Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 1.7.2010  (Luettu 655 kertaa)

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Torstai 1.7.2010
« Vastaus #15 : 01.07.10 - klo:11:01 »

Huomenta..
Reijät on auki.  :-))  Kiva ja ihan hyvä juttu Minniltä.
Saan vieraan päivällä.  Mitähän tarjoisin? [:-I]
Sus, mistä johtuu, kun pikkusia mustia palloja on lisääntynyt näkökenttääni?  Pikkasen häiritsevät.
Pirtsakkaa päivää kaikille.  [:45]
 
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 1.7.2010
« Vastaus #16 : 01.07.10 - klo:11:04 »

Huomenta hikisestä Lahdesta! :-))

Nyt onkin paljon kommentoitavaa :-O :-))

Ensteks se, että ihmettelen jos joku pääsee Kenkäverosta pois ostamatta mitään, on siellä senverran ihanaa kamaa tarjolla. :-))

Ihana Summertime Pyrdeltä, se soi jo kolmeenkin kertaan taustalla. Ei kyllä voi nauramatta katsoa sitä levyn kannessa olevaa sälliä, on sen verran hineet pulisongit poijalla [:-DD].

Katille mukavia lomapäiviä! [KIPPIS]

Anniinan ei tosiaan kannata huolestua, kyllä se Otso sitten syö kun nälkä tulee. Juominen kuumalla ilmalla on tietty kaikille tärkeää (ja senhän tosiaan kaikki tietää, ei mun tarviis edes sanoa) :-)).

Minniltä ihan huippuhauska juttu, pätee tosiaan monilta osin tähänkin päivään. Mihinkäs ne asiat muuttuisi. On vaan niin hauskan wanhahtawasti kirjoitettu. [:-)]

Iipa, eikös sitä rautaa joihinkin lankakeitoksiin jopa lisätä. Sun tapauksessa oli tietty sit kurjaa jos ei olut tarkoitus tummaa harmaata vaan sinistäkö? Voipi kai ne harmaat langat kuitenkin johonkin käyttää, ettei hukkaan mene [:-I]?

Inke, mun äiti soitti mulle viime viikolla yöllä klo 2:28 antaakseen kauppaostoslistan, äiti luuli että on jo aamu.

Kaijalle, Puistoblues kuulostaa kivalta kun niin hyvää säätäkin lupaillaan. Sinne vaan piknikkorin kanssa. [:-)]

Nonii, tulihan kommentoitua [:-DD]

Täällä ei mitään erityistä, kesäistä työpäivää vaan vietetään.
Lahden satamassa alkaa tänään Suuret oluet, pienet panimot-tapahtuma. Siellä saatetaan poiketa iltasella jos ei sada [KIPPIS].





 
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 1.7.2010
« Vastaus #17 : 01.07.10 - klo:11:05 »


Pähkäillään tässä viikonlopun ohjelmaa: Puistobluesia vai vaunun kanssa Porvooseen  :-)) 

Porvooseen!  :-))

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 1.7.2010
« Vastaus #18 : 01.07.10 - klo:11:05 »

Mukavia hetkiä Kaarinille ja vieraalle [:-)].
Osta vaikka joku valmiskääretorttu ja siitä leikkaat viipaleita ja laitat mansikoita koristeeksi päälle.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 1.7.2010
« Vastaus #19 : 01.07.10 - klo:11:16 »

Hiukan taas naurattaa kun tuli puhelinlasku, kyllä mä olen kauhea puhelimessa läpisijä  [:14] kun kuukaudessa olen soitellut peräti 18minuuttia ja 53 sekuntia :-O [:-DD].

Nyt on niin nälkä että pakko ottaa jotakin syötävää. [:-)] 
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 1.7.2010
« Vastaus #20 : 01.07.10 - klo:12:08 »

Jokos meidän pitäisi alkaa valita HEINÄKUUN lintua, kun kesäkuun lintu on hoidossa ja tänään näyttäis olevan heinäkuu?  [:-DD]

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Torstai 1.7.2010
« Vastaus #21 : 01.07.10 - klo:12:12 »

 [:4] [:67]  Hu  [:-/] kkonen  ja onkin äkäisellä päällä!
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Torstai 1.7.2010
« Vastaus #22 : 01.07.10 - klo:12:15 »

Nyt maistui Otsolle ruoka päiväunien päälle.
Maito maistuu onneksi helteistä huolimatta.
Vettäkin menee aina vähän.
Oon tehyt "mehua" hänelle niin välillä, että sekoitan veteen jotain sokeroimatonta hedelmäsosetta.
Sekin menee hyvin alas.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 1.7.2010
« Vastaus #23 : 01.07.10 - klo:12:36 »

Otso ei ole vielä siinä iässä, että se testailisi, että miten vanhemmat saadaan hermoromahduksen partaalle syömättömyydellä  [:-DD]
Jostakin keskustelupalstoilta olen lukenut epätoivoisten äitien juttuja, kun pelkäävät lapsen kuolevan nälkään. Lapsi saattaa vissiin heittäytyä ihan syömättömäksi pidemmäksikin aikaa  [:-/]

Me lapsettomat ollaan parhaita neuvomaan: missään vaiheessa ei pidä antaa lapsen ajatella, että syöminen on valtapeli. Eli jos uhmaikäinen ei syö, niin ruoka nostetaan jääkaappiin ja tarjoillaan myöhemmin. Kyllä se joskus alkaa maistua!  [:-P]


Ei muuten ollut pitkällistä iloa suihkusta; hiki valuu. Varjon puolella on pari ikkunaa auki ja silti sisällä +25 ja ylikin. Ja kaiken lisäksi mun onnettoman alkoi nyt tehdä mieli toista kupillista pikakahvia. Pitää mennä pihalle juomaan se.

Vaunu on ruokia vaille lähtövalmiina. Pasi ajaa illalla sen kanssa Porvooseen ja mä tulen töistä Honkkelilla sinne. Huomenna on vielä työpäivä, mutta päästäänpä leirielämän makuun kuitenkin. Lomakaudella meillä on töissä vakiväkeä niin vähän, että viikonloput jää todella lyhyiksi edes ajatella mitään pidempiä viikonloppureissuja. Kierto menee tyyliin yö- myöhäinen ilta- aikainen aamu. Seuraavan yöviikon jälkeen sitten voisi ehtiä.

Porvooseen mä olen halunnut jo pitkään. Tarkoitus on lauantaina lähteä hiippailemaan sinne jokivarteen ja sitten käydä lounaalla  [KIPPIS] jossain ravintolalaivassa tai vastaavassa. Osaako Minni suositella ravintolalaivaa tai ravintolaa siinä joen lähellä, missä olisi HYVÄÄ ruokaa ja KYLMÄÄ olutta?  [KIPPIS]

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 1.7.2010
« Vastaus #24 : 01.07.10 - klo:12:36 »


Oon tehyt "mehua" hänelle niin välillä, että sekoitan veteen jotain sokeroimatonta hedelmäsosetta.


Mä teen tuota ihan työkseni!  [:-DD]

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Torstai 1.7.2010
« Vastaus #25 : 01.07.10 - klo:12:39 »

[

Porvooseen mä olen halunnut jo pitkään. Tarkoitus on lauantaina lähteä hiippailemaan sinne jokivarteen ja sitten käydä lounaalla  [KIPPIS] jossain ravintolalaivassa tai vastaavassa. Osaako Minni suositella ravintolalaivaa tai ravintolaa siinä joen lähellä, missä olisi HYVÄÄ ruokaa ja KYLMÄÄ olutta?  [KIPPIS]
[/quote]

Olin pari vuotta sitten syömässä siinä Porvoonjoen rannassa olevassa ravintolalaivassa. Enpä suosittele ainakaan sen kokemuksen perusteella.
Ehkä on muuttunut meininki - en tiedä
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Torstai 1.7.2010
« Vastaus #26 : 01.07.10 - klo:12:41 »

Huomenta hikisestä Lahdesta! :-))

Iipa, eikös sitä rautaa joihinkin lankakeitoksiin jopa lisätä. Sun tapauksessa oli tietty sit kurjaa jos ei olut tarkoitus tummaa harmaata vaan sinistäkö? Voipi kai ne harmaat langat kuitenkin johonkin käyttää, ettei hukkaan mene [:-I]?

Inke, mun äiti soitti mulle viime viikolla yöllä klo 2:28 antaakseen kauppaostoslistan, äiti luuli että on jo aamu.


Lainaus



Joo, mullakin on ruosteisia rautanauloja tuolla ihan värjäystä varten, mut tähän rauta ei näemmä sopinut. Kyllä ne käytettyä tulee harmaanakin. Nyt näyttää hyvälle, violetille, mutta ovat vielä kattilassa. Soseen laitoin kontaktivärjäykseen eli kankaalle ja pakettiin. Edelliset kontaktit ovat vielä muhimassa, koskahan ne avaisi.
Mulla on nyt yksi tuttu jolla on tuo ajan taju mennyt tyystin ja muitakin oireita on ilmennyt. Patistin poikaansa tilaamaan lääkäriä ja että menee mukaan. Lääkäri ei huomannut mitään, mutta poika sai puhuttua ajan geniatrille.  Viimeisimpiä uutisia en tiedä.
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Torstai 1.7.2010
« Vastaus #27 : 01.07.10 - klo:12:44 »

Me lapsettomat ollaan parhaita neuvomaan: missään vaiheessa ei pidä antaa lapsen ajatella, että syöminen on valtapeli. Eli jos uhmaikäinen ei syö, niin ruoka nostetaan jääkaappiin ja tarjoillaan myöhemmin. Kyllä se joskus alkaa maistua!  [:-P]

Näin meillä toimitaan toisen koiran kanssa, joka nirsoilee. Toinen taas söisi senkin ruuat.
Saa nähdä tuleeko Otson kohdalla lipsuttua.
Kirjattu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: Torstai 1.7.2010
« Vastaus #28 : 01.07.10 - klo:13:10 »

Äsken roppas vettä ja ukkosti,onneksi meni pian ohi.


Inke, mun äiti soitti mulle viime viikolla yöllä klo 2:28 antaakseen kauppaostoslistan, äiti luuli että on jo aamu.


Vähän selvennystä:ei ollut kuitenkaan käynyt yöllä,vaan puhui eilisestä lenkistä.Oli vähän sekaisin,muisteli,että oli tänään käynyt ja mietti jo aamukymmmenen aikaan nukkumaanmenoa.  [?]
Sattuuhan sitä.Sitten saa olla huolissaan,kun oikeasti lähtee.
Äidin entinen naapuri oli kerran lähtenyt kauppaan illalla yhdeksän jälkeen ja ihmetellyt,kun kauppa ei ollutkaan auki.Äiti oli huomannut ikkunasta lähdön ja soitti naapurin siskolle,joka kävi huolehtimassa karkurin kotiinsa.
Äsken soitin ja oli ihan järkevä.   [:-I] [:-DD]
Lähdenkin vasta kuuden aikoihin,ehtii vähän järjestellä asioita.
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 752
  • Itä-Uusimaa
Vs: Torstai 1.7.2010
« Vastaus #29 : 01.07.10 - klo:14:35 »


Porvooseen mä olen halunnut jo pitkään. Tarkoitus on lauantaina lähteä hiippailemaan sinne jokivarteen ja sitten käydä lounaalla  [KIPPIS] jossain ravintolalaivassa tai vastaavassa. Osaako Minni suositella ravintolalaivaa tai ravintolaa siinä joen lähellä, missä olisi HYVÄÄ ruokaa ja KYLMÄÄ olutta?  [KIPPIS]

Siinä laivan vieressä, on ravinteli. Walgren`s. Sitä on ruokapaikkana kehuttu.
Henkkoht en ole käynny, niinpä en tiiä. Enkä muutenkaan Porvoon ravinteleista osaa sanoo mittää  :-))
Oon enempi tämmönen baarikärpänen  :-))
Sittenhän on tietty etanaravintola  [NUT]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -
 

Sivu luotiin 0.207 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.