. kesäkuuta 2010  (Luettu 704 kertaa)

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
Vs: Keskiviikko 9. kesäkuuta 2010
« Vastaus #30 : 09.06.10 - klo:12:21 »

Huomentapäivää !

Tänään on taas se päivä että nurmikko odottaa leikkaajaansa, uhkaavalta näyttää vaan tuo
pilveily tuolla ulkona, josko vaikka vettä roppais jossain välissä, ainakin sääkartta näin lupaili.
Eilinen päivä menikin sitten  lusmuillessa kun oli se kampaajalla käynti ja hän laittoi mun pääni
niin hienoksi etteihän nyt sellaisella päällä voi mennä hikistä hommaa tekemään.  [:-)]

Hymyilytti tuo Kaarinin kärpäsjuttu, ei minulla tuollasia kokemuksia ole muutakuin se että niitä
häirikkökärpäsia pörrää silloin tällöin ympärillä ja isännällä on siihen aina oma kommenttinsa,
jota ei voi kuitenkaan näin julkisesti paljastaa.  :-))

Päivänjatkoja kaikillen.  [:-)]
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 09.06.10 - klo:14:10 »

Lähtisiköhän apteekkin tilaamaan Otsolle maitoa.
Huomenna lähdetäänkin Otson kanssa Savonlinnaan.
Hoitamaan asioita ja moikkaamaan minun parasta ystävääni ja hänen poikaansa  [:-)]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #32 : 09.06.10 - klo:14:47 »

Tervehdys keskiviikkona :-))
Siivousintoa tässä yritän viritellä. Ja vaikka intoa ei löytyisikään, on homma pakko tehdä!
Golfpalloja käytiin vähän lyömässä ja ruokakaupassa.
Suurin urakka tänään onkin ollut sähköpostin siivoaminen :-)) Nyt mahtuu taas vaikka kuinka!
Postin kävin hakemassa äsken ja aika vilakalta tuntui ilma, 18 asteen pinnassa näkyy kuitenkin olevan, mutta tuulee.
Nauttikaa päivästänne!
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #33 : 09.06.10 - klo:14:58 »

Anniina, joko testasit Otsolle sitä "hammaskipuainetta"?
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #34 : 09.06.10 - klo:15:16 »

Parinkymmenen minsan päästä tulee noutaja ja vie mut kaatopaikalle. [:67] [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 09.06.10 - klo:15:53 »

Apua! Sus viedään kaatikselle  :-O  [:-DD] Toivottavasti "noutaja" tuo hänet myös takaisin  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #36 : 09.06.10 - klo:16:05 »

Iltapäivää!  [:-)]
Miten voi ihmisenlapsi olla näin väsynyt ja tylsä, vaikka on nukkunut 8 tunnin ruhtinaalliset yöunet? Iltavuoroviikoilla mä pärjään 5-6 tunnin unilla, mutta nuo aamuherätykset on ihan kamalia  [:´((]

Kävin viemässä niitä viallisia tuoresuojahuppuja takaisin sinne tukkuun. Suhtautuivat ihan asiallisesti mun valitukseen; liikkeen omistaja oli myös huomannut omassa käytössä, että ovat saaneet huonolaatuista tavaraa. Vaikka näytekappaleet oli olleet hyviä. Eivät ihan heti aio tilata lisää.  [:-(]
Toivottavasti löytyy uusi valmistaja, meinaan tuoteideahan on todella loistava. Ja kyllä mä käytän ihan sujuvasti noita repsottaviakin!  [:-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #37 : 09.06.10 - klo:16:08 »

Kävin viemässä niitä viallisia tuoresuojahuppuja takaisin sinne tukkuun. Suhtautuivat ihan asiallisesti mun valitukseen; liikkeen omistaja oli myös huomannut omassa käytössä, että ovat saaneet huonolaatuista tavaraa. Vaikka näytekappaleet oli olleet hyviä. Eivät ihan heti aio tilata lisää.  [:-(]
Toivottavasti löytyy uusi valmistaja, meinaan tuoteideahan on todella loistava. Ja kyllä mä käytän ihan sujuvasti noita repsottaviakin!  [:-)]

Eikö ne korvanneet sulle mitenkään vaikka olivat myyneet huonoja tuotteita. Ei myyjä voi huonoa laatua sälyttää pelkästään valmistajan harteille vaan myyjä vastaa siitä mitä myy. [:-(]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #38 : 09.06.10 - klo:16:29 »

Tilannekatsaus huom!  [:-)]

Nurmikko leikattu, öttiäiset söi, kirvoja hiuksissa, housuissa  ja kengissä, eikä satanut vettä  [:-)]
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #39 : 09.06.10 - klo:16:30 »

Eikö ne korvanneet sulle mitenkään vaikka olivat myyneet huonoja tuotteita. Ei myyjä voi huonoa laatua sälyttää pelkästään valmistajan harteille vaan myyjä vastaa siitä mitä myy. [:-(]

Avaamattomista pakkauksista sain rahat takaisin.

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #40 : 09.06.10 - klo:16:30 »

Apua! Sus viedään kaatikselle  :-O  [:-DD] Toivottavasti "noutaja" tuo hänet myös takaisin  :-))
[:-DD]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 09.06.10 - klo:16:33 »

Anniina, joko testasit Otsolle sitä "hammaskipuainetta"?

Joo testasin eilen, kun alkoi hankaamaan yläikeniä ja kiukkuamaan.
Hyvin toimi. Laitoin kyllä paljon vähemmän kuin ohjeessa sanottiin ja
hyvin nopeasti helpotti. Testasin myös omaan yläikeneen ja kyllä se viileni ja
meni vähän puutuneen oloiseksi  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 09.06.10 - klo:16:38 »

Parinkymmenen minsan päästä tulee noutaja ja vie mut kaatopaikalle. [:67] [:-DD]

[:67] Apua! Jouduksä kierrätykseen... [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #43 : 09.06.10 - klo:16:46 »

[:67] Apua! Jouduksä kierrätykseen... [:-DD]

No sinnepä jouduinkin! Ei mentykään kaatopaikalle vaan semmoselle kiertävälle kierrätyslavalle. En oo nyt ihan varma... kun en oo kaatopaikkakamaa siis vielä kuiteskaan, niin oonks nyt kierrätyskamaa vai ongelmajäte. [:-I] [:-DD]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #44 : 09.06.10 - klo:17:36 »

Tämänpäiväinen puhelinsoitto helpotti kummasti oloa. Leikkaus on näillä näkymin heinäkuun alussa ja ehkä sitten heinäkuu on sairaslomaa. Ennuste on enemmän kuin hyvä.
Olen positiivisella mielellä. [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.