Joo, talvella on kyllä lintuja. Mut näin kesällä, voipi ottaa justiinsa kuvia yksittäisistä kohdista.Mutta sellasta yleiskuvaa ei viittis ottaa. Siinä ei ole paljoo hurraamista
Jotenkin Minnin pihasta mulla tulee aina mieleen mun oma piha. Ja sääkin on siellä aina samanlainen.
Lainaus käyttäjältä: Sus - 04.07.10 - klo:16:26Jotenkin Minnin pihasta mulla tulee aina mieleen mun oma piha. Ja sääkin on siellä aina samanlainen. Joo, eikös teillä ole yhteiset sateet ja ukkosetkin Ensin ne tulevat Minnille ja sitten sulle.
Lainaus käyttäjältä: Pyryharakka - 04.07.10 - klo:16:32Lainaus käyttäjältä: Sus - 04.07.10 - klo:16:26Jotenkin Minnin pihasta mulla tulee aina mieleen mun oma piha. Ja sääkin on siellä aina samanlainen. Joo, eikös teillä ole yhteiset sateet ja ukkosetkin Ensin ne tulevat Minnille ja sitten sulle. Näin se on tapahtunut jo vuosia aivan säännöllisesti. Siksi luenkin Minnin säätiedotukset aina tarkkaan. Ja Minnillä on myös "yläpiha" ja "alapiha" kuten mulla. Minnin alapihalla on Räkälä, perhosbaari, se, jossa ei oo solmiopakkoa. Heh, muistui vaan mieleen. Yläpihalla hänellä on korkeamman luokan hienostoravintola.