Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstaki 12.8.2010  (Luettu 924 kertaa)

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Torstaki 12.8.2010
« Vastaus #30 : 12.08.10 - klo:12:07 »

Kaarin :-))

Puukko on ihan vaan koon vertailukohteena.
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 12.08.10 - klo:13:03 »

Ei oo aikoihin hymyilyttäny, mutta tuo Susun Penajuttu oli ilahuttava. Ennenlukematon uutuus. Pena kun on kotelossa, niin se on penaalissa (Hömis)  Ja siivessä viivakoodi.  Meininki oli niinku BB:talossa ja Suskin vieraili päiväkirjahuoneessa kiitettävän ussein.  [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 12.08.10 - klo:13:30 »

Joo, Penajutussa oli paljon iloa, mutta myöskin huolta ja lopuksi niin herkkää, että meinasi tippa tulla silmään.

Komeet on mirin "kurpat" ja kurkut.

Tätä en ole teille vielä kertonutkaan. Viime kuussa huomasin Serin takatississä aika ison kasvaimen. Kävimme sitä näytämässä pieneläinklinikka Viksussa, ja saimme leikkausajan tämän kuun toisena päivänä. Tässä olen sitten Serin kanssa viettänyt vähän unettomia öitä, kun se ei tottunut kauluriin millään, vaan kulki jatkuvasti eestaas ja törmäili huonekaluihin, ja ison koiran voimalla siirsi niitä paikasta toiseen, kun sillä ei tuntunut olevan lainkaan peruutusvaihdetta. Niinpä sitten otin sen pois ja olen vaan vahtinut, että se ei ole nuollut haavaa, eikä repinyt tikkejä pois. Onneksi sain vielä tämän viikon lomautusta.
Kasvaimesta lähetettiin koepala tutkittavaksi ja olen nyt jännännyt sitä, että onko kasvain hyvän-, vai pahanlaatuinen. Tänään sain sähköpostiini tällaisen lausunnon:

"Elin: maitorauhanen
Tutkimustulos: maitorauhastiehyiden kystinen ektasia ja epiteelin hyperplasia
Tutkituissa näytepaloissa todettiin lievä maitorauhaskudoksen liikakasvu ja voimakas maitorauhastiehyiden kystinen laajentuminen, johon liittyy krooninen tulehdusreaktio. Näytepaloissa ei todettu neoplastista kudosta."

Soittivat vielä klinikalta ja selvensivät, että ei ollut syöpää. Nyt on niin huojentunut olo, kun huoli meni pois. Huomenna mennään otattamaan tikit pois  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 12.08.10 - klo:13:36 »

Varsinaista lääkärilatinaa... [:-DD] Onneksi asia selvisi parhain päin. Varmasti helpotti.  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #34 : 12.08.10 - klo:13:42 »

Kiitoksia sanoistanne Pena-jutun lukijat! [:30] Meninpä äsken sinne itekin ja juutuin lukemaan koko jutun... 19 sivua. [NUT] :-))

Viivakoodijuttua en muistanukaan. [:-DD]

Vaan oli se vapaaksi laskeminen kyllä niin pyhä hetki, ja äärimmäisen liikuttava, kun lapsi sai siiveet alleen ja siivet kannattivat... vieläkin [:´(] Otin kuvia siellä, mutta en mä pystynyt laittamaan niite edes esille.

[:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 12.08.10 - klo:13:42 »

Ihanaa, ettei Serillä ollut mitään vakavampaa. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #36 : 12.08.10 - klo:13:49 »

Hirmusesti kyllä hidastelee tää Pönttö...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 12.08.10 - klo:13:51 »

Niin hidstelee. Ei täällä olemisesta tule nyt yhtään mitään. Menee hermo  [XX]  :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #38 : 12.08.10 - klo:13:58 »

Mäkin kävin lukemassa Penat ja nyt soi koko ajan päässä se laulu, Me ollaan Penasta huolissamme niin [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #39 : 12.08.10 - klo:14:03 »

Huomenta Lapista eiku päivää! Kadonnut thaipoimija löytyi viimein, kuolleena. Kolme kilsaa katoamispaikasta. Pipo oli löytynyt ensin...sotapojat haravoi kaks päivää ja tänään löytyi aamulla klo 10.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #40 : 12.08.10 - klo:14:05 »

Huomenta Lapista eiku päivää! Kadonnut thaipoimija löytyi viimein, kuolleena. Kolme kilsaa katoamispaikasta. Pipo oli löytynyt ensin...sotapojat haravoi kaks päivää ja tänään löytyi aamulla klo 10.

Hyvä kun löytyi, vaikka tietysti ikävää että ei löytynyt elossa. Outo juttu kuitenkin kaikenkaikkiaan tämä katoamistapaus, mihin hän sitten lieneekään kuollut. :-O
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 12.08.10 - klo:14:08 »

Juuri kuulin uutisen radiosta. Ikävä tapaus.  [:-(]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #42 : 12.08.10 - klo:14:10 »

Päivää.  [:-)]
Kauniilla kukkasella aloitti iipa tämän päivän ketjun  [:-)]  Sama homma mullakin, kuin iipalla ja Anniinalla, yöunet on kovin pätkittäisiä, kun kaikenlaiset lähiajan asiat pyörii päässä.  [:-(]

Komeita kesäkurpitsoita ja kurkkuja Mirillä.  [:5]

Melko aurinkoista on ilma ulkona ja kesäisen lämmintä, +23,5 näyttää mittari varjossa. Yks maijallinen mustiaviinimarjoja keitetty ja lisää pitäs mennä marjapuskista noukkimaan, mut pieni ruuan sulattelu ja lehden lukutauko on paikallaan.  [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #43 : 12.08.10 - klo:14:11 »

[:-(]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #44 : 12.08.10 - klo:14:17 »

Mä aamulla melkeen säikähin, kun olin ulkona. Kuului rytinää ja samassa kissa pinkoi ihan nenäni edestä täydellä vauhdilla heinikkoon. Samassa hoksasin myös nuoren jäniksen, se olikin kääntynyt samalle polulle, jolla mä olin, harhauttaakseen kissan. Kissa säikähti mua pahanpäiväisesti. Jäniksiä täällä on kyllä paljon, ja ovat usein melko pelottomia ihmistä kohtaan.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.203 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.