Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jokos olis sunnuntai 13.6..........  (Luettu 938 kertaa)

Jaska

• Vieras
Vs: Jokos olis sunnuntai 13.6..........
« Vastaus #15 : 13.06.10 - klo:09:56 »

Huomenta ! Kylläpä se eilisillan puuskainen tuuli riepottelikin ! Sähköt katkesivat monta kertaa, onneksi vain lyhyiksi toveiksi ja salavaparka pudotteli lehtiään. Roskaa taitaa olla aika tavalla ! Naapurin nuoripari oli ollut laivalla, melkoista keikutusta olivat saaneet kestää.
Nyt näyttää suhteellisen tyyneltä ja melkein kirkastuvalta !  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 13.06.10 - klo:10:25 »

Huomenta!
Kauniin kuvan oli taas Iipa laittanut.

Ikäviä ovat tuollaiset onnettomuudet. Toivotaan, että selvisivät pelkällä säikähdyksellä.

Pyytäisin taas apua. Minulle tuli tietsikalle tällainen, ja vaikka kuinka koitin lukea "enkkukirjasta" sanoja, en saanut selville, mitä minun olisi pitänyt tehdä.
Voisiko joku kielitaitoinen taas auttaa.
Minun oli kyllä pakko klikata se ruksista pois, kun siinä ei ollut mitään kohtaa, mistä olisin sen saanut alakertaan.
Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #17 : 13.06.10 - klo:10:39 »

Sunnuntaihuomenta !  [:-)]

Mesis, guugleta sanalla kääntäjä, heti ensimmäinen kohta on sellanen jossa olevaan laatikoon
kopioit englanninkielisen tekstin niin saat ihan ymmärrettävän suomennoksen samantien.  [:-)]
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 13.06.10 - klo:10:42 »

Sitä ei saanut kopioitua, mutta tietysti, jos kirjoitan ensin paperille, ja siitä sitten sinne kääntäjään, niin onnistuu kyllä  [:-)]. Nämä käännökset eivät vain aina ole oikein hyviä. Ovat vähän tulkinnanvaraisia.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #19 : 13.06.10 - klo:10:42 »

Mesis! Flash Player siinä kinuaa päivitystä, klikkaa ruksi ruutuun ja install nappia painamalla se latautuu. Ja tuota flash playeria tarvii esmes videoiten katseluun, kannattaa päivittää, jos se on käytössä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 13.06.10 - klo:10:47 »

Ok. Kiitos mese  [:-)]. Toivottavasti se tulee vielä, sillä minun oli pakko laitta se pois, kun sitä ei saanut alakertaan.
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #21 : 13.06.10 - klo:11:05 »

Huomenta  [:-)]
Harmaa,tuulinen sää,ei sada.
Eilen tuli vettä 44 mm,yöllä vähän ennen kahtatoista tyhjensin ja sen jälkeen oli tullut 12 mm.
Tänään iltapaivällä taas alkaa äidin huoltoviikko.
Mukavaa sunnuntaita pönttöihin.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 13.06.10 - klo:11:10 »

Eilen minulle sattui yhdessä kauppaliikkeessä kumma juttu. Olin kassalla, ostokset olivat juuri menneet kassan läpi ja mietin, että mikä olikaan se näppäiltävä tunnusluku, kun kassaneiti alkoi luetella numeroita. Sieltä tuli ihan sama numerosarja, kuin minun tunnuslukuni oli. Viimeinen numero heitti kolmella. Ostokseni maksoivat siis melkein minun tunnuslukuni verran  :-)). Joteskin hämmentävä tilanne.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 13.06.10 - klo:11:39 »

Aurinkoista huomenta.
Mesis, mulle tuli kanssa toi playerin päivitys kehoitus.  Kielitaitoinen kertoi, mistä sen voi klikata pois.
Juuri kun olin aurinkoista huomenta toivottanut, niin eikös alkanut pilveilee. 
Rattoisaa sunnuntaita joka tupaan.  [:45]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #24 : 13.06.10 - klo:11:45 »

Aamupaivaa Prahasta!
Eilen tepasteltiin pitkin ja poikin Prahankatuja ja ihasteltiin upeita vanhoja rakennuksia. Niin ja pysahdyttiin silloin talloin olusille. Oli mielettoman hieno keli, jopa liian kuuma. Illalla kaytiin jokirannassa syomassa. Ma menin jo toisen kerran lankaan ja tilasin tsekkilaista perinneruokaa. Broilerin siivuja ihan mauttomassa soosissa tai liemessa. Annoksessa ei ollut edes mitaan varia. Ja aina sanotaan, etta matkustaessa pitaa maistella paikallisia makuja... No, taalla se ei ainakaan kannata  [:-DD]

Joudutaan luovuttaan huone puolilta paivin. Lahto kentalle vasta viidelta. Taytyy taas menna taapertamaan jonnekin kuluttamaan aikaa. Me ei olla keksitty taalta mitaan ostettavaakaan.

Onkohan jarmolla tsekkilainen becheravka/miniatyyripullo? Jarkyttavan makuista lienta. Kaadoin viemariin ja huuhdoin pullon jarmolle tuotavaksi  :-))

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 13.06.10 - klo:11:49 »

Yleensä päivitän flash playerin, kun ilmoitus siitä tulee. Nyt varsinkin se kannattaisi tehdä.

http://www.digitoday.fi/tietoturva/2010/06/11/flash-soitin-syyta-paivittaa-nyt/20108324/66

[:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 13.06.10 - klo:11:56 »

Pitääkö tässä vielä vanhoilla päivillään opetella englantia, kun ei ymmärrä mitään  [:´((]. Byäääääää     :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 13.06.10 - klo:11:56 »

Mites kun mulla on Norton security, niin tartteeko päivityksistä huolehtia?
Oon tosi taukkis nuissa asioissa?  [:17]

Ihana toi iipan kukka.  Nykyisin mun ihastus kohdistuu nuihin kukkien pitkiin emiöihin, vai mitä lie ovat.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 13.06.10 - klo:12:00 »

Meilläkin on Norton, ja se on onneksi suomenkielinen, että osaan klikkailla päivitykset ym:t.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 13.06.10 - klo:12:27 »

Nyt tuli hyvä mieli.
Soitin mun tädille ja kinusin häntä mukaani katsomaan vanhempaa tätiäni Äijälän palvelutaloon. 
Mieltä on malakuttanut, kun tiedän millaista on maata  paikallaan ja odottaa olematonta tapahtuvaksi.  [:-(]
 [:-)] Heips kaikille.  [:59]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.077 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.