Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Erittäin hyvä persoonallisuustesti  (Luettu 443 kertaa)

Sus

• Vieras
Erittäin hyvä persoonallisuustesti
« : 04.08.10 - klo:11:28 »

Tämä on hyvä testi. Siinä tutkitaan aivoja, oikeaa ja vasenta puolta, että onko kuinka feminiiniset vai maskuliiniset aivot. Molemmilla sukupuolilla on molempia, mutta missä suhteessa, kumpaa enemmän tai vähemmän. Mulle tuli semmoinen vastaus, jota vähän ounastelinkin...

Kandee tehdä pirteenä tämä, testi on aika työläs ja paikoin vaikeakin. Tosin sen voi lopettaa kesken tallentamalla sen ja jatkaa sitten siitä Tulokset voi printata paperille, se tulosketju on PITKÄ.

Tämä ei todellakaan ole mikään "huuhaa"-testi. HYVIN mielenkiintoinen! Kieli tietysti englanti...

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.bbc.co.uk%2Fscience%2Fhumanbody%2Fsex%2Fadd_user.shtml&h=2df75fihORhmY4PbFw2ElFszu6Q
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
Vs: Erittäin hyvä persoonallisuustesti
« Vastaus #1 : 04.08.10 - klo:12:09 »

Piti tallentaa kun ei ole viivotinta  :-))  Aika hankala mutta mielenkiintoisen tuntuinen. Muutamat sanat piti tarkistaa kun ei tunnetilasanasto ole hallussa. Mutta pitää siis jatkaa kun viivotin löytyy...
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : 04.08.10 - klo:12:13 »

Ja minä taas skeptikkona sanon että huuhaata mikä huuhaata :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #3 : 04.08.10 - klo:12:15 »

Joo se sormien mittailu meni mulla kyl vähän niin ja näin... [:-I] Joka kerta eri tulos. [:-DD]

Tosiaan siellä on jokunen hankala englanninkielinen sana. Ne ois hyvä tietää etukäteen, koska monessa testissä on rajoitettu aika. On saattanu mulla ainaskin aiheuttaa jokusen virheen, kun en tajunnut jotakin sanaa.

Ja se yks testi, jossa pitää keksiä synonyymejä eräälle sanalle (en paljasta sanaa tässä), niin jos oisin tajunnut, olisin vastannut siihen SUOMEKSI. Vastatkaa siihen suomeksi! Kielitaito ei saa olla esteenä tuon kaltaisessa jutskassa. Jos jaksan tehdä tuon uudestaan, vastaan siihen kyllä suomeksi ja tarkistan muutaman enkunkielisen sanan etukäteen...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #4 : 04.08.10 - klo:12:24 »

Tiiinaaaa, ootko tehnyt testin? Tämä ei todellakaan ole huuhaata, selkeesti laadittu psykologian (tieteen) lainalaisuuksin. Hyvin loogisia ja ymmärrettäviä kysymyksiä. Silleen - tarkoitan, että jos tämä testi on huuhaata, niin silloin psykologia on huuhaata. [:-)] Esim. se, jossa verrataan kasvopareja ja pitää valita kumman ottaisi... hmmm... siinä joutuu oikein paneutumaan, äärimmäisen mielenkiintoisesti laadittu. Kuva on samasta henkilöstä, kasvoja muutettu jonkun millimetrin kohdalta ja sit pitää valita...

Jäin oikein miettimään miten se on tehty ja mitä siinä ajetaan takaa... no vastauksesta se selvisi. Vastaus on printattuna 6 sivua...

Mun ois alun alkenkin pitänyt lähteä opiskelemaan psykologiaa...

Tiina, sulla saattaakin olla vaikka maskuliiniseen suuntaan viittaava ajattelutapa, kommenteista päätellen. :-)) Kannattais ainakin kokeilla testiä, vaikka uteliaisuudesta. [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #5 : 04.08.10 - klo:12:57 »

Mä en jaksanu tehdä, kuin siihen sormiin asti  [NUT]
mä en jaksanu edes tallentaa sitä testiä  :-))

Olen kyllä ollut, laajassa neuropsykologisessa, testissä. Se kesti
yli neljä tuntia. En mä sitäkään oikein olisi jaksanut  :-))
Sen testin tulos oli just sitä mitä mä olinkin ajatelu sen olevan  [NUT]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : 04.08.10 - klo:13:03 »

Voipi tietysti nää mun kommentit johtua siitäkin että en oo pätkääkään kiinnostunut psykologiasta, en tiedä miksi, mutta ei oo mua kiinnostava aihe.
Mut oikeesti olisin voinut pitää mölyt mahassani, koska tiedän että aihe kiinnostaa monia, joten sori kun taas häsläsin mielipiteineni. Elkee olko mulle kauhian vihasia :-)).
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #7 : 04.08.10 - klo:13:03 »

Nää kysymykset ja tehtävät on ihan samaa luokkaa kuin kaikki yleisesti käytettävissä olevat psykologiset testit, joita psykologit ja psykiatrit käyttävät. Mullekin on tehty, se kesti 6 tuntia... kolme käyntikertaa.

Tämän testin tulos osui kyllä ihan nappiin mulla. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #8 : 04.08.10 - klo:13:05 »

Ee olla Tiina sulle kauheen vihaisia. :-))

Mua on aihe kiinnostanut aina, oon lukenutkin paljon ja sit omakohtaista kokemusta on paljon, testeineen kaikkineen. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #9 : 04.08.10 - klo:13:15 »

Jos joku etenee sinne asti, missä niitä tunnekielen sanoja tarvitaan, ni kertokee mulle mitkä on niitä outoja sanoja. Niitä oli mulle ainakin kaksi, mut nyt en muista mitkä ne sanat on. Oisin laittanut tähän suomennokset.

Mun pitäis edetä testissä kohta kerrallaan siihen asti, missä ne tulee, enkä kyllä jaksa... [NUT]

Ne oli ainakin sellaiset testit, erikseen miehen ja naisen kasvoilla, joissa näytettiin kuvia, joissa näkyy vain silmät. Ja pitää valita vaihtoehdoista mikä on tunnetila silmissä...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #10 : 04.08.10 - klo:13:42 »

Sieltä tulee siis yks simppeli lopputulos, mutta sitä ennen luettelo tehtävä tehtävältä, miten sujui itseltä se tehtävä.

Se simppeli lopputulos on että ilmoitetaan prosentteina onko 0-100 % feminiininen vaiko maskuliininen aivotoiminta. Mun tulos oli feminiininen, mut vain 25%. Pysyin sentään naisten puolella, heh, oon aina tiennyt että mulla on maskuliinisia piirteitä aivoissa, se on just se mun "sisäinen insinööri", joka ihan mielikseen taistelee teknisiä ongelmia vastaan ja yrittää keksiä niihin ratkaisuja... [:-DD] ja välillä keksiikin... [:-DD]

Kolmiuloitteisessa ajattelussa mä oon huono. Se olikin testin vaikein paikka...
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 04.08.10 - klo:14:45 »

Psykologia on mua kiinnostanut aina.
Välttämättä ei aina kirjatieto, vaan oma päätteleminenkin.  [:-)]
Harmi, kun toi testi ei ole suomeksi.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 04.08.10 - klo:15:36 »

Minäkin olisin tehnyt jos olisi suomeksi ollut.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #13 : 04.08.10 - klo:15:46 »

Muakin harmittaa, ettei oo suomeksi. Ois tosi kiva kuulla pönttöläisten tuloksia!
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #14 : 04.08.10 - klo:17:04 »

Niih, kun ei oo Suomeksi. Mää kääntelin sitä ja pääsin sinne asti, jossa kysyttiin niitä värejä.  Siihen loppu mun kielipää, enhän mä enklantiks sellasia osaa nimetä
Kirjattu

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.