Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 2.7.2010  (Luettu 1104 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Perjantai 2.7.2010
« Vastaus #30 : 02.07.10 - klo:13:10 »

Raanasta tulee puhdasta vettä! Tää nyt kävi kyllä paremmin ku hyvin! Tuo kaivovesihän ei oo kovinkaan hyvää. (Siis... sain kesäveden ilmaiseksi... raanankin asettivat mulle siihen "kaupan päällisiksi". Hihi... nyt meinaan paisuu liitoksistani...)
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 02.07.10 - klo:13:12 »

Älä poksahda nyt kuitenkaan.  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #32 : 02.07.10 - klo:13:14 »

Hätähousu oli kenties suunnitellut lähtevänsä aikaisemmin tänään, kun on perjantai. Ja nyt se ei ehkä onnistukaan.  [:-I] :-))

Hei, taidat olla oikeessa. Hää oli ärtsy jatkossakin niin, että jopa sitä työkaveria alkoi naurattaa, samoin naapuriani joka katteli vieressä. [:-I] [:-DD] Kysyin vaivihkaa työkaverilta, että onks tuo vähä ärtsy... "vähä vissii ku on perjantai ja työt loppuu klo 14". [:-I] Pelästyi kai joutuvansa ylitöihin.

Mutta hienoa työtä! Ja ripeästi toimivat! Kovasti kiittelin heitä siitä. [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #33 : 02.07.10 - klo:13:14 »

"Hän ratkesi liitoksistaan koska oli niin onnellinen kun sai kesäveden ilmaiseksi!" [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #34 : 02.07.10 - klo:13:16 »

Älä poksahda nyt kuitenkaan.  [:-DD]

Mä kyl melkein poksahdan ja suupielet on niskassa. [:-DD] Ja tuohon raanaan saan nyt puutarhaletkun liitettyä näppärämmin kuin vanhalla systeemillä ja se riittää pihallakin pidemmälle. [KIPPIS]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 02.07.10 - klo:13:17 »

"Hän ratkesi liitoksistaan koska oli niin onnellinen kun sai kesäveden ilmaiseksi!" [:-DD]

Joo ja kaiken lisäksi siis PUHTAAN veden. Se lorisee kaivoon nyt tauotta, eli kaivon vesi vaihtuu kaupungin vesijohtovedeksi. Sitä voi juodakin. :-O [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #36 : 02.07.10 - klo:14:47 »

Hehe, Petäjäsuon kaivo täynnä Päijänteen vettä...

Vieläki meinaan poksahtaa... no jos söis ensin, nuudeleita. [:-DD]

Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #37 : 02.07.10 - klo:15:47 »

Kiva, että Sussin kaivohuolet haihtui  :-))

Onnee kaikille nimpparisankareille   [:44] [:45] [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sus

• Vieras
« Vastaus #38 : 02.07.10 - klo:16:04 »

Pakko kai tänäänkin illansuussa polkaista vaikka tuohon Siwaan, aina joku loppuu, nyt sit taas kissanruoka...
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 02.07.10 - klo:16:05 »

Kerrankin voi oikeesti olla vahingoniloinen. 
Ihan hyvä mieli tuli, kun Sus saa nyt puhdasta vettä juodakseen.  [:5]
Vähemmästäkin mieli kirkastuu.  :-))
Vihdoinkin sain ostettua itselleni ja likalle sellaisen verkkohökötyksen, joka laitetaan vaikka leikattujen leipäsiivulautasen päälle, ettei herhiläiset niissä pyölri.  Vaikka ei täällä niitä näy, mutta suojaa ainakin joltain, vaikkapa ulkoa tulevalta pölyltä.  [:-)]
Aijon ehdottaa likalle, että siirrettäis lettupäivää vaikka huomiselle.
Pää on niin kipee, ettei oikein mikään maistu.
Parempi siirto hänellekin on, ettei tartte töistä tulon jälkeen alkaa mitään äheltämään.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #40 : 02.07.10 - klo:16:39 »

Kiitos myötäilosta Kaarin, ja kaikki muut! [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #41 : 02.07.10 - klo:17:06 »

Sus voi nyt losottaa vettä mielin määrin, hienoa, onni onnettomuudessa!

Vähän on oillut vauhdikas päivä täälläkin. Pieni vainu oli asiasta, mutta silti ylläri, tytär vaihtaa opiskelemaan takaisin Tampereelle. Hakijoita 650, 20 pääsi. Aihe sama kuin Joensuussa ja muuttaa kotipaikkakunnalle. Asuntokin on melko varma jo. Mutta se muuttokuorma on taas roudattva Joensuusta tänne.
Nauratti tyttären puheet. Kun ekan kerran pääsi Tampereelle opiskelemaan, äiti ja isä olivat kuulemma ottaneet reissussa lämmintä kossua sen kunniaksi, viime vuonna sai ruusuja ja mansikoita ja herneitä ja tänä vuonna äiti lupasi lämmittää eilistä ruokaa. No iskä pinkaisi siitä paikasta kukkakauppaan ja osti komeet ruusut ja samppakaljaakin toi.

Päältä ajettava ruohonleikkuri tuli kuntoon asiantuntijan vinkin jälkeen ja isäntä huristeli nurmikon (onneksi, en olisi jaksanut tässä helteessä lykätä konetta)
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #42 : 02.07.10 - klo:17:19 »

Varmaan ihanaa iipalle saada tytär lähemmäksi. [:-)] Onnittelut tyttärelle hienosta suorituksesta, että PÄÄSI tuonne, tuosta hakijamäärästä! [KIPPIS]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #43 : 02.07.10 - klo:17:26 »

Herttileijaa tätä mun päätä. Mä kävin jo kaupassa ja tuli "hieman" ostettua. No kö siäl oli taas niitä viimosen päivän lihoja, mä työnnän ne pakkaseen, kun semmonenkin nyt löytyy. Sitten toimin ahtaajana polkupyörän kanssa ja sain jotenkin järkevästi kamat lastattua. Taluttaessani pyörää pois päin tajusin yhtäkkiä. No ONNEKS tajusin! Ne kissanruuat! Eiku takas kauppaan. Pyörää en viittiny enää purkaa, siihen jätin ja toivoin ettei kukaan vie. Ei vienyt. [:-)]

Ja tänään nuudelivettä keittäessä oli laittanut väärän hellan levyn päälle. Sitte aloin ihmettelemään hajua ja pientä käryä... siinä se likainen paistinpannu paistui kuumalla levyllä ja sen päällä oleva käytetty kahvinsuodatuspussi poroineen paistui kans. [:-I] [:-DD]

Noh, tänään sen ymmärtää. Tuo vesi on noussut mun päähän. [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #44 : 02.07.10 - klo:17:46 »

Alkuiltaa töistä!  [:-)]

Eilen illalla kello 22 mä lähdin tästä huristamaan "Honkkelilla" (Pasin auto) kohti Porvoota. Ilman karttaa, eikä mun navigaattoria ollut vieläkään kukaan laittanut toimimaan  [:-I]
Kenellekään ei varmaan ole yllätys, että mä eksyin. Pasikin totesi, että enemmän hän olisi yllättynyt, jos mä olisin tullut suoraan Kokonniemeen... tuosta voisi jo ottaa nokkiinsa, vai mitä?  [:-/] [:-DD] Mun ei olisi tarvinnut ajaa joen yli, mutta käytiinpäs kuitenkin Honkkelin kanssa katsomassa jo etukäteen, missä ravintolalaiva ja kaikki rantaterassit on  [;-)]
Yhteinen eksyminen lähensi mun ja Honkkelin suhdetta  [:38] Pasi pelkää, että suhde syvenee liikaakin, mutta kyllä Kialla on mukavampi ajaa.

Aamulla käytiin tutustumassa Porvoon Tärkeimpään Nähtävyyteen, eli Brundbergin tehtaanmyymälään. 25 neekerinsuukkoa hintaan 5 euroa yms  [:-P] [:-P]
Hiukan ehdittiin pyörähtää jokirannassa, syödä pikainen lounas ja sitten pitikin lähteä ajamaan töihin!

Huomenna olisi tarkoitus sitten lähteä ihan kunnolla leikkimään turistia Porvoon jokirantaan.  :-)) [KIPPIS] :-))

Sivu luotiin 0.059 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.