Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 11.8.2010  (Luettu 1566 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Keskiviikko 11.8.2010
« Vastaus #45 : 11.08.10 - klo:12:31 »

Ostatteko/syöttekö kukaan Fazerin ruispuikula-leipiä. Onko ne teistä muuttuneet ihan erimakuisiksi, erinäköisiksi ja erivärisiksi viime aikoina verrattuna entiseen? [:-I]
Minä syön sitä vallan. Minusta ne olivat tässä välillä sellaisia, -mitenkä sen sanoisi, rieviä, siis ei mitään hapanleipää, ja palatkin olivat ihan irrallaan toisistaan, kun ne yleensä pitää väkisin avata, mutta täällä päin ovat taas entisenlaisia.
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 11.08.10 - klo:12:37 »

Hupsista heijaa, jäi kehumatta, että omepiirakka meni ihan "lätyksi"  [:-I]. Olen sitä tehnyt ainakin sata kertaa aikaisemmin. Nyt ei onnistunut. Voihan nokka.

Sitten nyt on uunissa paistumassa vasikan hyppelyä. Nami nami. (Jos ei sekin mene piloille).

Eipä tässä ole ehtinyt muuta...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 11.08.10 - klo:12:41 »

Päivää Lapista! Mulla epäonni jatkuu...illalla tilttas kone, ja nuha jatkuu. Kahvikin maistuu vessanpöntölle. Buranan voimalla sai jotenki nukuttua, olin kyllä kuorsannut niin että talo oli heilunut. Puoli päivää olen aivastellut ja räkinyt... [:-/] Kuumetta ei onneks ole tai tiiä siitä onnesta, vois kuume haihuttaa koko nuhan pois.
Susnalle onnee nimpparipäivänä!
Toipumista Sinulle! Flunssan alkupäivät ovat kyllä ihan kamalia, -ja miksei loppupäivätkin.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 11.08.10 - klo:12:42 »

Pitkästä aikaa Matti ja Mervi ja joku vilauttaja, huhhuh! On varmaan kiva katsoa kuvaansa lehden sivulta [:-I]
Minä olen nyt vähän häijy, mutta tuli heti mieleeni, että kun olisi edes mitä näyttäisi  [:-I]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 11.08.10 - klo:12:53 »

Ei ole väliä mitä puhutaan, pääasia että puhutaan.  [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #50 : 11.08.10 - klo:13:02 »

Tästä tulikin mulle näköjään semmonen "kiitospäivä" :-)) joten kiitos jälleen onnittelijoillen ja Kaarin, mä tykkäsin siitä sun eka kuvasta kovasti! Kiitos tokakuvastakin! :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #51 : 11.08.10 - klo:13:03 »

Aikamoinen laiheliini tuo tissiennäyttäjä... [:-I] [:-DD]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 11.08.10 - klo:13:04 »

On todellakin!
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #53 : 11.08.10 - klo:13:23 »

On todellakin!

Samaa mieltä, jos tolle linjalle lähtee niin tarttis kyllä olla vähän muhkeampi rintavarustus [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #54 : 11.08.10 - klo:13:35 »

Ostatteko/syöttekö kukaan Fazerin ruispuikula-leipiä. Onko ne teistä muuttuneet ihan erimakuisiksi, erinäköisiksi ja erivärisiksi viime aikoina verrattuna entiseen? [:-I]
Minä syön sitä vallan. Minusta ne olivat tässä välillä sellaisia, -mitenkä sen sanoisi, rieviä, siis ei mitään hapanleipää, ja palatkin olivat ihan irrallaan toisistaan, kun ne yleensä pitää väkisin avata, mutta täällä päin ovat taas entisenlaisia.

Just tuota mä tarkoitin, ne palat on sellaisia ihan sileitä sieltä sisäpinnalta kun ennen ne piti tosiaan repiä irti toisistaan.
Laitoin Fazerille kysymyksen että miksi ne on tuollaisiksi muuttuneet, katsotaan mitä vastaavat. [:-)]
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 11.08.10 - klo:13:55 »

Tulin vain kertomaan, että uunijuusto onnistui  [:-)], toisin kuin omppupiirakka.

On tämä kuin tuuleen huutais.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 11.08.10 - klo:13:58 »

Just tuota mä tarkoitin, ne palat on sellaisia ihan sileitä sieltä sisäpinnalta kun ennen ne piti tosiaan repiä irti toisistaan.
Laitoin Fazerille kysymyksen että miksi ne on tuollaisiksi muuttuneet, katsotaan mitä vastaavat. [:-)]
Ei tarvitse Reissumiestäkään enää repiä erilleen. Mä tykkäsin niistä revityistä, en näistä uusista, sileistä pinnoista.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #57 : 11.08.10 - klo:14:05 »

Ihan tuntuu kun makukin olis erilainen tosiaan näissä sileäpintaisissa, siinä rosossa on selvästi enemmän ruisleivän makua. Joku uusi kone niillä tietysti mikä leikkaa noi leivät halki. [:-(]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #58 : 11.08.10 - klo:14:14 »

Hesellä on kilpailupäivä, uhhuh sanoisi Nalle Puh.
 Sataa sataa ropisee.
 Kilpailut taitaa mennä roskikseen. Hehhee.  :-))

No eiköhän ne ihan hyvin mene.

Missäs lajissa Hese kilpailee?

Ihmettelin tuota sun myöhäisempää "vasikan hyppely" juttua mutta selvisihän sitten sekin [:-DD].

Millä tavalla sun omppupiirakka meni poskelleen?
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 11.08.10 - klo:14:38 »

Laitatko sitten vastauksen tännekin. Olisi kiva tietää, mitä niille on tapahtunut, tai kuten jo sanoin, niin meillä täällä kaupassa ovat taas kyllä samanlaisia kuin ennenkin. Välillä vaan olivat niitä sileäpintaisia. Onkohan jotain pakkasessa ollutta varastoa, vai ovatko siirtyneet takaisin vanhaan malliin. Ja tosiaankin se maku ei ollut sama niissä sileäpintaisissa kuin näissä muissa.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.