Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Roksiketju  (Luettu 2092 kertaa)

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Roksiketju
« Vastaus #15 : 10.07.10 - klo:18:05 »

Ei ole, en pystyisi tollasii pitämään, pohjan on taivuttava ja kengän oltava jalassa hyvä, huonoissa mun jalat kipeytyy.
Kirjattu

Lentsu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 11.07.10 - klo:11:27 »

Halpismalleja mullakin, ekat ostin rantakengiksi Teneriffalla muutama vuosi sitten; oranssit ja pidän niitä mökillä puucee-käynteihin, puutarhatöihin ja matonpesussa.

Mökillä on myös vaalean siniset,  ostettu alunperin tytärpuolelle, mutta olivat liian pienet, kun kokomerkinnät eivät pitäneet paikkaansa. Niitä käytän saunareissulla (ovat vähän puhtaammat [:-)])

Kotona mulla on kanssa kahdet; kaalimadon vihreät ja oranssit fleecevuoriset, joilla täyn talvisaikaan hakemassa lehteä postilaatikosta.

Pitkiä aikoja en voi rokseissa olla, joskus unohtuvat jalkaan kun alantiskaamaan ja sitten hetken päästä huomaan, että selkää ja jalkoja pakottaa. En vois ajatellakaan käyttäväni työkenkinä, mutta ovat ihan kivat kun pitää yhtäkkiä käväistä jossakin.

T: Lentsu

Kirjattu
"Elämän tarkoitus on neljäkymmentäkaksi"

Lentsu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 11.07.10 - klo:12:28 »

Kahdet halppissiniset. Pihamaalla parhaat kengät, helppo vetää jalkaan.

Uusissa vielä hyvä pohja joten ehdottomat terassimaton puhdistukseen. Meillä terassilla sellainen vihreä terassimatto joka vetää koirankarvat tosi tiukkaan kiinni itseensä. Eikun uudet kroksit jalkaan ja hieromaan koirankarvoja pois  :-))
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 11.07.10 - klo:20:55 »

Halpisrokseja on kertynyt monen värisiä. En tiedä parempaa reissukenkää, kuin nuo ovat! Eivät kuumota ja askellus on pehmeetä. Eivät purista eivätkä kiristä, helpot pitää puhtaina. Autoillessa ei mitään ongelmaa. Aidoista rokseista ei ole kokemusta, onko niillä sitten eroa halpiksiin..no hinta ainakin [;-)] Eihän ne kovin kauniita ole, mut pääasia onkin mukavuus [:-)]
Kirjattu

Tami

• Tulokas
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 11.07.10 - klo:22:27 »

Olen roksien suurkuluttaja jo vuosien takaa. Suurkuluttaja, koska koirieni mielestä ne ovat supermaukkaita :-)).

Mielestäni rokseilla on ihan hyvä kävellä, niillä saa ikään kuin tuntuman maastoon (vrt. paljainjaloinkävely ja niihin kehitetyt kengät  [8-)])

Itseasiassa roksi-ihmisenä oli tietty pakko hankkia aidot roksit!

Ei mitään eroa käyttömukavuudessa, mutta en nyt sitten anna niitä aitoja koirien puruleluiksi, hinta oli n. 40 euroo!

Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 12.07.10 - klo:09:33 »

Mulla on yhdet siniset halppikset Pertunmaalla, mutta käytän niitä myös vaan sellaisina pihakenkinä, sauna ja vessareissuilla, kun vien pyykkiä kuivumaan yms. Jos lähdetään kauppaan tai jonnekin ihmisten ilmoille niin laitan kunnolliset kengät. Sitäpaitsi mun jalalle ne ei ole erityisen hyvätkään ja jalka hikoaa kun ne on muovia. Ja ihan kammottavat ne on mun mielestä kun joku käyttää niitä mekon tai hameen kanssa. Eikös Zeeneriltä ollut lääkäri kieltänyt kroksien käytön kun hänellä oli se jalkavaiva.
Tosi rumiahan noi kroksit on, ainakin mun mielestä. Kyllä kaupasta saa paljon nätimpiäkin sandaaleja tai muita kenkiä jotka on hyvät kävellä ja mukavat jalassa.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 13.07.10 - klo:10:44 »

Koiran kusetus kenkinä minäkin näitä ko.kenkiä käytän.  [:-)] Ei juhlakenkinä.
Minulle taas fysioterapeutti suositteli näitä crokseja kipeytyneen kantapääni ja kantakalvon tulehdehduksen
takia.Ihme ja kumma näillä sain jalkani kuntoon.Nämä mitä itse käytän ovat pohjista tosi pehmeät ja joustavat.
Että minun tapauksessani nämä ovat "hoitaneet" vaivan veke.Kauniit nämä eivät missään tapauksessa ole,
ja siksi onneksi omistan näitä ns..nätinpiäkin kesäkenkiä, useita.Puolisoni mielestä ihan liikaakin, kun kaikki kaapit
on kenkiä täynnä. :-)) :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : 13.07.10 - klo:10:49 »

Ihan naisellisiakin ja kauniita malleja "rokseista" löytyy, en muuten tiennytkään ennenkuin eilen kukkletin.

http://www.crocs.fi/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=22&Itemid=41

Tykästyin noihin Patricioihin :-))

http://www.crocs.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=327&Itemid=41
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #23 : 13.07.10 - klo:11:12 »

Ihan naisellisiakin ja kauniita malleja "rokseista" löytyy, en muuten tiennytkään ennenkuin eilen kukkletin.

http://www.crocs.fi/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=22&Itemid=41

Tykästyin noihin Patricioihin :-))

http://www.crocs.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=327&Itemid=41
Varsin mukavan näköisiä!  [:-)]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 13.07.10 - klo:11:18 »

Ekat ostin kuukausi sitten yllytyksestä ja melko paljon niitä tuli lomalla pidettyä.
Hameenkin kanssa  [:-DD]
Rannalla todella hyvät.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #25 : 13.07.10 - klo:11:54 »

Minulle taas fysioterapeutti suositteli näitä crokseja kipeytyneen kantapääni ja kantakalvon tulehdehduksen
takia.Ihme ja kumma näillä sain jalkani kuntoon.Nämä mitä itse käytän ovat pohjista tosi pehmeät ja joustavat.
Että minun tapauksessani nämä ovat "hoitaneet" vaivan veke.

Samoin minulla.  [:-)]
En tiedä mitä olisin voinut käyttää ellei näitä olisi ollut.
Nyt onneksi kantapää kestää jo oikeankin kengän käyttöä.

Kirjattu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #26 : 13.07.10 - klo:21:26 »

Mä meen ainakin ostaan noi gretelit talveksi, ihanat  [:36]
muoks. Mulla aidot musta karvaiset, omistan myös kopiot mutta minun jalassa tukevammat ovat aidot. Ensin oli kopiot joten vertailukohtaa oli  [:-I]
« Viimeksi muokattu: 13.07.10 - klo:21:30 kirjoittanut pia58 »
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #27 : 13.07.10 - klo:21:59 »

On mulla crocsit, vaaleenpunaset, lahjaks sain. Laitoin niihin semmoiset sentin vahvuiset korotuspohjalliset kantapäihin, niin niillähän kävelee ihan hyvin. Tuo vasen jalkakaan ei sano mitään. Autolla ajaessa ne ei kyllä ole oikein sopivat, tuntuma on vähän liiankin pehmeä. No kaasujalka on keveämpi.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #28 : 13.07.10 - klo:22:16 »

http://www.crocs.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=214&Itemid=41

oma suosikkini  :-))
on kopioita ja oikeita kävellessä pitänyt, enkä ole huomannut eroa, kun on oikea koko.
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #29 : 13.07.10 - klo:22:18 »

http://www.crocs.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=214&Itemid=41

oma suosikkini  :-))
on kopioita ja oikeita kävellessä pitänyt, enkä ole huomannut eroa, kun on oikea koko.

Huh, kun tulee hiki tuota kuvaa katsellessa  [:-DD]

Sivu luotiin 0.08 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.