Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai 08 08 2010  (Luettu 1594 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Sunnuntai 08 08 2010
« Vastaus #45 : 08.08.10 - klo:11:08 »

Jos alkaisikin ruokkimaan ja juottamaan niitä, niin jättäisivätkö minut rauhaan sitten?  [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #46 : 08.08.10 - klo:11:10 »

Lätlee Litlii. Jep, lähen tänään sinne Lidl'iin. Aukeaa klo 12. Lähen ostaan suolakurkkui. Ja kenties jotain muutakin. [:-I] Niitä tiiliskiviä ja muuta painavaa, kun auto on alla. :-)) Ainaskii kissanhiekkaa...
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #47 : 08.08.10 - klo:11:10 »

Jos alkaisikin ruokkimaan ja juottamaan niitä, niin jättäisivätkö minut rauhaan sitten?  [:-I]

Kantsii kokeilla. Vie vaikka lautasellinen olutta, jonnekkin vähän syrjemmälle.  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sus

• Vieras
« Vastaus #48 : 08.08.10 - klo:11:11 »

Hyvä idis muutes. Pistät kunnon soosin johonkin vähän kauemmas, niin sinnehän niiden luulisi menevän. [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 08.08.10 - klo:11:11 »

Onnittelut Kaijalle ja Pasille 2-vuotishääpäivän johdosta.

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #50 : 08.08.10 - klo:11:12 »

Onnea KaijaPasille! [:38]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 08.08.10 - klo:11:14 »

Mulle tulee muistoja mieleen. Muistin tämän ihanan ketjun ja halusin lukea sen. Kaiken surullisuudenkin keskellä minulle tuli tästä lämmin ja hyvä mieli.

http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=16891.0;all#lastPost
Siellä oli viimeisenä Jaska ja Pilvi.  [:-)]

Pilvistä puheen ollen, niin ihme sattuma, että minulle tuli mieleeni tämä Pilvin esittelyketju, ja kommentoinkin siihen, enkä varmaankaan tiennyt tapahtuneesta silloin vielä mitään.
http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=16825.0
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 08.08.10 - klo:11:16 »

Mulle tulee muistoja mieleen. Muistin tämän ihanan ketjun ja halusin lukea sen. Kaiken surullisuudenkin keskellä minulle tuli tästä lämmin ja hyvä mieli.

http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=16891.0;all#lastPost

Kiva ketju ja tuo paljon mukavia muistoja mieleen.  [:-)]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 08.08.10 - klo:11:28 »

Kyllä täälläkin on ihan yhtä ankea olo kuin eilenkin. Itkeä tihrustaessa kynttilää poltellessa ja vanhoja muistellessa meni eilinen ilta. Laittakaapa Sus ja Mesis nuo linkkinne sinne Jaskan muistoketjuun. Ovat siellä helpommin luettavissa hänen läheisilleenkin.

Kaijalle ja Pasille 2-vuotisonnea  edelleenkin ihan silmänkantamattomiin asti!
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #54 : 08.08.10 - klo:11:31 »

[:38] Kaijalle ja Pasille hääpäiväonnittelut!
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #55 : 08.08.10 - klo:11:32 »

Ihana kuva taasen Otsosta ja mukava kun kuulee kuulumisia Anniinalta!  [:-)]  [:5]
Joko asutte uudessa asunnossa?

Amppareita, juu meillä on kanssa aika paljon, kun oven yllä on pesä.

Kaunis aamunavauskuva Marlelta ja muitakin kuvia oli. [:-)]

..Olikohan muuta [:-I], ehkä ei.

Nuo linkit luen kanssa. :))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 08.08.10 - klo:11:45 »

Ihana kuva taasen Otsosta ja mukava kun kuulee kuulumisia Anniinalta!  [:-)]  [:5]

Kiitos Deb ja kaikki muutkin  :-))

Joo muutettiin reilu viikko sitten. Asunto on kyllä aivan ihana, mutta valitettavasti meni tää miljöö vähän säpäleiksi myrskyissä.

Täällä en ole huomannut olevan amppareita erityisen paljon. Yksi päivä istuttiin Otson kanssa parvekkeella ja Otso kaatoi mehulasini lattialle. Siinä pörräsi amppareita aina kun meni parvekkeelle, mutta kunnon lattianpesun jälkeen ei ole enää näkynyt. Itse, kun olen allerginen amppareille, en niitä kauheasti kaipailekkaan.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 08.08.10 - klo:11:47 »

Huomenta.
Paljon oli tullut viestejä tähän mennessä.  Varovasti aukaisin ketjun, kun pelkäsin että jotain surullista on tapahtunut Jaskan poismenon lisäksi.
Mut ei onneksi.  Tutunlaista pulinaa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta.  Ihanaa!  :-))
Moneen otteeseen Jaska on ollut minunkin mielessä.  Mut sitä on nyt vaan sopeuduttava, ettei hän ole enää keskuudessamme.  [:´(]

Amppareistahan on oikein varoitettu.  Ehdottomasti pitää olla rauhallinen, jos se on lähellä.  :-O Sekös multa onnistuu!!  [:-DD]  Hirvee husiminen alkaa apuahuudon säestyksellä.  :-)) 
Mesis, ei muuta kun avaat amppareille baarin. Luulis niiden siellä viihtyvän.

Kauniita kuvia oli ketjun alussa.  Marlen on kuvassa velemu näköinen hyötyläinen [:-)]

Otso-poika tuli mieleeni, kun Anniina kerroit siitä myrskyn myllerryksestä.  Jospa Otso ei reagoinut paljoa näkemäänsä, kun sinä olit rauhallinen?  Kiva kuva hänestä.

Kaijan ja Pasin 2-vuotis yhdessäololle Onnea! Samaa rataa jatkossakin..
 [:38]

Täällä on ollut jonkun aikaa pilvistä ja kovin hikevää. 

Rauhallista sunnuntaita kaikille.  [:-)] [:45]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 08.08.10 - klo:11:52 »

No se tärkeinhän se unohtui viestistäni:

Kaijalle ja Pasille sylillinen ruusuja ja onnitteluhalaukset  [:38]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #59 : 08.08.10 - klo:11:59 »

Kiitos Deb ja kaikki muutkin  :-))

Joo muutettiin reilu viikko sitten. Asunto on kyllä aivan ihana, mutta valitettavasti meni tää miljöö vähän säpäleiksi myrskyissä.

Täällä en ole huomannut olevan amppareita erityisen paljon. Yksi päivä istuttiin Otson kanssa parvekkeella ja Otso kaatoi mehulasini lattialle. Siinä pörräsi amppareita aina kun meni parvekkeelle, mutta kunnon lattianpesun jälkeen ei ole enää näkynyt. Itse, kun olen allerginen amppareille, en niitä kauheasti kaipailekkaan.

Niin, mä luinkin eilisestä ketjusta teilläkin riehuneista myrskyistä, mutta ne linkit ei nyt auenneet, jospa koitan myöhemmin toisella koneella, jos onnistuisi.
Olenkin tuon Asta myrskyn jäleen ajatellut juuri sinua Anniina ja teidän perhettä, että miten siellä on käynyt.

Mä kanssa en kovasti amppareista välitä, kun varmaan olen kanssa allerginen niillekin. Vielä ei koskaan ole pistäneet, onneksi.

Nyt muuta touhuamaan ja kohta sitten syömään.  [:59]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sivu luotiin 0.057 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.