Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai 08 08 2010  (Luettu 1576 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Sunnuntai 08 08 2010
« Vastaus #60 : 08.08.10 - klo:12:15 »

Minä taidan mennä nyt Päivän toiseen sellaiseen. Sen jälkeen taidan heittäytyä sohvaperunaksi. Muuta täällä ei juuri nyt jaksa tehdä, kun ulkomittari näyttää lähes +30 asteen lämpötilaa. Sisällä on asteen verran viileämpää. ***puuh***
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #61 : 08.08.10 - klo:12:20 »

Minä taidan mennä nyt Päivän toiseen sellaiseen. Sen jälkeen taidan heittäytyä sohvaperunaksi. Muuta täällä ei juuri nyt jaksa tehdä, kun ulkomittari näyttää lähes +30 asteen lämpötilaa. Sisällä on asteen verran viileämpää. ***puuh***

Mä olen toistaiseksi vielä pärjännyt ilman, mutta onhan se hyvä tietää, että mahdollisuus on olemassa, kun oikein alkaa tuntua tuskaiselta!  :-))

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #62 : 08.08.10 - klo:12:34 »

Meillä on tänään 2v hääpäivä  [:38]

Onnittelut Kaija &Pasi. [:38]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #63 : 08.08.10 - klo:12:36 »

Kyllä on ulkona ja sisällä sitten hautovan kostea ilma, hiki tulee istuessakin  [:18]  eikä edes aurinko paista, mittari näyttää +27,5 astetta.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 08.08.10 - klo:12:41 »

Forecan ennusteen mukaan Järvenpäässä on lämpimintä vasta kello 18... sitä tässä odotellaan kauhulla!
Aamulla pitää mennä kuuteen töihin. Saa nähdä, miten nukkuminen sujuu!  [:-I] Viime yönäkin piti olla kaikki ikkunat auki ja silti varmasti +23 sisällä.
Mutta kyllä näihin helteisiin kai jollain tavalla tottuukin? Ja ajatus kylmästä, sateisesta syksystä harmittaa!

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 08.08.10 - klo:12:51 »

Aatella, kokonaista 5 vesitippaa oli parvekkeen kaiteella. :-O  Nyt alkaa aurinko paistamaan.  Huh hellettä!  [NUT]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #66 : 08.08.10 - klo:13:23 »

Mä olen toistaiseksi vielä pärjännyt ilman, mutta onhan se hyvä tietää, että mahdollisuus on olemassa, kun oikein alkaa tuntua tuskaiselta!  :-))

Niin, ellei suihkuhävittäjä iske!

[:-I] (ai vanha vitsi)  [:-DD]
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 08.08.10 - klo:13:25 »

Hyvää päivää kaikille pönttöläisille tähänkin ketjuun!

Onpa lohdullista kuulla, että täältä löytyy noin paljon teitä muitakin amppareita pelkääviä. Minä otan aina lähes ritolat, kun yksikin amppari pyörii lähistöllä. Ei ole koskaan pistänyt, ei, mutta enpä välittäisi testata minäkään, miltä tuntuisi. Kerran olen astunut mehiläisen päälle ja jo se kirpaisi; jalkapohja oli kipeänä vielä päivän sen jälkeenkin. Mutta niin, minähän pelkään jo hämähäkkejäkin. Ja hankisääskiä ja yökkösiä sisällä...

Turussa alkoi eilen taivaskin itkemään oikein todella suru-uutisen jälkeen, jyrähtelikin, mutta sitä ilmaa ei piisannutkaan kuin ehkä tunniksi. Hiostava, painostava ilma jäi - ja tuntuu jatkuvan tänäänkin. Kunnon ukonilma ja kaatosade - mieluiten läpi yön kestävä - olisi enemmän kuin tervetullut!
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #68 : 08.08.10 - klo:13:26 »

Hääpäiväonnittelut Kaijalle ja Pasille! [KIPPIS]

Täällä edelleen mehunkeitto jatkuu! [:-)] 9 maijallista keitetty.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #69 : 08.08.10 - klo:13:34 »

Ei ole iskenyt.  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #70 : 08.08.10 - klo:13:34 »

Litlissä käyty. Lämpötila täällä piirua alle +30. Lähen virittelemään puutarhaletkua muutaman pensaan juurelle ja syväkastelen ne. Mm. köynnösruusu lötköttää pahasti. Puissa kuolee jo lehtiä, ja pensaissa lehdet roikkuvat uupuneina. Meillähän ei vettä ole tullut kuuna päivänä. Ja kun on tullut, niin 1-2 mm...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #71 : 08.08.10 - klo:13:36 »

Ei ole iskenyt.  [:-DD]

Mulla ei voi iskeä, kun ei ole suihkua, on vain puutarhaletku. Ja puutarhaletkuhävittäjästä en ole koskaan kuullut... [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #72 : 08.08.10 - klo:13:48 »

Puutarhaletkuhävittäjä       [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #73 : 08.08.10 - klo:13:52 »

Niin sitäpaitsi minulla on myös ämpäreitä, joiden avulla voi kaataa vettä päälle. Enkä oo kuullu ämpärihävittäjästäkään läl-läl-lää. [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #74 : 08.08.10 - klo:13:54 »

Sus, sulla taisi muuten käydä ihan hitonmoinen tuuri, kun hävittivät sun pohjavedet silloin taannoin ja sä sait sen kunnan veden. Johan se olisi kaivo ehtinyt kuivua moneen kertaan!  :-O

Sivu luotiin 0.059 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.