Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 27.8.2010 Perjantai  (Luettu 2132 kertaa)

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 27.8.2010 Perjantai
« Vastaus #30 : 27.08.10 - klo:11:09 »

Päivän Positiivarit

TENAVAT TERÄVINÄ

Tyttäreni poika (3v.) oli yökylässä. Olimme
aloittamassa iltarukousta pimeässä makuu-
huoneessa ja kysyin ovatko kädet ristissä.
"Ei vielä", hän vastasi. Toistin kysymyksen
ja sain saman vastauksen. Kolmannen kerran
jälkeen helpotti: "No nyt tuntuu olevan."
-Mummi

Ella on kotona oppinut, että ruokaa ei saa
liiaksi moittia. Mummolassa ruokaillessaan
maku oli ehkä vähän vieras ja niin neiti
kommentoi kohteliaasti: "On tämä kyllä
enemmän hyvää, ku vähemmän pahaa." -Sari
 [:-)]

Mikä on pessimistisyyden huippu?

"Jos huomenna ei olis satanut,
olis voitu mennä sieneen."
 [:-DDD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #31 : 27.08.10 - klo:11:20 »

[:-DD] :-))   Hauskat jutut taas.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 27.08.10 - klo:11:25 »

Googleen ei pääse ei sitten millään. Ovat kuulemma lisänneet sinne :http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Google+lähti+mukaan+nettipuhelukisaan/1135259647719
Googleen ei edelleenkään pääse... [:-/]
[:-//] Juu, ei pääse edes postilaatikolle.
Ei niin. Kauankohan ne meinaa junnata paikallaan... [:-//]

Nyt aukesi.  [:-)]

Minulla oli eilen ongelmia päästä, mutta tänään pääsin kyllä jo heti aamusta.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 27.08.10 - klo:11:27 »

Otso söi äsken erittäin hyvällä ruokahalulla täysjyvä spagettia, lihapullan ja kastiketta.
Ihan hyviä tuli maidottomista ja vähäsuolaisista lihapullista  [:-P]
Nyt se meni päiväunille, joten minä taidan karata Parikkalaan asioille.
Pitää käydä hakemassa uusi pankkikortti, ostamassa housut ja alkosta viiniä huomisiin rapujuhliin.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #34 : 27.08.10 - klo:11:36 »

Otso söi äsken erittäin hyvällä ruokahalulla täysjyvä spagettia, lihapullan ja kastiketta.
Ihan hyviä tuli maidottomista ja vähäsuolaisista lihapullista  [:-P]
Nyt se meni päiväunille, joten minä taidan karata Parikkalaan asioille.
Pitää käydä hakemassa uusi pankkikortti, ostamassa housut ja alkosta viiniä huomisiin rapujuhliin.

Maistu varmasti hyvältä. :-))

------------------------------
Mutta nyt pyykit ulos kuivumaan ja muihin hommeleihin.   [:59]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #35 : 27.08.10 - klo:12:56 »

Iltapäivää.   [:-)]
Muut lähtee viikonlopuksi maalle mökille, me tultiin "kaupunkiasuntoon".   :-))
On niin harmaata säätä luvattu, sama se missä sisällä istuu.  Vaihteeksi täällä on jo ihan mukava olla. Eipä tarvi lämmitellä maalla huoneita, täällä lämpö on jo valmiina.
Pitää kohta lähteä käymään läheisessa kauppakeskuksessa ostamassa sukkalankaa. Sopivaa puuhaa kutominen näillä säillä.  :-))
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #36 : 27.08.10 - klo:13:10 »

Kävin hakemassa auringonkukat ja meinasin upota mutaan, sade juuri kasteli pellon.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #37 : 27.08.10 - klo:13:17 »

No onneksi Iipalla nuo kukat loistaa kun auringot sateenkin keskellä. Nättejä kukkia nuo auringonkukatkin. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #38 : 27.08.10 - klo:14:11 »

Pitää kohta lähteä käymään läheisessa kauppakeskuksessa ostamassa sukkalankaa. Sopivaa puuhaa kutominen näillä säillä.  :-))

Lukihäiriö iski taas. Mä luin että "SUKLAATA. Sopivaa puuhaa näillä säillä"  [:-P]
Joku törkimys oli Alepassa nostanut laatikon Fazerin suklaanappirullia ja toisen laatikon Pandan täytesuklaata pakastealtaan päälle. Just siihen pakasteherneiden kohdalle. Jouduin hiukan siirtään niitä laatikoita ja molemmista "hupsahti" ostoskärryyn pötkylä/ levy  [:17]
Niin ja mä olin jo edellisestä kaupasta ostanut joka-kahdeksannen-perjantain Berliininmunkin

Mulla on ollut tällä viikolla ihan hillitön makeanhimo. Onkohan se hormoneista kiinni?  [:-DD] Yhdessä kaupassa näin tiistaina sellaisen pitkulaisen, suklaakuorrutetun munkin, jossa oli jotain kreemiä sisällä ja olen siitä asti kaivannut "häntä" suunnattomasti. Harmitti, kun en ostanut  [:´((]
Eli en ole kyllä pahemmin antanut periksi näille mieliteoille ennen kuin tänään. Ja voihan olla, että noi suklaat säilyy käsilaukussa niin kauan kun kukaan ei kerro niistä Pasille  [;-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #39 : 27.08.10 - klo:14:15 »

Mä en ole muuten moneen (lue pariin [:-DD]) kuukauteen syönyt suklaata.
Vaan nyt tekis mieli omenapiirakkaa. [:-(] Tarttee varmaan joku kevytresepti ettiä ja huomenna leipoa. [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #40 : 27.08.10 - klo:14:36 »

Lukihäiriö iski taas. Mä luin että "SUKLAATA. Sopivaa puuhaa näillä säillä"  [:-P]
 [;-)]

Oikeesti se suklaakin näihin säihin sopii. Jotain lohtua tähän yllättävän nopsaan saapuneeseen syksyyn.  :-))
Sukkalanka ostettu ja suklaata onneksi löytyy kaapista.  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #41 : 27.08.10 - klo:14:45 »

Meille kävi viime sunnuntaina polttoaineautomaatilla silleen, että vaikka Repe tunki sinne automaattiin 40€, niin se antoi bensaa vain kahdella kympillä. Ja tää oli jo toinen kerta kun meille käy niin, kyseessä on eri "merkkiset" asemat. Molemmilla kerroilla on kyllä saatu se 20€ takaisin, tilille maksettuna, mutta mun mielestä on aika erikoista että tolleen voi käydä. Onks kelleen muulle käynyt samalla tavalla?
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #42 : 27.08.10 - klo:15:00 »

Joku törkimys oli Alepassa nostanut laatikon Fazerin suklaanappirullia ja toisen laatikon Pandan täytesuklaata pakastealtaan päälle. Just siihen pakasteherneiden kohdalle. Jouduin hiukan siirtään niitä laatikoita ja molemmista "hupsahti" ostoskärryyn pötkylä/ levy  [:17]
Niin ja mä olin jo edellisestä kaupasta ostanut joka-kahdeksannen-perjantain Berliininmunkin

Mulla on ollut tällä viikolla ihan hillitön makeanhimo. Onkohan se hormoneista kiinni?  [:-DD] Yhdessä kaupassa näin tiistaina sellaisen pitkulaisen, suklaakuorrutetun munkin, jossa oli jotain kreemiä sisällä ja olen siitä asti kaivannut "häntä" suunnattomasti. Harmitti, kun en ostanut  [:´((]
Eli en ole kyllä pahemmin antanut periksi näille mieliteoille ennen kuin tänään. Ja voihan olla, että noi suklaat säilyy käsilaukussa niin kauan kun kukaan ei kerro niistä Pasille  [;-)]

No, mä meinasin kanssa lukea, että suklaata. [:-DD]
Onks toi Pandan täytesuklaa just sitä missä on aina rivittäin erilaisella täytteellä ne suklaapalat?
Ennen vanhaan ainakin sellaista oli, mut en ole täällä nähnyt kaupoissa. Mutta Pandan minttusuklaa- ja toffeelevyjä kyllä on. Niitä mä joskus syön palasen pari kerrallaan. [:-)]

Juu, suklaata löytyy kyllä kaapista. Aina varalla makean nälkään.
Nyt piti hakea salmiakkisuklaa pala ja minttusuklaa pala, kun kerta täällä siitä puhutaan. [:-P] [:-DD]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #43 : 27.08.10 - klo:15:02 »

Meille kävi viime sunnuntaina polttoaineautomaatilla silleen, että vaikka Repe tunki sinne automaattiin 40€, niin se antoi bensaa vain kahdella kympillä. Ja tää oli jo toinen kerta kun meille käy niin, kyseessä on eri "merkkiset" asemat. Molemmilla kerroilla on kyllä saatu se 20€ takaisin, tilille maksettuna, mutta mun mielestä on aika erikoista että tolleen voi käydä. Onks kelleen muulle käynyt samalla tavalla?

Harvoin tulee tankattua seteliautomaatilla, mutta ei noin ole koskaan käynyt.
Kuullostaa hullulta ettei saa bensaa sillä rahalla jolla sen ostaa.
Ainut on, jos tankki on jo niin täysi, ettei mahdu koko rahalla.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 27.08.10 - klo:15:06 »

Kävin kaupassa. Kukaan törkimys ei ollu laittanu meidän pakastealtaan reunalle suklaata.  [:-I]   [:´((]
Kyllä minä kaikki muut kyllä muistin vessapaperista suolaan asti.  [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sivu luotiin 0.057 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.