Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 27.8.2010 Perjantai  (Luettu 2106 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 27.8.2010 Perjantai
« Vastaus #15 : 27.08.10 - klo:09:59 »

Huomenia. Terv. taas painajaismaasta [NUT] Kello oli äsken 3.33
Huomenta!
Minäkin näin "painajaisen". Näin unessani yhden vanhan ystävän, sellaisen, jota en ole nähnyt yli 20:n vuoteen, enkä muutenkaan ollut missään tekemisissä hänen kanssaan. Unessa hän seurusteli erään miehen kanssa. Tämä mies varasti minun kamerani ja heitti sen jonnekin kauas. Minä olin ihan murheissani. En kameran tähden, koska niitä saa uusia, mutta kuvien tähden. Sanoin miehelle, että anna nyt minulle edes se filmirulla takaisin. Sekin oli lentänyt jonnekin maahan ja oli ihan sotkussa. Itku ei ollut kaukana kun harmitti niin.  :-))
Onneksi se oli vain unta. Kai tuo uni tuli sen tähden, kun katsoin illalla, että kuvakilpailuissa oli äänestys päättynyt, ja olin ihan pettynyt itseeni, kun en ollut toimertunut edes äänestämään. No, seuraavalla kerralla sitten.

Mutta oikein mukavaa perjantaita jokaiselle!

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 27.08.10 - klo:10:00 »

Tänään taas Koluun, ihan kaksistaan ollaan Repen kanssa koko viikonloppu. Pari edellistä viikonloppua onkin mennyt "vähän" hulinassa, joten hyvä vaihteeksi rauhoittua ja pysyä myös syömisen ja juomisen suhteen ruodussa.
[:-DD]

Mua vaivaa saamattomuus. Miksi mun pitää jättää kaikki aina niin viime tippaan, että tulee kiire? No, koska mä olen tehokkaimmillani silloin. Se hemmetin kauppareissu ei nyt oikein nappaa. 12.50 pitäis olla Kannelmäessä röntgenissä. Mittari näyttää nyt +11,6, mutta kyllä mä ajattelin lähteä lyhyessä sortsihameessa, kuten eilenkin, sillä polven tutkiminen onnistuu ilman massiivista riisumis-pukemis-operaatiota.  :-O [:-I] [:-)]

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 27.08.10 - klo:10:04 »

Googleen ei pääse ei sitten millään. Ovat kuulemma lisänneet sinne :http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Google+lähti+mukaan+nettipuhelukisaan/1135259647719

Googleen ei edelleenkään pääse... [:-/]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 27.08.10 - klo:10:05 »

Aamupäivää taas. Jollaisessa horroksessa kävin [:-I] Tänään olisi Taiteiden yö. Katselin ohjelmaa mutta ei siellä ollut mitään mikä olisi kiinnostanut. Jäisin mieluummin kotini mutta pikkusiskoa kiinnostaa lähteä keskustaan joten kaiketi sitä on uhrauduttava jos sää sallii ja on vetoa. Let see....No nyt soi puhelin ja mun yksinpuheluni katkeaa [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 27.08.10 - klo:10:06 »

Googleen ei pääse ei sitten millään. Ovat kuulemma lisänneet sinne :http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Google+lähti+mukaan+nettipuhelukisaan/1135259647719

[:-//] Juu, ei pääse edes postilaatikolle.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 27.08.10 - klo:10:13 »

Ei niin. Kauankohan ne meinaa junnata paikallaan... [:-//]

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 27.08.10 - klo:10:14 »

Perjantai huomenet.Hrrrrr..onpa kolea ilma, ihan käsineet olisi jo käteen tarvinnut aamulenkillä
olla.
Minäkin liityn unennäkijöiden joukkoon..tappelin viime yönä ilveksen kanssa, joka hyökkäsi Veran
kimppuun.Olinpa kovin vahva kun voitin kamppailun ja Vera säästyi..muutaman kynnen raapaisun sain.

Ehkä uni tuli siitä kun edellisiltana nähtiin mäyrä iltalenkillä, joka tosin pötki pakoon.

Mukavaa viikonloppua itse kullekin säädylle :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 27.08.10 - klo:10:20 »

[:67] Hurja uni. -Onneksi voitit  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 27.08.10 - klo:10:27 »

http://www.interactivezoo.eu/pesa.html
Leobardin pennut tisulla. Kovin ovat jo kasvaneet  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 27.08.10 - klo:10:35 »

Nyt siellä nukutaan [:-)] Onkohan niillä mahdollisuus ulkoiluun luonnonomaisessa tilassa [:-I]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 27.08.10 - klo:10:35 »

Ei niin. Kauankohan ne meinaa junnata paikallaan... [:-//]

Nyt aukesi.  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 27.08.10 - klo:10:44 »

Joo niin aukesi mutta valokuviin ei pääse [:-(]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #27 : 27.08.10 - klo:10:44 »

Oi kun ihana kamera. Kiitti Mesis, kun laitoit tämän linkin meni suosikeihin.
Sinähän olit joskus aikoinaan laittanut sen frettikameran linkin kanssa, joka on suosikeissa. Kiitti siitäkin. Nyt siellä on kanssa pennut olleet jo pitkään ja sitä tulee toisinaan seurattua niitten touhuja. :-))
Tässä läppärillä ei kylläkään toimi se frettikamera, mutta isolla koneella voin sitä seurata. :)

---------------------------------------------------------------------------------------
Huomenta kaikille pönttöläisille! [:-)]
Täällä edelleen pilvistä, mutta nyt ei ole enää ihan niin harmaata pilveä, kuin aikaisempina päivinä. Jopa näkyy sinistä taivasta tästä tietsikalta, kun katson ulos. :)) Tuulta on jonkin verran.
Mittarissa yön alin lukema oli +6,0 astetta ja nyt +10,3 astetta.

Saankin tänään pestyä pyykkiä, siltä se nyt näyttää. Kohta laittamaan koneellinen tulemaan. :)
Join juuri kaffeet [:27] ja nyt hetken aikaa luen viestejä.

Hyvää perjantaita toivotaan koko pönttöpoppoolle!   [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 27.08.10 - klo:10:49 »

Deb sanoi:"Oi kun ihana kamera. Kiitti Mesis, kun laitoit tämän linkin meni suosikeihin."

Nykyään niitä näkee vaan niin harvoin, kun pennut ovat kasvaneet. Viihtyvät paljon jossain ulkosalla.
Kukahan pönttöläinen mahtoi ekaksi laittaa tämän linkin. Silloin panin sen suosikkeihin ja olen tiiviisti seurannut näiden elämää ja kasvamista.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #29 : 27.08.10 - klo:10:57 »

Mulle toi oli eka kerta, kun näin nuo tiikerit. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.