Ai että mä olen reipas! Siis yövuorosta väsyneenä ja hirveässä helteessäkin halusin tehdä jotain hyödyllistä
(Huomatkaa sädekehä; mä uhrauduin tekemään töitä)
Uima-allas kaipasi selvästi puhdistusta. Mä en yleensä tarkene mennä veteen ilman saunaa, mutta jonkin aikaa istuin alakerrassa katselemassa 22-asteista vettä ja pikkuhiljaa aloin kaivaa puhdistusvälineitä esiin. Eli eikun suihkuun ja uikkarit päälle ja veteen. Pesin ensin yläreunat likareunan pesuun tarkoitetulla aineella. Sitten pitkävartisella harjalla harjasin kaikki laatat seinistä ja pohjasta. Syvemmässä päässä on 150 cm vettä ja siellä harjaa meinasi hiukan olla vaikea saada pysyyn pohjassa kiinni. Mukavan vilpoisaa hommaa!
Nyt on siivousvälineet korjattu pois ja märät uikkarit pyyhkeen alla oli kiva mennä pihalle kahville. Kohta menen ihan oikeasti uimaan. Sitten varmaan pärjäilee tän lämmön kanssa siihen asti, että pääsee ilmastoidulla autolla ajamaan ilmastoidulle työpaikalle. Täytyykin harkita, jos kävisi aamullakin viilentymässä ennen sänkyyn menoa
Ihanaa, kun meillä on tuo allas. Lapsuudesta asti ollut haave siitä. Turhan vähän vaan tulee käytettyä!