Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 16.6.2010  (Luettu 1042 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 16.6.2010
« Vastaus #15 : 16.06.10 - klo:09:34 »

Huomenta!

Mulla on tänään klo 9.50 se ravintoneuvojan vastaanotto, tunnin pitäis kestää, saas nähdä mitä sanoo. Joten kohta kaupan ovi kiinni ja terveyskeskukseen, joka onneksi on tuossa ihan melkein vieressä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 16.06.10 - klo:09:50 »

Mä kun en seuraa jalkapallon mm-kisoja niin vuvuzela on ihka outo. Nyt kuitenkin löytyi linkki miten se "soi". Katsomossa
todellakin tuntuisi kuin istuisi ampiaispesässä [8-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #17 : 16.06.10 - klo:09:50 »

Tuulee, heitin matot ulos, mut ei ne menny narulle, ihan ite piti sinne ne vielä lennättää.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #18 : 16.06.10 - klo:09:57 »

Mä kun en seuraa jalkapallon mm-kisoja niin vuvuzela on ihka outo. Nyt kuitenkin löytyi linkki miten se "soi". Katsomossa

Minä en myöskään ole katsonut pätkääkään kisoja. Piti ihan kuunnelle tuolta linkistä.  [:67]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 16.06.10 - klo:09:59 »

Nyt saa jo herätä, kuka niin haluaa.  :-)) :-))

Ilman valinnanvaraa herätys oli 04.55  [:-DD]

Huomenta kaikille!  [:-)]

Sitten valivalia: Pasilla on ollut niska kipeä toista viikkoa. Eilen se meni niin pahaksi, että kävi lääkärillä ja sitten toiveikkaana apteekin kautta kotiin, että saa lääkkeistä apuja. Ja mitä vielä: vahvat panacodit ja miranaxit naamaan ja niska meni aina vaan pahemmaksi. Illalla ei enää päässyt auttamatta sohvalta ylös. Mä olin jo ihan valmis viemään sen Hyvinkäälle päivystykseen... jos niillä olisi joku ilmeaine, jolla kivun saisi yhdellä pistoksella pois  [:-I]
Pahalta näytti edelleen, kun lähdin töihin. Ja pienessä pöllyssä niistä lääkkeistä  [:-(] :-O Ei mitään asiaa auton rattiin!

Kannattais kokeilla kylmää, kylmägeeliä tai kylmäpyyhe niskaan, saattaisi auttaa. Joitakuita auttaa taas lämpö.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #20 : 16.06.10 - klo:10:02 »

Sitten valivalia: Pasilla on ollut niska kipeä toista viikkoa. Eilen se meni niin pahaksi, että kävi lääkärillä ja sitten toiveikkaana apteekin kautta kotiin, että saa lääkkeistä apuja. Ja mitä vielä: vahvat panacodit ja miranaxit naamaan ja niska meni aina vaan pahemmaksi. Illalla ei enää päässyt auttamatta sohvalta ylös. Mä olin jo ihan valmis viemään sen Hyvinkäälle päivystykseen... jos niillä olisi joku ilmeaine, jolla kivun saisi yhdellä pistoksella pois  [:-I]
Pahalta näytti edelleen, kun lähdin töihin. Ja pienessä pöllyssä niistä lääkkeistä  [:-(] :-O Ei mitään asiaa auton rattiin!

Kannattais kokeilla kylmää, kylmägeeliä tai kylmäpyyhe niskaan, saattaisi auttaa. Joitakuita auttaa taas lämpö.

Kylmästä lääkäri oli puhunut ja tämä sisar hento valkoinen teki illalla kylmäpussin jääpaloista, muovipussista ja tyynyliinasta. Sekään ei kuitenkaan tuntunut hyvältä  [:-I]

Voltaren-geeli tuli myös kokeiltua...

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #21 : 16.06.10 - klo:10:03 »

Pasille paranemisia ja Kaijalle tsemppiä  [:1]

Anniina taitaa tietää, että kun mies sairastaa, niin vaimo siinä joutuu kaikkein kovimmalle!  [:-DD]

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 16.06.10 - klo:10:22 »

Pasille paranemisia ja Kaijalle tsemppiä  [:1]

Anniina taitaa tietää, että kun mies sairastaa, niin vaimo siinä joutuu kaikkein kovimmalle!  [:-DD]

[:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 16.06.10 - klo:10:39 »

Just niin, Marle.  Kuuntelin äsken tuota ääntä ja funtisn, miksi se on niin ärsyttävä.  Siksi, kun pelkään amppareita ja siksi, kun ääni tulee tasan samalta korkeudelta kuin ampparien ääni.  [:-/]

Huomenta, huomenta.
Paistaa, pilveilee, tuulee ja on kylmä.  Eiköhän lie pohjoistuuli, muistelen niin sääuutisissa sanottaneen.
Niskajäykkyys ja kipu on todellakin kurjaa.  Vaikuttaa koko immeiseen yleistilaan.
Paranemista Pasille ja jaksuja teille molemmille.  [:1]
Kaikille hyvää päivän jatkoa.  [:45] [:44]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #24 : 16.06.10 - klo:10:42 »

Aurinkoista, mutta tuulista huomenta [:45]
Taas olisi ruohoa leikattava. Eilen illalla tuli rivakka sadekuuro
ja saattaa olla vielä niin märkää, että jää iltaan.
Päivällä ajellaan nimpparikahveille naapurikaupunkiin.
Komeita lämpötiloja lupailevat juhannusviikon loppupuolelle.
Toipumisia sairaille, onnea juhliville ja muille muuten vain mukavaa päivää :-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #25 : 16.06.10 - klo:10:48 »

Hiphei... tänään testataan hermoja, ollaan työn puolesta lähdössä Suomenlinnaan...
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #26 : 16.06.10 - klo:10:50 »

Dodii, tuli käpästyä sitten siellä ravitsemusneuvojalla. Oikein oli mukava ja kannustava hoitaja, ei haukkunut mua ollenkaan, vaan kehui niistä muutoksista mitä olen jo parin viikon aikana tehnyt. Seuraava aika on 17.8. ja silloin toivottavasti on taas edistystä tapahtunut. Labrakokeidenkin tulokset oli aika hyvät, kokonaiskolesteroli oli 5 mutta huonoa kolesterolia oli liikaa ja hyvää liian vähän ja sokerit himpun korkealla.
Tiesittekös muuten että kaikkein terveellisin noista leipärasvoista on rasvojen kannalta Oivariini Balancia, sitä täytyy ostaa kaupasta heti tänään. Me on käytetty Flora kevyt 40:ää, mutta siinä on paljon enemmän kovaa rasvaa.

Koittakaa kaverit kestää nyt ja tulevaisuudessa nää mun terveysintoilut ja hyvät neuvot [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #27 : 16.06.10 - klo:10:52 »

Karmee on kyllä tuon vuvuzelan ääni. Hyvä, että en välitä jalkapallosta pätkääkään. Voi niitä vaimoparkoja, joiden miehet ovat jalkapallofaneja  :-O

Pasille paranemista. Jaksa vaan Kaija hoidella Pasia, niin Pasi hoitaa sitten Sinua, kun sairastut  [:38]. Näin se menee.

Tiina, hyvät neuvot otetaan vastaan ihan mielellään.  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #28 : 16.06.10 - klo:11:20 »

Puuh, saatiinpa vihdoin puunrungot rahdattua tienlaidasta kaivinkoneiden tieltä. Meinas jo tulla ressi, kun kone lähestyy uhkaavasti. Mihinköhän mä noiden puiden kanssa joudun... niitä on enemmän kuin kuvittelin. [:-I] Kuka ostaa koivua? Taatusti tuoretta! [:-DD] Nouto. :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #29 : 16.06.10 - klo:11:21 »

Tervehdys tuulisesta Lahdesta.Vaahtopäät olivat Vesijärvessä aika mahtavat.

Sisar hennolle tsemppiä Pasin rinnalla oloon.Kylmä on niskavaivoihin ensiapu ja jos
ei auta niin laukaiseva piikki lääkäriltä niin vaiva saattaa helpottaa.Kokemusta on.

Kiva kun Tiina on saanut asiallista neuvoa ravintoterapeutilta.Se aina kannustaa
paljon enemmän kuin joku saarnaava opetus. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.