Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 17.08.2010  (Luettu 1026 kertaa)

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Tiistai 17.08.2010
« Vastaus #30 : 17.08.10 - klo:18:32 »

Huomenta,

Aamureippailut reippailtu.

Tänään pitäisi lähteä Lappeenrantaan. Pitää käydä muutama asia hoitamassa yliopistolla, koska pitkin hampain ilmoittauduin kuitenkin kursseille. Sen jälkeen palaveri maakuntaliitossa liittyen sisä-Suomen tuulivoimahankkeisiin. Hoh hoijaa  [NUT]  [:56]

Kyllä olet oikea energiapakkaus!  :-))  [:5] Laita jotain piuhaa pitkin sitä virtaa mullekin.  [:-)]

Kyllä ne energiat jonnekkin taas hävisi  [NUT]
Toivottavasti onnistuin laittamaan ne Kaarinille  :-))

Jospa Otso nukkuisi ensi yön vähän rauhallisemmin.
Aina, kun se rupee önisemään, niin herään. Vaikka Otso nukkuukin omassa huoneessaan ja meidän huoneiden väliin jää olohuone. Viime yönä hyppäsin Otson luona viisi kertaa ja puoli kuudelta potkin Jarin ylös ja Otson luo, kun en enää itse jaksanut.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 17.08.10 - klo:18:44 »

Päivällä mulla oli virtaa, mut nyt taas olen  [NUT]
Kunhan ilta sää alkaa viilenemään niin taas piristyn.  Nyt on ainakin kuuma.  Aurinko paistaa porottaa, eikä tuule.  Ja mun ottaa silmiin toi alhaalta tuleva paiste.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #32 : 17.08.10 - klo:20:40 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Täällä oli aurinkoinen ja vähätuulinen päivä tänään. Nyt on tyyntynyt.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +20,7 astetta ja nyt +15,1 astetta.
Tulee taas viileä yö.

Aikas väsy olen taasen, mutta hetken koitan lukea viestejänne! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #33 : 17.08.10 - klo:23:01 »

Juhlan jälkeen arki koittaa..eli flunssa ottaa yliotetta.Kurkku kipeä ja koko kroppa.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #34 : 17.08.10 - klo:23:26 »

Iltaa töistä!  [:-)]

Kylläpä oli vaikeaa saada "koneita käyntiin" päiväunien jälkeen. Se vaati ison mukin kahvia, muutaman tupakan, suihkun ja lisää kahvia ja tupakkaa, mutta sitten sainkin inspiraation järjestellä pahimpia romukaappeja. Tai siis tilanne on se, että kaappeja/laatikoita on tyhjennetty ja pyyhkäisty ja romut lojuu hujan hajan odottamassa seuraavaa inspiraatiota, että "joku" lajittelisi ne omille paikoilleen -mitäköhän sekin tarkoittaa tässä tapauksessa?  [:-I]

En olisi malttanut lopettaa kesken, mutta oli pakko lähteä töihin! Nyt ihan väsynä koitan tehdä hommia kilpaa luonnonvoimien  [:-DD] kanssa. Siis varaudun ukkoseen/ sähkökatkoon. Järvenpäässä kuulemma ukkosti jo ja täälläkin varastomies oli nähnyt leiskutusta. Onneksi pakkaushallissa on muutama ihminen töissä, ettei tarvii tuntea itseänsä ihan orvoksi  :-O

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #35 : 18.08.10 - klo:00:42 »

Huomenta,

Aamureippailut reippailtu.

Tänään pitäisi lähteä Lappeenrantaan. Pitää käydä muutama asia hoitamassa yliopistolla, koska pitkin hampain ilmoittauduin kuitenkin kursseille. Sen jälkeen palaveri maakuntaliitossa liittyen sisä-Suomen tuulivoimahankkeisiin. Hoh hoijaa  [NUT]  [:56]

Kyllä olet oikea energiapakkaus!  :-))  [:5] Laita jotain piuhaa pitkin sitä virtaa mullekin.  [:-)]

Kyllä ne energiat jonnekkin taas hävisi  [NUT]
Toivottavasti onnistuin laittamaan ne Kaarinille  :-))

Jospa Otso nukkuisi ensi yön vähän rauhallisemmin.
Aina, kun se rupee önisemään, niin herään. Vaikka Otso nukkuukin omassa huoneessaan ja meidän huoneiden väliin jää olohuone. Viime yönä hyppäsin Otson luona viisi kertaa ja puoli kuudelta potkin Jarin ylös ja Otson luo, kun en enää itse jaksanut.
Se on kyllä kumma, kun lapset pienenä heräilee jatkuvasti yöllä, mutta kun kasvavat murkkuikäiseksi, ei niitä saa millään aamuisin hereille  :-))

Toivottavasti Telkkisen Flunssaolo menee pois, eikä iske päälle.

Kamalaa, kello on puoli yksi ja minä vaan pönttöilen. Ollaan miehen kanssa tämän viikon eri vuorossa ja kun mies tekee yötä, niin en pääse aamulla pöntölle, ja itse olen taas iltavuorossa, niin joudun pönttöilemään yöllä. Äsken kun tulin koneelle, tökki kaikki yhteydet niin, että meinasin lopettaa het alkuunsa. Nyt pelittää taas.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 18.08.10 - klo:00:53 »

Mesis, yöpönttöily on kivaa!  [:-)]
No, mulla tää ei ole vapaaehtoista  [:-DD]
Onko sun vaikea saada nukuttua, kun mies on töissä? Pasilla meinaa välillä mun yövuorot mennä pyörimiseksi, vaikka ei kysymys olekaan siitä, että sillä olisi hillitön ikävä  [:´((] mutta joku siinä kuitenkin on! Luulisi, että olisi helpompi nukkua, kun kukaan ei kuorsaa/ puhu unissaan/ narskuttele hampaitaan  [:17] [:-DDD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 18.08.10 - klo:01:16 »

Tää toope huuhteli näytekauhan rivakalla otteella letkun kanssa ja eikös ne vedet kimmonneet siitä kauhasta suoraan päälle ja kaula-aukosta sisään ja korvaakin sai kuivata  [:-/]

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #38 : 19.08.10 - klo:00:33 »

Mesis, yöpönttöily on kivaa!  [:-)]
No, mulla tää ei ole vapaaehtoista  [:-DD]
Onko sun vaikea saada nukuttua, kun mies on töissä? Pasilla meinaa välillä mun yövuorot mennä pyörimiseksi, vaikka ei kysymys olekaan siitä, että sillä olisi hillitön ikävä  [:´((] mutta joku siinä kuitenkin on! Luulisi, että olisi helpompi nukkua, kun kukaan ei kuorsaa/ puhu unissaan/ narskuttele hampaitaan  [:17] [:-DDD]
Vähän myöhäistä vastata, kun läksin eilen pois koneelta, enkä nähnyt tätä viestiä.
Minulla ei ole mitään nukkumisvaikeutta. Nukun kuin tukki, oli mies kotona tai ei. Jos minulla ei olisi koiraa, niin varmaan nukkuisin levottomasti, mutta turvaudun niin tuohon Seriin, että saan hyvin nukuttua. Viime yönä tosin heräsin ukkosen jyrähdykseen ja sateen ropinaan viiden maissa aamuyöllä. Nousin ottamaan tepseleitä pois seinästä ja jatkoin unia.

Kylläpä Sinulla kävi haaveri, kun sait vedet päällesi. Ei ole kiva olla märillä vaatteilla.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.051 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.