Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 26.7.2010. Maanantai  (Luettu 577 kertaa)

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
Vs: 26.7.2010. Maanantai
« Vastaus #30 : 26.07.10 - klo:15:17 »

Kaunis on tuo puhelinkoppi. Toivottavasti saa ollakin paikoillaan tulevaisuudessakin. [:-)]

Keskustelualueella viettämäsi kokonaisaika: 313 päivää, 12 tuntia ja 23 minuuttia

[:15]

Pyris, eihän tuoss mittää häpeemistä oo, mä olisin ylpee. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 26.07.10 - klo:15:25 »

+31,3 on lämmintä ja Repelle pitäis lähteä ostamaan pukua [:-I]. Sopiva sää sovitella vaatteita ahtaassa sovituskopissa :-)).
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 26.07.10 - klo:15:25 »

:-)) Keskustelualueella viettämäsi kokonaisaika: 155 päivää, 4 tuntia ja 52 minuuttia.
Ei taida pitää paikkaansa toi mun luku.  Määhän olen jatkuvasti täällä.  Ainakin yhtä paljon, kuin Pyris. [:-)]
Silmääni hivelee enmmän toi talvinen Fiskarsin kuva.  [:-)]
Mä palkkasin kaverin käymään kaupassa, niin sain ite jäädä touhuamaan.
Vaihdoin lakanat ja laitoin koneen pyörimään.  Vielä pyyhkäsen lattiat , niin ei tartte helteellä tehdä mitään.  Meinaan, kun vihjasivat, että keskiviikkona on sit helteiden helle.  :-O
Ihmeellisesti mulla on taas virtaa, vaikkakin märkä olen , kuin uitettu rotta.  Suihkuun pitää vielä mennä, kunhan ehdin.
Ette usko, miten mun nilkat on turvoksissa! :-))  Eihän mulle edes mahtuis kehgät jalkaan, niin on siksikin hyvä syy pysyä sisällä.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 26.07.10 - klo:15:26 »

+31,3 on lämmintä ja Repelle pitäis lähteä ostamaan pukua [:-I]. Sopiva sää sovitella vaatteita ahtaassa sovituskopissa :-)).
Voi Repe ressua!
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #34 : 26.07.10 - klo:15:54 »

Voi Repe ressua!

Pakko yhtyä tähän! Mä en voisi kuvitellakaan. Täällä kotona liikun rauhallisin askelin; just tyyliin kinkkukiusausta uuniin ja pyykkiä koneeseen ja vaatteita kasaan reissua varten ja hiki valuu. Hiilihapotettua vettä mennyt reilussa tunnissa melkein litra. Työhuoneessa 28,5 ja ikkunan takana 31,7, eli ei kannata avata edes ikkunaa  [NUT]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #35 : 26.07.10 - klo:15:57 »

No onneksi se on kuitenkin Repe joka sovittelee niitä vaatteita ja mä saan odottaa kopin ulkopuolella [:-DD]. Itte en vois kuvitellakaan meneväni vaateostoksille näillä helteillä [NUT].
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 26.07.10 - klo:16:14 »

Kyllä miehet pääsee helpolla.  Kaupungilla oli viikonlopulla jotkut pippalot.  Sieltä otetussa kuvassa naiset ovat niin kesähepeneissä ja laitettuina, niin miesten päällä oli tavalliset arkiasusteet.  Arkipaidoissakin on ihan fiksuja kuoseja, jotka käy vähän juhlavampiin bileisiin.
Lehdissä miehet ovat arvostelleet naisten pukeutumista.  Noo, onhan jotkut  :-O, mutta niin on miehilläkin.  Eniten mua risoo, kun persviiva näkyy, kun kumartuvat!  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #37 : 26.07.10 - klo:16:16 »

Lehdissä miehet ovat arvostelleet naisten pukeutumista.  Noo, onhan jotkut  :-O, mutta niin on miehilläkin.  Eniten mua risoo, kun persviiva näkyy, kun kumartuvat!  [:-DD]

Kyllä se näkyy monella teinitytölläkin  :-O

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 26.07.10 - klo:16:18 »

Kyllä se näkyy monella teinitytölläkin  :-O
Niin näkyy.  :-O
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #39 : 26.07.10 - klo:16:19 »

Mun mielestä kyllä arki ja juhlapukeutuminen pitäis olla eri asia!
Ja kyllä miehilläkin on hankalaa näin helteillä jos joihinkin juhliin on meno. Meillä on häät viikonloppuna ja kun Repekin laittaa puvun ja vielä pitkähihaisen paidan sen alle ja kravatin kaulaan, niin ei kyllä käy kateeksi. Itse sentään voin laittaa hihattoman topin ja kevyen jakun sen päälle :-)).
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 26.07.10 - klo:16:38 »

Onko miehillä nykyisin kesäisin takki pakollinen juhlissa?  Voi sen varmaankin jossain vaiheessa heittää pois ja olla liivisillään, vai mikä sen nimi on? 
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #41 : 26.07.10 - klo:16:40 »

Onko miehillä nykyisin kesäisin takki pakollinen juhlissa?  Voi sen varmaankin jossain vaiheessa heittää pois ja olla liivisillään, vai mikä sen nimi on? 

Ei kyllä mun mielestä häihin voi mennä pelkässä paidassa, elikkäs puku on pakollinen. Ja etiketin mukaan vielä se pitkähihainen paitakin täytyy olla. Repelle ostetaan kyllä puku ilman liiviä, ja toki sitten jossain vaiheessa varmaan puvuntakin voi riisua poiskin.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 26.07.10 - klo:17:00 »

Meikällä näin:

[:-I] [:-)]

Keskustelualueella vietetty aika:   96 päivää, 11 tuntia ja 11 minuuttia.
Viestejä yhteensä:   15902 kirjoitusta
Aloitettuja aiheita yhteensä:   857 aihetta
Aloitettuja äänestyksiä:   40 äänestystä
Annettuja ääniä :   371 ääntä

Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #43 : 26.07.10 - klo:17:11 »

Muuten, onko pönttölässä valokuvauskilpailuja? Siis muita kuin tuo, jossa on aina jokin tietty aihe?
Mulla olisi joitakin aika kivoja kuvia mielestäni, mutta ne ei nyt natsaa heinäkuun kilpaan.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #44 : 26.07.10 - klo:17:11 »

Kotona taas  [:-)]
Kuumaa ja kosteeta on ilma ulkona, +27,5 näyttää mittari varjossa ja tuuli on kuin lehmän henkäys, ei viilennä yhtään oloa ei.
Kiva viilentävä puhelinkoppikuva Tiinalta.  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.364 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.