Pikkutyttönä näin äidin värjäävän omien lampaiden villoista kehräämiään lankoja. Samoin omia pellavalankojaan. Valitettavasti asia ei silloin kiinnostanut, nyt en voi enää kysyä. Joitain sieniäkin muistelen käytetyn.
Mun likkakaverilla oli ennen lampaita ja niiden villaa hän värjäsi ja kutoi. Aika upeeta aatella, että omaa alusta loppuun.
Meidän pölvästit linnut ei nyt tajua, mikä vaiva mulla oli järkätä niille juoma-/ kylpyallas. Ei linnun lintua ole käynyt siinä
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 14.08.10 - klo:20:09Meidän pölvästit linnut ei nyt tajua, mikä vaiva mulla oli järkätä niille juoma-/ kylpyallas. Ei linnun lintua ole käynyt siinä Muistitko laittaa vettä altaaseen?
Niin tai hiekottasit sen pohjan, etteivät ressukat liukastu.
Jos pistäisit muutaman kiven altaaseen, niin etteivät pikku varpaat luista sen pohjalla.
Lainaus käyttäjältä: Pyryharakka - 14.08.10 - klo:21:23Jos pistäisit muutaman kiven altaaseen, niin etteivät pikku varpaat luista sen pohjalla. Muutama kivi voisi olla hyvä idea ja ehkä vaihtaa paikkaa. Siis sellainen paikka on hyvä, mikä on vähän suojainen, pensas tms lähellä. Ei ainakaan avonainen.
Ulkona on ihan pimeää. Onkohan se syksy tulossa? Ei kiva!
Kyllä oli taas jossain oikea rajuilma. Aivan jatkuva, taukoamaton jyrinä kuului ainakin puoli tuntia. Onneksi ei noussut meidän kohdalle.