Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: LAUANTAI 19.6.2010  (Luettu 687 kertaa)

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: LAUANTAI 19.6.2010
« Vastaus #30 : 19.06.10 - klo:13:21 »

Mesis ja Kaarin, kiitoksia.. anoppi ei ansaihe  :-))

Mistähän sen pertunmaanketjun loytäis, sekopäänä kun oon rampa, enkä löydä edes lainausmerkkejä tuohon rampa-sanaan heh-he-- pystyn vielä kuitenki kävelemään eikä tulosten mukaan ollut 2-tyypin diabeetteskaa, vielä  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #31 : 19.06.10 - klo:13:44 »

Mistähän sen pertunmaanketjun loytäis, sekopäänä kun oon rampa, enkä löydä edes lainausmerkkejä tuohon rampa-sanaan heh-he-- pystyn vielä kuitenki kävelemään eikä tulosten mukaan ollut 2-tyypin diabeetteskaa, vielä  [:-)]

Täältä löytyy Pertunmaan kuvia!  :-))
http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=18349.0

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #32 : 19.06.10 - klo:14:22 »

Mukavaa lauantaita kaikille.
Mies lähti anivarhain tuomaroimaan jotain kisoja ja minä olen nauttinut vaihteeksi yksinolosta.
Kerännyt voimia tämän päivän ja ensi yön TV-urakoihin [:-)]. Venlojen viesti alkoi hetki sitten ja ensi yö mennee ainakin osittain veljesten seurassa. Poikakin on taas mukana. Niin, ja sitten ne häät, joita aion myös tapittaa. (Onnea vaan Pönttölän tuoreelle anopille)
Silmäniloakin täällä on, kun veljeni talon kattoa uusitaan talven vaurioiden jäljitä. Aika salskeita ovat :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 19.06.10 - klo:16:42 »

Nyt ne hääjuhlat sitten alkoivat!  :-))

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 19.06.10 - klo:18:24 »

Kyllä he niin rakastuneita ovat  [:38]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 19.06.10 - klo:19:55 »

Huh, mä taisin nukahtaa  [:60] sohvalle kesken futisten  :-))
Nyt ihan pönttö sekaisin, vaikka Pasi koitti herättää mut kahvin ja konjakin avulla  [NUT]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 19.06.10 - klo:20:07 »

Hienoa oli katsoa, että Victorian kasvoilla ei ollut jälkeäkään epävarmuudesta, vaan se oli onnellinen ja selvästi varma, että teki oikean ratkaisun!  [:-)]
Kyllä me mietittiin, miltä pikkusiskosta tuntui kuunnella pappien puheita uskollisuuudesta. Hiton tyhmä jätkä se Jonas; sillä olisi ollut prinsessa, kaunis sellainen ja "puoli valtakuntaa" ja sitten pitää mennä sähläämään vieraiden mimmien kanssa  [:-//]

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #37 : 19.06.10 - klo:20:22 »

Mä oon ihan ulalla noiden kuninkaallisten kanssa. Siis niistä jutuista. [:-I]
No, eipä ole kovin paljoa edes kiinnostanut. Jos sattumoisin jossain näkee juttua, niin saatan jopa lukaista.
Tuli seurattua vähän matkaa häitä ja vilkuiltua Tukholman katukuvaa ym. :)

Iltaa jälleen! [:-)]
Täällä ei tänään ollutkaan sadetta, vaan aurinko kuullosteli pilvien takaa ja tuulta oli kohtalaisesti, kuten aamupäivälläkin.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +23,8 astetta ja nyt +18,3 astetta.
Oli aikas hiostavan kuumakin jossain vaiheessa. Enteileekö sitten tulevaksi ukkosia, vai mitä lie.

Nyt menen laittamaan iltapalan. Tuli äsken pitkä tovi luettua Pertunmaan tapaamisketjua. Aika hujahti ihan siivillä. :))

Leppoista lauantai iltaa toivotaan kaikille!   [:22]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #38 : 19.06.10 - klo:20:26 »

Ai niin, mukava kun Pasi pääsi viikonlopuksi kotiin ja toivotaan että se tutkimusaikakin löytyy sitten maanantaille!
Tsemppiä teille molemmille eespäin! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 19.06.10 - klo:20:33 »

Ai niin, mukava kun Pasi pääsi viikonlopuksi kotiin ja toivotaan että se tutkimusaikakin löytyy sitten maanantaille!

Kiitokset toivotuksista!  [:-)]

Eilen oli hyvä, että Pasilla oli niskatuki jo valmiiksi: tuossa just ennen kotia tuli mopopoika  [:-//] vastaan mutkassa meidän kaistalla ja mä jouduin vetään äkkijarrutuksen. Poika ehti onneksi väistää Kian karjapuskurin editse ja veti kyljelleen nurmikolle. Hyvä, ettei törmännyt aitaan! Pysähdyttiin kysymään, miten kävi ja poika oli, että ei mitään hätää. Mä suosittelin menemään kotiin hetkeksi, sillä tod.näk. hetken miettimisen jälkeen alkaa jalat täristä, mutta niin se vaan jatkoi matkaansa kylille päin. Toivottavasti oppi pysymään omalla kaistalla  [:-/]

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #40 : 19.06.10 - klo:20:53 »

Eilen oli hyvä, että Pasilla oli niskatuki jo valmiiksi: tuossa just ennen kotia tuli mopopoika  [:-//] vastaan mutkassa meidän kaistalla ja mä jouduin vetään äkkijarrutuksen. Poika ehti onneksi väistää Kian karjapuskurin editse ja veti kyljelleen nurmikolle. Hyvä, ettei törmännyt aitaan! Pysähdyttiin kysymään, miten kävi ja poika oli, että ei mitään hätää. Mä suosittelin menemään kotiin hetkeksi, sillä tod.näk. hetken miettimisen jälkeen alkaa jalat täristä, mutta niin se vaan jatkoi matkaansa kylille päin. Toivottavasti oppi pysymään omalla kaistalla  [:-/]

Onneksi ei mitään pahempaa tapahtunut. Ikäviä tuollaiset äkkitilanteet holtittomien mopopoikien kanssa. [:-(]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 19.06.10 - klo:21:00 »

Onneksi ei mitään pahempaa tapahtunut. Ikäviä tuollaiset äkkitilanteet holtittomien mopopoikien kanssa. [:-(]

Täällä on neljänkympin rajoitus, eikä mulla ollut onneksi vauhtia edes sitä 90 asteen käännöksen jälkeen. Väsyneenä ei ollut kuitenkaan refeksit ihan kohdillaan. Poitsulla kyllä saattoi olla vauhtia hiukan enemmän.... tekis mieli kirjoittaa, että vitun kusipää, mutta en taida kehdata! Pahimmassa tapauksessa mä olisin tappanut sen ja joutunut elämään sen tiedon kanssa loppuelämäni  [:´((]

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #42 : 19.06.10 - klo:21:07 »

Täällä on neljänkympin rajoitus, eikä mulla ollut onneksi vauhtia edes sitä 90 asteen käännöksen jälkeen. Väsyneenä ei ollut kuitenkaan refeksit ihan kohdillaan. Poitsulla kyllä saattoi olla vauhtia hiukan enemmän.... tekis mieli kirjoittaa, että vitun kusipää, mutta en taida kehdata! Pahimmassa tapauksessa mä olisin tappanut sen ja joutunut elämään sen tiedon kanssa loppuelämäni  [:´((]

Niinpä.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #43 : 19.06.10 - klo:21:12 »

Mut, nyt tuli väsymys.. tai oikeastaan ollut jo koko illan.., niin menen pikkuhiljaa tuonne kammarin puolelle vällyn alle kullan viereen! :-))

Mittarissa nyt +17,5 astetta.

Hyvää yötä sitten kun menette!    [:54]      [:75]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 19.06.10 - klo:21:37 »

Hienoa oli katsoa, että Victorian kasvoilla ei ollut jälkeäkään epävarmuudesta, vaan se oli onnellinen ja selvästi varma, että teki oikean ratkaisun!  [:-)]
Kyllä me mietittiin, miltä pikkusiskosta tuntui kuunnella pappien puheita uskollisuuudesta. Hiton tyhmä jätkä se Jonas; sillä olisi ollut prinsessa, kaunis sellainen ja "puoli valtakuntaa" ja sitten pitää mennä sähläämään vieraiden mimmien kanssa  [:-//]
Tavallinen Jonas on kyllä kun ei ymmärrä omaa parastaan  [:-/]

Voi mikä kamala tilanne teillä sen mopopojan kanssa. Aika hurjastelijoita  [:-/]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.183 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.