Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 24.07.2010  (Luettu 995 kertaa)

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Lauantai 24.07.2010
« Vastaus #15 : 24.07.10 - klo:13:25 »

Kyllä on kyllmä. Mittarissa oli aamulla vaan +13.
Onneksi on huomiseksi taas luvattu lämmintä. 
[:45]  [:-)]
Kissat saaneet viileydestä uutta puhtia jaksavat taas käydä keskinäistä nokkapokkaa, jonka pikkuinen auttamattomasti häviää, kokonsa takia, mutta ei sisukkuutensa, on siinä melkoinen sähäpommi.
Nyt mää alan laiskotella, vedän paksut sukat jalkaan ja katselen ikkunasta tätä mualiman menoa, eihän tuonne tarkene lähtee, aamulla kävin kierroksen ja palelsi kun tulin kotiin.
Mukavaa viikonloppua kaikille!

Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 24.07.10 - klo:13:27 »

Onkohan Taina tännään Oulussa? Täällä on meinaan kuninkuusravit.  [:-)]

Inke, mulla on ihan toisinpäin. Kuppeet kippeenä ja ruppi hellänä. Halattiinkohan me liian kovasti ja liian monta kertaa? Paitsi halauksia ei koskaan saa liikaa. Eikä ne kulu. Nehän ovat uusiutuva luonnonvara.  :-)) Oli meillä tosi mukava tapaaminen. Laita sinä niitä kuvia, kun sinulla oli niin hyviä ne Pyryn kuvat. Minusta ei tartte laittaa. Jos laitat ni minäkin laitan sinusta. Kostoks...  [:-DD]
 [:44]  Mielenaurinkoista lauantaita kaikille  [:44]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 24.07.10 - klo:13:35 »

Päivää.  [:-)]
Susulla on ollut kivaa ystävien kanssa.  [:-)]
Niin oli mullakin eilen.  Leenanpäivät jatkui  mökillään Sumiaisissa.  Likkojen puoliskot olivat mukana.
Toinen heistä oli se vilipertti, joka vuosia sitten opetti mua halaamaan ja mä hämmennyksestä huudahdin.  :-)) [:-DD]  Enää en huuda, mutta muistamme joka kerta tapauksen, kun mökille tulen.
Antimet oli mahtavat ja eka poltettu makkarakin maistui hyvälle.  [:-P]
Illalla vielä piipahdin lapsuuteni ystävän kanssa,  tytärensä luokse, jota hoidin 8kk-6v. asti.  Het kerralla sain kokea kaikkea kivaa.  Piste iin päälle, heillä oli aivan ihana semmoinen koira, kuin Luukoilla on.  Voi, me rakastuttiin heti toisiimme.   [:36] [:24]
Likkakaveri toi mulle torilta mansikoita viiden kilon lootassa.  Ne laitoin heti pakkaseen.  Nyt on raakee, hyvä olo.  Enkä tee mitään ihmeempiä.
Se on kun vähän elossa tapahtuu, niin pienikin muutos on mulle kiitoksenarvoinen juttu. [:-)]
Oikein rattoisaa päivää teille kaikille.  [:45]

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #18 : 24.07.10 - klo:13:36 »

Onkohan Taina tännään Oulussa? Täällä on meinaan kuninkuusravit.  [:-)]

Marleena, ihan oikein arvasit! Siellähän Taina tietysti on  :-))

En ole vielä ehtinyt niin pitkälle, että olisin selvittänyt Oulun säätilanteen. Toivottavasti saavat nauttia ravivuoden suurimmasta juhlasta hyvässä kelissä  [:-)]

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #19 : 24.07.10 - klo:13:38 »

Helteistä päivää Lapista! Täällä on ihan kelpo keli +24 näyttää mittari, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, ei tuule eikä sada.
Laiskamato iski vaan, pyykinpesua ja ihan vaa olemista. Ei kais sitä aina tartte tehä jotain  [:-I]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 24.07.10 - klo:13:42 »

Kuvassa on valkosipuli, eiks vaan? 
Semmoisen kysymyksen heitän, että onko se sipuli tuossa varrenpäässä, vai maanalla??

Se ei meille oikein selvinnyt.  :-))
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #21 : 24.07.10 - klo:14:12 »

Ei ole ainakaan valkosipuli Kaarinin kuvassa, joskus olen kokeillut kasvattaa ja maahan se tekee aina sipulin. Oliskohan ilmasipuli?
Joku kukkasipulikasvikin on tehnyt tommosen näköisiä latvasipuleita, vai oliko kukkanuppuryhmä, en nyt muista mikä.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #22 : 24.07.10 - klo:14:20 »

No nyt sitä vihdoin saa, harvinaista herkkua tänä kesänä elikkä ihanaa viileyttä!
Lähdenkin tästä oitis kirjastoon ja asioille, kun tuolla nyt pystyy kävelemään.
Ja kotona on ihanan viileätä! Kissat riehuivat äsken niin että kaikki paikat on mullin mallin. Tai oikeastaan, milloinkas ne meillä muutenkaan ojennuksessa olisivat.... [:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 24.07.10 - klo:14:27 »

Määkin laitan parit kukkakuvat [:-)]

Iipa toi mulle tämän amppelin keväällä pönttötapaamiseen, ahkeraliisaa ja suikeroalpia. Ahkeraliisasssa on ihan älyttömästi nuppuja, osa jopa putosi kun ei varmaan jaksa kaikkia avata.

Ja tässä meidän Karjalanneito.

Ja tässä se hääopaskyltti jonka olen tehnyt, tai siis oikeammin olen tehnyt noita 4 kpl. Jalka on vielä kiinnittämättä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 24.07.10 - klo:14:28 »

Ei ole ainakaan valkosipuli Kaarinin kuvassa, joskus olen kokeillut kasvattaa ja maahan se tekee aina sipulin. Oliskohan ilmasipuli?
Joku kukkasipulikasvikin on tehnyt tommosen näköisiä latvasipuleita, vai oliko kukkanuppuryhmä, en nyt muista mikä.
Ahaa, siis ei ole kuvassa valkosipuli ollenkaan.  Kiitos tiedosta mir.  [KIPPIS]
 :-)) Nyt huvittaa hortonomien eiliset jutut.  :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 24.07.10 - klo:14:34 »

:-O Jestas, miten kauniisti olet saanut kukkasi kukkimaan, Tiina. [:36]

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #26 : 24.07.10 - klo:14:35 »

Meillä oli torstai-iltana tällainen auringonlasku, siinä ystävien kanssa kun Malminkartanossa parvekkeella istuskeltiin. [:-)]

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #27 : 24.07.10 - klo:14:35 »

:-O Jestas, miten kauniisti olet saanut kukkasi kukkimaan, Tiina. [:36]

Juu, mä en taida käydä kuvaamassa noita mun orvokinraasuja  [:´((]

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #28 : 24.07.10 - klo:14:37 »

Päivää Pöntölle! Onpas ihanaa, kun on viileätä. Elämä alkaa hymyillä taas. Didikin tuli Saksasta kotiin tänä aamuna ja poika tulee illalla käväisemään Suomessa ennen Ameriikkaan muuttoa. Maanantaina tulee Tante Saksasta pariksi viikoksi.  [:-I]

Tää on potenut kamalaa hammassärkyä. Pari päivää vain podin. Talossa ei ollut edes särkylääkkeitä. Sitten oli yksi yö, jolloin en saanut nukutuksi ollenkaan. Soitin hammaslääkärilleni, joka on lomalla. Hän soitti apteekkiin antibioottireseptin. Didi oli vielä Saksassa meidän autolla. Oli pakko ottaa pojan auto käyttöön ja ajaa kylille apteekkiin. (Auto on seisonnassa meidän pihalla.) Vieläkään ei ole täysin helpottanut ja joudun ottamaan särkylääkkeitä. Onneksi Didikulta tuli kotiin.

Muuten meillä on Mustikan kanssa ollut mukavaa kahdestaan. Ollaan reippailtu ja kävelty kauppa-asioille. Iloitsen tästä uudesta minästäni - kevyemmästä. (-20 kg maaliskuun puolesta välistä.)

Onnea kaikille syntymä- ja nimipäiväsankareille! Ihanaa vilpoista päivää kaikille pönttöläisille!
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #29 : 24.07.10 - klo:14:41 »

Kaarinille: sipuli kasvaa aina maassa. Mutta on sipuleilla kukkakin. Kai siihen joku tuollainen kuvassasi näkyvä pallukka tulee. Kivat hortonimikamut sulla!  [:-DD]
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

Sivu luotiin 0.17 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.