Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstaki 12.8.2010  (Luettu 923 kertaa)

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
Torstaki 12.8.2010
« : 12.08.10 - klo:03:29 »

"Jokainen aamu on erilainen,
joka aamuun kätkeytyy oma ihmeensä,
maaginen hetki, jona vanhat maailmankaikkeudet
tuhoutuvat ja uusia tähtiä syntyy."

-Paulo Coelho/ Piedrajoen rannalla istuin ja itkin

Minä onneton täällä taas kukun, joku varasti uneni.  [:-(]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstaki 12.8.2010
« Vastaus #1 : 12.08.10 - klo:05:14 »

Huomenta!  [:-)]
Heräsin ennen kellon soittoa, eli hetki aikaa istua rauhassa ennen töihin lähtöä!
meillä on vissiin lämpömittarit kilahtaneet hellekesän aikana, sillä etupihalla näyttää +10 ja takapihalla +11  [:-DD]

Eilen illalla innostuttiin "ihan vähän" putsaamaan pannuhuoneen lattiaa. Sieltä kun on nyt poistettu 2x 1500 litran öljysäiliöt ja kaikki öljylämmityskattilat sun muut ja tilalla on maalämpö-systeemit, niin se ei ole enää palovaarallinen paikka ja siellä on tilaa varastoida tavaraa. Jestas, mikä pöly. Onhan sitä 16 vuodessa kertynyt. Ensin harjalla, sitten imurilla ja koitinpa vielä pestäkin, mutta ei karkealla betonilattialla oikein mikään pesuvehje meinaa liukua ja kipeän polven kanssa ei voi kontata. Varsinaisessa käyttötarkoituksessaa sudeksi osoittautunut kylpyhuoneen kaakeleiden pesuun tarkoitettu "sinipiika" osoittautui parhaaksi.

JOS joku tarvii öljypölttimen putsaamiseen tarkoitettuja harjoja yms, huutaa HEP nyt heti, sillä se kama lähtee kaatopaikalle.

Viereinen varastokoppi, jossa on uima-altaan pumppu ja suodatin, oli seuraavaksi vuorossa. Se on nyt nimeltään "koiraperheiden vierashuone"  [:-)] ja se saakin ilmeisesti ensi viikolla ensimmäiset käyttäjät, kun Taina tulee käymään  :-))

Autotallia raivattiin myös, vaikka kyllä tää nyt oli hiukan tavaroiden siirtelyä paikasta toiseen. Pasilla on haaveena saada Honkkeli talven tullen sopimaan autotalliin  [:-I]

Kun päästiin alkuun, niin eihän me oltaisi maltettu lopettaa. Puoli kymmenen oli pakko luovuttaa, eikä sitten ehtinyt edes alkaa tehdä ruokaa. Lähetin pasin hakemaan mäkkäriltä hampurilaisia ja painuin itse suihkuun. Tukka oli ihan "kova" pölystä ja silmät punaiset... Mutta mieli hyvä!  [:-)]

Risto

• Vieras
« Vastaus #2 : 12.08.10 - klo:05:22 »

Iipa, elä onnettomana kuku, kyllä se uni tulee aikanaan. Niin se tulee minullekkin aikanaan.  [:-)] [:-)]
Täällä on sumuista ja kymmenen astetta lämmintä ja punarinnat laulelee ja kurjet huutelee tuossa vieressä.  [:-)] [:-)]
Hyvää huomenta muillekkin pönttöläisille.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #3 : 12.08.10 - klo:05:32 »

JOS joku tarvii öljypölttimen putsaamiseen tarkoitettuja harjoja yms, huutaa HEP nyt heti, sillä se kama lähtee kaatopaikalle. [:-)]

Minä huuan "HEP nyt heti".
Varmaankin minä saisin ne sitten siellä Säkylässä, ettei niitä tarvitse lähetellä eikä noutaa mistään matkojen päästä.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 12.08.10 - klo:05:43 »

Huomenta Oulusta!

Pilvinen sää.. +13... pväksi ennustettu noin +20 ja huomenna taas jopa hellelukemia..

Mukavaa Torstaita Kaikille! ** Torstai Toivoa Täynnä **
 [:44] [:44] [:43] [:43] [:45] [:45] [:45] [:45]
Kirjattu
#Jani#

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #5 : 12.08.10 - klo:06:04 »

Huomenta, kohta o taas tän kuun yöt tehty ja pääsee viettämään ruhtinaallista 1 vapaata  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 12.08.10 - klo:06:22 »

JOS joku tarvii öljypölttimen putsaamiseen tarkoitettuja harjoja yms, huutaa HEP nyt heti, sillä se kama lähtee kaatopaikalle. [:-)]

Minä huuan "HEP nyt heti".
Varmaankin minä saisin ne sitten siellä Säkylässä, ettei niitä tarvitse lähetellä eikä noutaa mistään matkojen päästä.  [:-)] [:-)]

OK!  :-))

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 12.08.10 - klo:07:26 »

Huomenta pöntöille. Olipas IHANAN viileää nukkua. Kauankohan tätä autuutta kestää?  [:-DD] Mulla oli yövieraskin. Kun avasin makkarin verhot, se lennähti siitä ikkunalaudalle. 

Ja nyt ekan aamuämpärillisen kimppuun.

Mukavaa perjantain aattoa kaikille.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #8 : 12.08.10 - klo:07:33 »

Iipa, elä onnettomana kuku, kyllä se uni tulee aikanaan. Niin se tulee minullekkin aikanaan.  [:-)] [:-)]
Täällä on sumuista ja kymmenen astetta lämmintä ja punarinnat laulelee ja kurjet huutelee tuossa vieressä.  [:-)] [:-)]
Hyvää huomenta muillekkin pönttöläisille.  [:-)] [:-)]
Mua alkaa yöllä ahdistaa nää työttömyyskuviot ja mielessä pyörii kaikki asiat ja kärpäsestä tulee härkänen vaikka kuinka muuta ajattelen.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 12.08.10 - klo:07:42 »

Huomenta,

Varmasti Kaijalla oli hyvä mieli eilisen urakan jälkeen. Sieluni silmin näen Kaijan tukka pölystä kovana  :-))

Iipalla ja minulla on sama ongelma. Itsekkin vatvon aina asioita öisin. Iipalle  [:30]

Otso päätti vähän aikaa sitten ruveta syömään taas kaksi kertaa yössä. Eilenhän tuolle tuli ikää jo 11 kk. Olen Jaria kieltänyt antamasta sille maitoa kahta kertaa yössä.
Nyt olen parina yönä vain puhumalla ja hokemalla "nyt on yö, nyt nukutaan" saanut hänet rauhoittumaan. Viime yönä siihen meni kyllä tunti. Mutta nukkui puoli kuuteen (eikä saanut maitoa ennen sitä). Siitä jatkoi vielä unia reilun tunnin. Hyvä mieli  [:-)] Jos se siitä  [:-)]
Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #10 : 12.08.10 - klo:08:01 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Torstai - Päivän Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

[:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 12.08.10 - klo:08:12 »

Huomenta!
Tässä mietiskelen, jotta olisiko minulla mitään tähdellistä asiaa, mutta kun ei tunnu olevan, niin toivottelen vain oikein mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #12 : 12.08.10 - klo:08:41 »

Huomenta huomenta.

Ei täälläkään mitää tähellistä, mut sanotaan nyt huamenta kumminkii. [:-)] Puolpilvistä ja silleen. Sanon sit myähemmin jotaa lisää. :-))

Muksaa torstaita!
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 12.08.10 - klo:09:04 »

Huomenta tulin sanomaan. Järvi on tyyni ja aurinkoinen paistaa. Elämä on.  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 12.08.10 - klo:09:06 »

Huomenta tulin sanomaan. Järvi on tyyni ja aurinkoinen paistaa. Elämä on.  :-))

Mäkin haluun oman järven, jonka pintaa saan katsella aamulla!  [:-)]

Sivu luotiin 0.063 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.