Joo, Penajutussa oli paljon iloa, mutta myöskin huolta ja lopuksi niin herkkää, että meinasi tippa tulla silmään.
Komeet on mirin "kurpat" ja kurkut.
Tätä en ole teille vielä kertonutkaan. Viime kuussa huomasin Serin takatississä aika ison kasvaimen. Kävimme sitä näytämässä pieneläinklinikka Viksussa, ja saimme leikkausajan tämän kuun toisena päivänä. Tässä olen sitten Serin kanssa viettänyt vähän unettomia öitä, kun se ei tottunut kauluriin millään, vaan kulki jatkuvasti eestaas ja törmäili huonekaluihin, ja ison koiran voimalla siirsi niitä paikasta toiseen, kun sillä ei tuntunut olevan lainkaan peruutusvaihdetta. Niinpä sitten otin sen pois ja olen vaan vahtinut, että se ei ole nuollut haavaa, eikä repinyt tikkejä pois. Onneksi sain vielä tämän viikon lomautusta.
Kasvaimesta lähetettiin koepala tutkittavaksi ja olen nyt jännännyt sitä, että onko kasvain hyvän-, vai pahanlaatuinen. Tänään sain sähköpostiini tällaisen lausunnon:
"Elin: maitorauhanen
Tutkimustulos: maitorauhastiehyiden kystinen ektasia ja epiteelin hyperplasia
Tutkituissa näytepaloissa todettiin lievä maitorauhaskudoksen liikakasvu ja voimakas maitorauhastiehyiden kystinen laajentuminen, johon liittyy krooninen tulehdusreaktio. Näytepaloissa ei todettu neoplastista kudosta."
Soittivat vielä klinikalta ja selvensivät, että ei ollut syöpää. Nyt on niin huojentunut olo, kun huoli meni pois. Huomenna mennään otattamaan tikit pois
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)