Huomentapäivää. Heräsin juuri. Olin eilen Roihuvuoren Taiteiden yössä siskoni ja hänen tyttären perheen kanssa. Luultiin että siellä on joku lapsiystäbällinen bändi soittamassa. Sen nimi oli Rotta... jotakin ja kyllä räppi pauhasi ja sanoituksesta särähti korviin tosi rivoa tekstiä. Olihan se pettymys joten hipsimme pois. EI sellaista voinut kuunnella. Tänään sitten mennään äitiä ja isukkia katsomaan.
Nyt muuten en nähnyt painajaisia vaan sellaisen unen että minä ja pari kaveriani siirrettiin aikakoneella 50-luvun Helsinkiin. Kierreltiin sitten pitkin keskustaa ja katsottiin millainen kaupunki oli silloin. Kerran mä pudotin kännykkäni ja ihmiset ihmettelivät että mikä se on. Yritin kertoa etttä olen tulevaisuudesta ja että siellä on puhelimet tälläisiä. Mä välillä heräsin ja toivoin että uni jatkuisi ja jatkuihan se. Kallioon piti vielä ehtiä ennen varsinaista heräämistä, katsomaan niitä vanhoja puutaloja joita siellä vielä oli 60-luvulla. Kyllä silloin stadi oli hiljainen paikka, varsinkin kesällä, ihan oikeesti, ei turismi vielä kukoistanut. Uni oli kuin leffassa olisi ollut
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)