Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jokos olis sunnuntai 13.6..........  (Luettu 886 kertaa)

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Jokos olis sunnuntai 13.6..........
« Vastaus #60 : 14.06.10 - klo:05:30 »

Kiitos, rakkaat pönttöystävät.  [:30]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 14.06.10 - klo:07:11 »

[:30] Hippiäiselle voimia  [:1]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #62 : 14.06.10 - klo:07:26 »

Hippiäiselle voimia  [:1] [:30]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #63 : 14.06.10 - klo:09:32 »

Onhan hippiäisellä kaikki ok. Sen takia vaan kysyn kun aikaste hissukseen oot viimeaikoina ollu. [:-)]

Koko kevät on ollut aika raskasta aikaa äidin sairastelun johdosta ja viimeviikot ja päivät tosi raskaita. Hänelle tehtiin maanantaina sydämen läppäleikkaus ja nyt vain eletään päivä kerrallaan mitenkä toipuminen onnistuu vaikeasta leikkausoperaatiosta ...  [:-(]
Päivät vierähtää aherruksessa, ehtoisin olen käynyt sairaaloissa äitiä katsomassa ja kotona on kaikenlaista puuhaa, ettei paljoa koneen vieressä ole ehtinyt/jaksanut istuskella, ajatukset harhailee, eikä oikein tiedä mitä pöntöllekkään olisi kirjoitellut ... [:-(]

Kiitos kun jaksoit vastata mun uteluihin. En mä muuten, mutta kun sitä aina huolestuu kun jostain pönttökaverista ei juuri mitään kuulu. Toivon äidillesi paranemista ja sinulle voimia! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #64 : 14.06.10 - klo:22:22 »

Onhan hippiäisellä kaikki ok. Sen takia vaan kysyn kun aikaste hissukseen oot viimeaikoina ollu. [:-)]

Koko kevät on ollut aika raskasta aikaa äidin sairastelun johdosta ja viimeviikot ja päivät tosi raskaita. Hänelle tehtiin maanantaina sydämen läppäleikkaus ja nyt vain eletään päivä kerrallaan mitenkä toipuminen onnistuu vaikeasta leikkausoperaatiosta ...  [:-(]
Päivät vierähtää aherruksessa, ehtoisin olen käynyt sairaaloissa äitiä katsomassa ja kotona on kaikenlaista puuhaa, ettei paljoa koneen vieressä ole ehtinyt/jaksanut istuskella, ajatukset harhailee, eikä oikein tiedä mitä pöntöllekkään olisi kirjoitellut ... [:-(]

Kiitos kun jaksoit vastata mun uteluihin. En mä muuten, mutta, kun sitä aina huolestuu kun jostain pönttökaverista ei juuri mitään kuulu. Toivon äidillesi paranemista ja sinulle voimia! [:-)]

Ei se mitään Tiina, vaikka kysyit, ymmärrän kyllä huolestumisesi kun vakio kirjoittaja on hiljaa ... Kiitos.  [:30]

Kiitos, Evis  [:30] ja Minni  [:30]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.051 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.