Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 6.8.2010  (Luettu 900 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Perjantai 6.8.2010
« Vastaus #30 : 06.08.10 - klo:14:40 »

Mun mielestä pesukoneissa on ihan liikaa erilaisia ohjelmia kun suurin osa käyttää varmaan vaan kahta tai kolmea. Itse käytän kirjopesua, joko 40 tai 60 astetta. Ja sit mun koneessa on sellainen nappula millä samoista ohjelmista saa pidennetyn version. Jos pyykki on likaisempaa niin sitten käytän sitä pidennettyä ohjelmaa mutta muuten pesen melkein aina sillä lyhennetyllä versiolla. Vaikka mun kone on vanha, niin siinä on varmaan parikymmentä erilaista pesuohjelmaa, en tiedä kuka niin monenlaista tarvii, ehkä joku.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 06.08.10 - klo:15:11 »

Samaa mieltä Tiinan kanssa. Ei tarvita niin montaa eri ohjelmaa.

Noista mirin koneessa olevista puolipilvisitä ja puun lehdistä ei ole mitään hajua.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 06.08.10 - klo:15:34 »

Mä ole myös samaa mieltä Tiinan kanssa.  40, 60 ja ylimääräisiä huuhteluja, siinä on mun pesukoneen vakio käytöt.

Päivää. [:-)]
Sää on ollut mulle mieluinen.  Jaksoin asioinnit hoitaa ja on pirtsakka olo edelleen.  Oikein puistattaa ajatus, että viikonloppu menee taas henkeä haukkoessa.  [:-(]
Tänään kuulin, että kummitytön luona, Muuramessa samainen myrsky teki tuhojaan.  Vieläkin on sähköt poikki ja puita sikin sokin.  [:´((] Saan illalla tarkemmat tiedot. 
Kiitos Pyrikselle söpöistä kuvista.  Kyllä varpunen on söötti.  [:36]
Mukavaa jatkoa kaikille.  [KIPPIS]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #33 : 06.08.10 - klo:15:51 »

:-O Tuota mir'in konetta. Siinä on joku insinööri päässyt toteuttamaan itseään. [:-I] (Insinöörejä aliarvioimatta, tuo on vaan sanonta...) Mutta nuo symbolit ovat aivan käsittämättömiä. Mulla on suht uusi kone (Hups 8-vuotias :-)) ), ja symbolit on niitä samoja vanhoja stardeja, jotka on olleet käytössä iät ajat, täysin ymmärrettäviä.

Menis sormi suuhun tälläkin "insinöörillä".
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #34 : 06.08.10 - klo:15:58 »

Kivat varpuskuvat  :-))

Samaa mieltä pesukoneesta. Kaks ohjelmaa on ihan riittäviä, ja
nappula, missä lukee "puolitäyttö". Mulla on niin vähän vaatteita, että
jos oottelisin sitä hetkeä, että kone tulee täyteen, niin joutuisin alasti
juoksentelemaan.  [:-I] :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 06.08.10 - klo:17:17 »

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 06.08.10 - klo:17:21 »

Tää oli menossa kaatikselle, mut tarkemmin kun katsoin, niin työntää nuppuja.
Kukkikoon rauhassa, vaikka melekoinen pehko onkin.  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 06.08.10 - klo:17:30 »

Eihän nyt noin nättiä kaatikselle voi viedä.
Jestas kun hieno pilvikuva. Tuli jotenkin raikas olo.  [:-)]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #38 : 06.08.10 - klo:17:38 »

Heips taas!
Tänään on rapujuhlat (melko pienimuotoiset :-))), mutta rapuja syödään kuitenkin.
Tytär kertoi, että miehensä eräältä sukulaiselta kaatui Asta-myrskyssä melkoisesti puita, mutta
sen lisäksi katosi trampoliini! Neljä metriä halkaisijaltaan, eikä kukaan tiedä missä se on.
Saimaanko aalloissa vai jonkin puun latvassa? Jotenkin huvittavaa kaiken kamaluuden keskellä.
Trampoliineja voi toki olla kateissa enemmänkin: aika helppo kohde myrskytuulelle, luulen.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #39 : 06.08.10 - klo:17:54 »

Vähän murisen, Vieraita piti tulla ja siihen varauduttiin ja olisin tehnyt ihan jotain muuta. Sit soittivat etteivät kerkiäkään, eikä ole eka kerta, eikä toinenkaan. Vähän sapettaa [:-/]
Avasin suuni taas oikeassa paikassa, kun kerroin saaneeni mummoni haastattelun avokelanauhalla, naapuri haki mankan kellarin kätköistä ja se pelaa, mutta vielä en ole uskaltanut mummoni nauhoitusta laittaa pyörimään.

Kaarinin orvokithan on ihanat, ei noita pois voi heittää!
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #40 : 06.08.10 - klo:18:08 »

Nuo mun koneen symboolit, ei tosiaan tulis ihan ekaks mielee, että puolipilviskuva tarkoittas puuvillavalkopyykkiä 90 asteella ja pilvinen kuva puuvillaa  60 asteella ja esipesulla. Suppilo sekoitetekokuituja ja puunlehti arat tekstiilit, esim, villa ja silkki. Niiinniiin loogista. 
Noi muut symboolit ovat erikoisohjelmia esim erillinen huuhtelu, linkous yms.
Nappuloilla voi valita lisäksi lämpötilaa, esipesua, helppoa silitystä, hellävarainen pesu, likaisuusastetta ja ajastusta. 
Ääh, miten monimutkasta.  [NUT]
Mä ajattelin kirjottaa pesunkestävällä tussilla tohon mitä ne mikäkin tarkottaa, en mää muuten niitä ikinä muista.
Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 06.08.10 - klo:18:23 »

Tervehdys Koillismaalta!

Mukavia juttuja ja hyviä kuvia aina saa katsella täältä pöntöltä, kiitos niistä!

Hamina tattoosta oli jotain.. olin siellä 2008 ja olipa tosi mahtava tattoo, oli ne ruotsalaiset hevosetkin ja venäläiset esiintyjät ja kaikki muut, hienoa menoa ja soittoa!

Tässä sairauslomalla yksikseni ihastelen illan valoisuutta ja muistelen lämmintä heinäkuuta, jolloin kisulitkin olivat seuranani. RIEPO Ursula hieman pelästyneen näköisenä penkillä ja Kasse Alfons istuu kuin koira  [:-)]:
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 06.08.10 - klo:18:40 »

Voi miten suloiset kisut.  Kassen katse laittoi mut ääneen lässyttämään, että -voi miten suloisesti Kasse kattoo-.  [:-)]  Tuollaisella katseella sais vaikka kuun taivaalta.   :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 06.08.10 - klo:18:50 »

Kehotan teitä olemaan varovaisia metsänantimia poimiessanne/syödessänne, varsinkin sieniä.
Noi tulipalot itäisessä naapurissa saattaa tuoda tänne tullessaan savupilvien mukana vaikka mitä myrkkyjä metsiimme. [:-/]
Siihen viittaavaa uutisoitiin telkkarissakin. [:-I]
« Viimeksi muokattu: 06.08.10 - klo:18:57 kirjoittanut Kaarin »
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 06.08.10 - klo:19:27 »

Toipumista Vilukolle! On Sinulla ihanat kisut. Voi hyvän tähen sentään.  [:36] [:36]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.219 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.