Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.8 Perjantai  (Luettu 1287 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 13.8 Perjantai
« Vastaus #90 : 14.08.10 - klo:18:13 »

Omatunto alkoi kolkuttaa. [:17]  :-)) Tuon pesukoneen suhteen nimittäin. Nyt siinä pyörii 90o pesuohjelma, sitruunahapolla höystettynä, ilman pyykkiä. Kone ei näyttänyt yhtään möhnäseltä, eikä tuoksahdellut.  Käytän (hyi minua) pelkästään fosfaattipohjaista pesuainetta, en zeoliittipitoista, joka kuulemma on myrkkyä pesukoneille. Edellinen koneeni kesti 18v. eikä sekään koskaan "nähnyt" zeoliittia.

Mä tein 90-asteen pesun perjantaina, mutta ilman sitruunahappoa!  :-))

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #91 : 14.08.10 - klo:18:16 »

Siitä maksuasiasta. Summa olisi noin 20c/osallistunut. Unohdetaan koko asia!  [:-)]

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #92 : 14.08.10 - klo:18:42 »

Omatunto alkoi kolkuttaa. [:17]  :-)) Tuon pesukoneen suhteen nimittäin. Nyt siinä pyörii 90o pesuohjelma, sitruunahapolla höystettynä, ilman pyykkiä. Kone ei näyttänyt yhtään möhnäseltä, eikä tuoksahdellut.  Käytän (hyi minua) pelkästään fosfaattipohjaista pesuainetta, en zeoliittipitoista, joka kuulemma on myrkkyä pesukoneille. Edellinen koneeni kesti 18v. eikä sekään koskaan "nähnyt" zeoliittia.
Mä tein 90-asteen pesun perjantaina, mutta ilman sitruunahappoa!  :-))

Eikä ois edes sitruunahappoa tarvinnut, mutta mie harrastankin varmuuden maksimointia.  [:-DD] Sitten vielä toinen samanlainen pesu ilman sitruunahappoa.  Myös nukkasihdin tarkistin, ihan turha homma sekin. Siellä ei ollut yhtään roskaa. Siisti juttu... [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.048 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.