Mikä on "sikamee"? Ja miten se taipuu...
Lainaus käyttäjältä: Sus - 14.08.10 - klo:18:27Mikä on "sikamee"? Ja miten se taipuu... Mä arvaan, että sikamakee, josta puuttuu pari kirjainta!
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 14.08.10 - klo:18:31Lainaus käyttäjältä: Sus - 14.08.10 - klo:18:27Mikä on "sikamee"? Ja miten se taipuu... Mä arvaan, että sikamakee, josta puuttuu pari kirjainta! Niin mäkin ehdin tässä pähkäillä... ai niin, minunkin pitäisi osallistua. Yhtään en tiedä, mihin kohtaan osuu, joten keksimään...
Annulix, ei hätiä mitiä. Minun läppärillä myös ihan omat jujut.
Lainaus käyttäjältä: Sus - 14.08.10 - klo:19:19Annulix, ei hätiä mitiä. Minun läppärillä myös ihan omat jujut. Jos tää olis minun, kantaisin järveen, obelix vaan ei huomaa mitään ongelmia. Ei kirjoittele mitään, surffaa vaan netissä. Siihen tää kelpaa.
Lainaus käyttäjältä: annulix - 14.08.10 - klo:19:24Lainaus käyttäjältä: Sus - 14.08.10 - klo:19:19Annulix, ei hätiä mitiä. Minun läppärillä myös ihan omat jujut. Jos tää olis minun, kantaisin järveen, obelix vaan ei huomaa mitään ongelmia. Ei kirjoittele mitään, surffaa vaan netissä. Siihen tää kelpaa. Mun Acer pääsee pian myös testiin, että miten hyvin se kelluu! Nytkin surffaan pöytäkoneella, kun en jaksa odotella, että suvaitseeko läppäri yhdistää nettiin ja kauanko siinä mahdollisesti menisi aikaa.