Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 26.8.2010  (Luettu 1381 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Torstai 26.8.2010
« Vastaus #60 : 26.08.10 - klo:20:42 »

Olipa "mukava" ylläri, kun verohallinto lähestyi yhdistystä, jonka pj olen ja jonka palveluksessa olin ihan palkattuna toukokuun, että on maksamatta minun palkastani ennakonpidätyksiä 33 550,00 euroa  :-O Oli vissiin tilitoimisto ilmoittanut muutaman nollan liikaa, kun oikea summa on 335,50  [NUT]  [:-I] Toisaalta koko homma naurattaa, mutta toisaalta ilmaiseksi minkään oikausvaatimuksien yms. turhan työn, joka ei ole millään tavalla omaa syytä, tekeminen ärsyttää  [:-DD]  [NUT]

No palkkahan olis jo yli 200 000 e kuukaudessa  [:-DD]

Kiva liksa.  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #61 : 26.08.10 - klo:20:53 »

Kannattaako Anniinan enää opiskella, jos palkka alkaa jo olla melkein kohdallaan?  [:-DD]
Hitsi, kun saiskin 200 000e/kk, niin eihän sitä tarttis käydä töissä kuin kuukauden verran viiteen vuoteen tai jotain! Tai tekis muutaman vuoden ja jäisi sitten eläkkeelle  :-)) Vähän niinkuin presidentit!

Mulla alkaa työt olla tehtynä ja taidan häipyä ennen yövuorolaisen tuloa. Harvinaisen selkeä tilanne. Toivottavasti huomenna menee yhtä hyvin. On tässä kyllä ollut hiukan kiirettäkin illan aikana. Mutta ilta on mennyt tosi nopeasti!  [:-)]

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #62 : 26.08.10 - klo:21:11 »

Näin se päivä kääntyi iltaan.

Väsy, joten menen nukkumaan. Hyvää yötä sitten kun menette.  [:55]     [:75]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 26.08.10 - klo:21:18 »

Kannattaako Anniinan enää opiskella, jos palkka alkaa jo olla melkein kohdallaan?  [:-DD]
Hitsi, kun saiskin 200 000e/kk, niin eihän sitä tarttis käydä töissä kuin kuukauden verran viiteen vuoteen tai jotain! Tai tekis muutaman vuoden ja jäisi sitten eläkkeelle  :-)) Vähän niinkuin presidentit!

Kyllä tässä tosiaan voisi alkaa varhaiseläkkeelle kohta jäädä  [:-DD]
Kyllähän tuollainen palkka ihan mukavalta pankkitilillä tuntuisi.
Jos vuoden tekisi töitä, voisi ollakkin lopunikää tekemättä mitään.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #64 : 26.08.10 - klo:21:26 »

Päivä on taas illassa. Olipa raskas päivä.

Minäkin koin, että meillä oli suuri kunnia olla saattamassa Jaskaa viimeiselle matkalle. Tilaisuudesta jäi todella kaunis ja pysyvä muisto.

Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #65 : 26.08.10 - klo:22:26 »

Täytyy vielä tässä valitella.

Kova oli päivä. Olin jo paljon aiemmin sopinut, että tapaan tänään illalla tyttäreni ja sisareni tyttäret ja menemme iltatorille kahville.
No, sehän tori tietysti suljettiinkin jo aiemmin kuin luulinkaan.
Jaskan luota kun tulin kotiin, nopea vaatteiden vaihto ja sitten Helsinkiin.
Ratikasta soitin tyttärelleni, että olen juuri tulossa torille mutta tulen "väärästä" suunnasta. Tyttäreni kertoi, että hänkin ajaa väärään suuntaan ratikassa. Kysyin, että missäs ratikassa sinä sitten olet. "No tässä, mikä on juuri Stokkan kohdalla ja menossa Kaivopuiston suuntaan"
No- siinähän minäkin istuin. Hän keskivaunuissa ja minä takavaunuissa! [:-DD]

Torielämä oli jo hiipunut, ei siellä ollut enää kuin pakettiautoja, joihin lastattiin viimeisetkin myytävät tavarat.

Menimme sitten erääseen keskustan ihanaan italialaiseen ravintolaan, söimme hyvin ja jutelimme sydämen kyllyydestä. Tapaan aika harvoin siskon tyttöjä - oli todella kiva tapaaminen. Toinen tytöistähän tulee taas meille kissavahdiksi entiseen tapaan, kun ehkä pääsen ensi viikolla sille kauan toivotulle matkalle.

Tytöillä oli meneillään kolmenkympin kriisi. Toinen heistä totesi, että ei hänellä kyllä enää ole ihan kolmekymppinen olo. Siihen minä sitten varsin sukkelasti, että sama vika - ei ole enää minullakaan! [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 27.08.10 - klo:11:46 »

Olipa "mukava" ylläri, kun verohallinto lähestyi yhdistystä, jonka pj olen ja jonka palveluksessa olin ihan palkattuna toukokuun, että on maksamatta minun palkastani ennakonpidätyksiä 33 550,00 euroa  :-O Oli vissiin tilitoimisto ilmoittanut muutaman nollan liikaa, kun oikea summa on 335,50  [NUT]  [:-I] Toisaalta koko homma naurattaa, mutta toisaalta ilmaiseksi minkään oikausvaatimuksien yms. turhan työn, joka ei ole millään tavalla omaa syytä, tekeminen ärsyttää  [:-DD]  [NUT]

No palkkahan olis jo yli 200 000 e kuukaudessa  [:-DD]

Kiva liksa.  [:-DD]

Tää miun palkan verotus selvisi tänään, kun ilmoitin tilitoimistolle, että he saavat selvittää asian, koska se luultavasti on heidän mokansa. Niinhän se olikin. Olivat laittaneet numerot väärään sarakkeeseen optisesti luettavaan lomakkeeseen. Sehän se jo riittää tekemään tuollaisen "pikku"eron.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.05 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.