Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 08.07.2010  (Luettu 1122 kertaa)

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Torstai 08.07.2010
« Vastaus #15 : 08.07.10 - klo:11:24 »

Hohhoi, olis ihan pakko lähteä asioimaan ostoshel..eiku ...paratiisiin. Ei millään viittis, kun on niin kuumakin. Taidan mennä bussilla, ei sitten tartte kävellä helteessä.

 [NUT]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Torstai 08.07.2010
« Vastaus #16 : 08.07.10 - klo:11:26 »

Jaksuja, Pyris.  [:-)]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 08.07.2010
« Vastaus #17 : 08.07.10 - klo:11:26 »

Ai kun virkistää kylmä rasvaton piimä!

Ja ens viikolla sit tällaista, mä en kestä!
http://www.foreca.com/Finland/Lahti?tenday
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 08.07.2010
« Vastaus #18 : 08.07.10 - klo:11:27 »

Hohhoi, olis ihan pakko lähteä asioimaan ostoshel..eiku ...paratiisiin. Ei millään viittis, kun on niin kuumakin. Taidan mennä bussilla, ei sitten tartte kävellä helteessä.

 [NUT]

Ja kaupassa kannattaa tosiaan hakeutua pitkiksi toveiksi sinne makkara ja eineshyllyjen väliin, siellä on viileää [:-DD].
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Torstai 08.07.2010
« Vastaus #19 : 08.07.10 - klo:11:30 »

Ja sit kun tulee viileästä ulos, niin  [NUT][:-DD]

Täällä on kanssa yks kauppa, joka on ihanan viileä ja vielä viileämpi elintarvikepuolella.  [:-)] 
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Torstai 08.07.2010
« Vastaus #20 : 08.07.10 - klo:11:34 »

Hohhoi, olis ihan pakko lähteä asioimaan ostoshel..eiku ...paratiisiin. Ei millään viittis, kun on niin kuumakin. Taidan mennä bussilla, ei sitten tartte kävellä helteessä.

 [NUT]

Ja kaupassa kannattaa tosiaan hakeutua pitkiksi toveiksi sinne makkara ja eineshyllyjen väliin, siellä on viileää [:-DD].

Loistava ehdotus. Taidan muuttaa sinne asumaan. Ois ruokahuoltokin turvattu siinä samalla.  [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Torstai 08.07.2010
« Vastaus #21 : 08.07.10 - klo:11:41 »

Jaksuja, Pyris.  [:-)]

Kiitos, Kaarin. Mä meen nyt.  [8-)]
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Torstai 08.07.2010
« Vastaus #22 : 08.07.10 - klo:13:59 »

Brrr! Kunnon helteellä mä joudun ottamaan hupparin isompiin marketteihin vaan että saan ostettua kaikki kylmätuotteet jäätymättä...  [NUT] Mulla on ihan mukavaa kun on lämmintä.

Sellainen perussääntö että ikkunat auki varjon puolelta ja auringon puolelle varjoa ikkunaan pitää kämpän mukavan viileänä. Eikä sisällä sais kauhean paljon kylmempää ollakaan kuin ulkona, lämpötilaerosta tulee isompia terveysongelmia kuin tasaisemmasta lämpötilasta. Toki sisällä on aina jotenkin tahmeampi ilma...

Pitääkin ottaa vähän taskurahaa töihin, mun työmatkani kulkee kolmen jätskikiskan ohi ja jo parina päivänä olen harmitellut kun ei ole rahaa mukana että sais jätskin kotimatkalla...  [:-DD]
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Torstai 08.07.2010
« Vastaus #23 : 08.07.10 - klo:14:20 »

Hyvää iltapäivää!
Mä kävin jätski ja mansikkaostoksilla. Kotiin tultua huomasin, että auto pissii keskeltä. En ole ikinä ennen semmosta nähnyt. Kun sain jätskit pakkaseen, ajoin samantien huoltoon. Asia selvisi, se oli vaan ilmastoinnin kondensiovettä. Hee. [:-)]
Mustikoita kävin katselemassa, mutta ei niitä niin paljon tule, että viittisin keräillä.
Ulkona +28, sisällä +29 ja ilmankosteus 53% hyvin tarkenee.
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Torstai 08.07.2010
« Vastaus #24 : 08.07.10 - klo:14:22 »

Tänään kirpparikierros tuli tehtyä, niin että vietiin paljon, paljon enemmän kun tuotiin. Ostin euron kirjan ja kolme isoa kassillista vietiin, tyttärellä on pöytä ja hyvin tuntuu vaate menevän kaupaksi.
Ruosteiset esineet on mulle se herkkä kohta, toin kotiin yhden kannun, oli joutumassa kaatikselle.
« Viimeksi muokattu: 08.07.10 - klo:14:29 kirjoittanut iipa »
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Torstai 08.07.2010
« Vastaus #25 : 08.07.10 - klo:14:44 »

Olikos ennen vanhaan tuollaisia öljykanistereita, jonka iipa toi kirppikseltä?  Erikoinen toi lyhtykin!  [:-)]
Minkähänlaisia aarteita sulla iipa oikein onkaan?  [:-I] :-))
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Torstai 08.07.2010
« Vastaus #26 : 08.07.10 - klo:14:45 »

Olikos ennen vanhaan tuollaisia öljykanistereita, jonka iipa toi kirppikseltä?  Erikoinen toi lyhtykin!  [:-)]
Minkähänlaisia aarteita sulla iipa oikein onkaan?  [:-I] :-))
Siis nää on ystävien romukasoista, ei kirppikseltä.
Mua oottaa vanha arkku, joka pitäisi hakea ystävältä. On maalattu keltaiseksi, mutta luulen että maalin alta paljastuu jotain ihan muuta. Se on iso arkku ja ystävä lupasi laittaa sen roviolle. Mä kielsin ehdottomasti.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 08.07.2010
« Vastaus #27 : 08.07.10 - klo:14:46 »

Luojalle kiitos, se Ristiinassa kadonnut 2,5-vuotias pikkupoika on löytynyt hyvässä kunnossa. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Torstai 08.07.2010
« Vastaus #28 : 08.07.10 - klo:14:49 »

Luojalle kiitos, se Ristiinassa kadonnut 2,5-vuotias pikkupoika on löytynyt hyvässä kunnossa. [:-)]
Miten  iloinen uutinen tuo onkaan!  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Torstai 08.07.2010
« Vastaus #29 : 08.07.10 - klo:15:01 »

Puuh. [NUT]

Ekaksikin rytmikone pistää mut sänkyyn aamu-puolineljältä ja antaa herätä puoli 12 päivällä.

Aamukahvin aikana tunnin puhelu.

Sitten meni sähköt.

Sitten ympäristöoppia naapurin miehen kanssa. Ihmeteltiin näitä "pieniä" ympäristömuutoksia. Samalla reissulla onnistuin puhumaan ittelleni miehen. Vähän silmänräpsyttelyä kehiin, niin sainhan mä sen. Siis kaivinkonemiehen. [:-DD] Sain hänet lupaamaan tulla kaivamaan mun pihaan väylää viemäriputkelle. Ei tartte ryhtyä lapiohommiin kenenkään. Eli yksi askel edistystä on taas edistynyt. [:-)] Mulle:   [KIPPIS]  [:-DD]

Mun LVI-insinööriopinnot on oikein hyvällä mallilla! Kohta jo diplomi-insinöriys kolkuttaa ovella...  [:-DD]

Muksaa päivää! [:-)]


Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.337 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.