Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: PERJANTAI 11.6.2010  (Luettu 1109 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: PERJANTAI 11.6.2010
« Vastaus #15 : 11.06.10 - klo:08:57 »

Huomenta.

Kauhia mökä ulkona, varmaat kaivuut käynnistyneet tuolla... tätä se kai on sitte koko kesä... Kun tulee ne vesi- ja viemäriputket ja tietyöt.

Mitähän piristävää keksis, mielialat menee niin matalalentoa. Nurtsi pitäis leikata, ehkä tänään, ennen kuin ne sateet saapuu. Pitääkin kattoa tarkemmin sääennustetta.

Hyvää viikonlopun alkua kaikillen! [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #16 : 11.06.10 - klo:08:58 »

Kaunis kukkakuva iipalta [:-)] Onko pionin kukka?
Toi Pyriksen hymiö myös hyvä  [:-DD]

Tuli unenpöpperössä laitettua pikkukuva, vaihdoin isompaan, kukka on kerrottupetunia. Kuva otettu Sastamalan Patruuna-ravintolan terassilla.
Ihan uusi tuttavuus minulle, tosi kaunis  [:-)]
Oon miettinyt et miten koiran pissanäyte otetaan?
Se onkin aikas hauskaa puuhaa  :-)) Mulla oli puhdas kauha ja sitten kun koira nosti jalkaa ja alkoi pissata niin äkkiä se vaan alle  [:-I] Oli talviaika ja aikas monta lumikauhallista tuli kahmaistua ennenkuin onnistui pissan saamininen  :-)) Meillä on uroskoira, en tiedä kui se sitten narttukoirilta saadaan otetua?
Tyttökoiralla varmaan käytetään lettupannua? Voi kun ei tarttis koskaan ottaa.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #17 : 11.06.10 - klo:08:59 »

Hui, sadetutkan mukaan sade saapuukin jo tänään iltapäivällä. Iso sadealue tulossa...
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 11.06.10 - klo:09:00 »

Oon miettinyt et miten koiran pissanäyte otetaan?

Aidalta oon pari kertaa joutunut ottamaan ja se on onneksi nartulta aika helppoa.
Joku puhdas suljettava kippo vaan alle, kun pissaa ja kansi kiinni.

Lisäys: Nyt lähdetään tohtorille.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #19 : 11.06.10 - klo:09:03 »

Huomenta.

Mitähän piristävää keksis, mielialat menee niin matalalentoa. Nurtsi pitäis leikata, ehkä tänään, ennen kuin ne sateet saapuu. Pitääkin kattoa tarkemmin sääennustetta.

Mulla kun alkaa tuntua että häntä alkaa maata viistää, on äkkiä keksittävä jotain piristävää. Mulla helposti alkaa nuo työasiat "kiristää pipoa", eikä tuo surutyökään vielä ole päättynyt. Mites olis pieni pyöräily kera kameran, olis kiva saada sulta kuvakertomus! Mulla on pyörä edelleen siskolla lainassa, joten lähdemme Lintukan kaa pienelle tepsuttelulle.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 11.06.10 - klo:09:12 »

Huomenta.

Mulla kun alkaa tuntua että häntä alkaa maata viistää, on äkkiä keksittävä jotain piristävää. Mulla helposti alkaa nuo työasiat "kiristää pipoa", eikä tuo surutyökään vielä ole päättynyt. Mites olis pieni pyöräily kera kameran, olis kiva saada sulta kuvakertomus! Mulla on pyörä edelleen siskolla lainassa, joten lähdemme Lintukan kaa pienelle tepsuttelulle.

Se on semmosta välillä, että mikään ei huvita ja luovuuskin ihan kateissa. Pyöräretki on kyllä ollut mielessä, mutta ei meinaa saada aikaiseksi. Kai tää tästä ohi menee, se on vaan kummaa, kun välillä tälleen lösähtää, että ei huvita mikään.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 11.06.10 - klo:09:17 »

Kyllä olikin kaunis Iipan kukka.  

Karvinen  :-))

Ihanaa, kun Google on taas oma itsensä  [:-)]

Minun tarvitsisi hommata uudet silmälasit. Teen yhtä ristipistotyötä, laskettavaa sellaista, eikä meinaa millään erottaa mitä pitää tehdä. Äsken jouduin muutaman piston ratkomaan. Langan pujottaminen neulansilmään on ihan sattumanvaraista, että osuuko vaiko eikö.  :-))

Susulle ja muillekin alakuloa poteville mielenvirkeyttä.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 11.06.10 - klo:09:20 »

Päivän ohjelmassa on vanhan kameran vienti huollettavaksi ja vähän muitakin asioita Hesassa. Sitten kotiin ja verhoja silittämään. Sade on tulossa tännekin, joten sisätiloissa taitaa kulua loppupäivä. Makkarin ikkunoiden pesu siirtynee ensi viikkoon.

Noita lössähdyksiä tulee välillä itse kullekin, silloin ehkä on hyvä ajatella, että mitä tänään voi jättää tekemättä.  :-)) Jos ei huvita, niin ei huvita ja sillä siisti.  [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #23 : 11.06.10 - klo:09:34 »

PäivääSkudaa  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 11.06.10 - klo:09:41 »

Huomenta! Täällähän on pulistu kummasti jo heti aamutuimaan. [:14] :-))

Mulla oli alkuviikosta sellaista "matalaa" mutta tänään tuntuu ihan hyvältä [:-)].
Aika hiljainen kaupunki on tämä Lahtikin kun aamulla klo 7.20 läksin laboratorioon käpsyttelemään, kokeissa kävin, otettiin kolesterolit ja verensokerit ym. Ensi viikolla on sitten tunnin aika terveyskeskukseen ravintoneuvojalle, olen toiveissa että saisin omahoitajan tueksi tähän kehonkevennykseen. Sitten menin torille ja join kahvikupposen, ostin siian torin kalakaupasta (teen siikakeittoa kun rupes hillittömästi tekemään mieli :-))) ja amppelitomaatintaimen äidille nimipäivälahjaksi. Sitten hain vielä kaupasta aamuevästä, kun labrakokeiden takia jäi aamupala syömättä. Koskahan muuten toi sokeriton tee alkaa maistua joltain muulta kun ilveksen kuselta [:-I] [:-DD]. (lainaan äitini sanontaa jota hän käytti kun joku juoma oli hänen mielestään laihaa tai muuten pahaa)

Kivaa perjantaita kaikille!  [KIPPIS]
Viikonloppu edessä, vaikka vähän hatuttaakin että taas on sadetta luvassa silloin kun on mahdollisuus vapaapäiviin [:-/]. Mutta näillä säillä mennään mitä Luoja antaa.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #25 : 11.06.10 - klo:09:53 »

"Ilveksen kusi"  [:-DDD]
Toivotaan viikonlopulle edes pientä auringon pilkistystä tai kuunnellaan sit sateen ropinaa.

http://www.youtube.com/watch?v=YuSitxDTwZs&feature=related
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 11.06.10 - klo:09:56 »

"Ilveksen kusi"  [:-DD]

Joo, sateen ropinaa on tiedossa lähipäivinä, toivottavasti aurinkoakin mahtuu sekaan.
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #27 : 11.06.10 - klo:09:58 »

Huomenta  [:-)]
Aurinkoinen paistelee,kylälle täytyy lähteä apteekkiin resettejä uusimaan.
Täällä on kans melekonen pörinä,kun naapuri tuossa rajalla otti marjapensaat pois ja nyt siinä möyrii traktorilla. Parinsadanmetrin päähän rakennetaan uutta taloa,siinä myös kalketta riittää kesäksi.

Noita lössähdyksiä tulee välillä itse kullekin, silloin ehkä on hyvä ajatella, että mitä tänään voi jättää tekemättä.  :-)) Jos ei huvita, niin ei huvita ja sillä siisti.  [:-)]

Juu,tuohon on pitänyt oppia,kun ei kivuilta kertakaikkiaan edes kykene.  [:-(]

Pirtsakkaa perjantaita pönttöihin.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 11.06.10 - klo:10:01 »

Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #29 : 11.06.10 - klo:10:01 »

Juu, ihanan tankon oli Iipa laittanut! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.