Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 28.8.2010  (Luettu 1370 kertaa)

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
Vs: Lauantai 28.8.2010
« Vastaus #60 : 28.08.10 - klo:21:28 »

Armenia on kyllä aika wau matkustuspaikka  :-O  , ei ole ihan joka tytsi siellä käynyt.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 28.08.10 - klo:21:34 »

Nii muuten täälläki ahistaa!!! Lehet kellastuu ja ruoho kuihtuu... yäk!

Täällä ja alkaa ahistamaan tuleva talvi [:-(]

No kun ahistaa jo talven tulo  [:´((]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 28.08.10 - klo:21:34 »

Nii muuten täälläki ahistaa!!! Lehet kellastuu ja ruoho kuihtuu... yäk!

Täällä ja alkaa ahistamaan tuleva talvi [:-(]

No kun ahistaa jo talven tulo  [:´((]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #63 : 28.08.10 - klo:21:35 »

<-- Armenian vaakuna [:5]

<-- Armenian lippu [:5]

Jarmo arvasi ensimmäisenä ja saa sitten tuliaisiksi pienen pullon konjakkia! [:-)]
Armenia on vielä aika koskematon noin turistien kannalta - siellä näkee aitoa luontoa ja aitoja ihmisiä arjen töissään. Nähtävyydet ovat huimaavia - vuoristoinen maa.

[:48] Tuleekin sitten uusi minipullo keväällä kokoelmaan [:48]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #64 : 28.08.10 - klo:21:39 »

Kiitos Kaija! Olet ennenkin antanut mulle aikalailla voimia tämän taudin voittamiseen!
Nyt se tuntuu jo aika todelta!

Tässä taas:

http://www.armeniatours.fi/kokemuksia.html

Siis, jos todella haluat kokea jotain aivan erilaista, ei mitään superhienoa, ei luksusta, ei rantalomaa, vaan haluat nähdä jotain aitoa elämää jossain toisessa maassa, ilman turismin pilaamaa rihkamamaailmaa...

Kuvia tulee taatusti, kunhan vaan oppisin laittamaan niitä näytille helposti ja hyvin. No, ehkä senkin opin.

Onko kellään muuten kokemusta sanelukoneesta? Ajattelin, että sellainen olisi matkalla aika mahtava. Voisi sanella esim. busissa istuessa juuri sen hetkinen tilanne ja fiilis ja maisemat ja paikat ja muut tunnelmat.
Kotona voisi sen sitten joko purkaa sanalliseen muotoon tai yhdistää kuvien kanssa kuunneltavaksi....

Hintaa näytti olen n. 120 euroa...
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #65 : 28.08.10 - klo:21:43 »

Onko kellään muuten kokemusta sanelukoneesta? Ajattelin, että sellainen olisi matkalla aika mahtava. Voisi sanella esim. busissa istuessa juuri sen hetkinen tilanne ja fiilis ja maisemat ja paikat ja muut tunnelmat.
Kotona voisi sen sitten joko purkaa sanalliseen muotoon tai yhdistää kuvien kanssa kuunneltavaksi....

Hintaa näytti olen n. 120 euroa...

Pikkuinen ruutuvihkokin on kova juttu! Mulla on aina käsilaukussa sellainen ja siihen kirjoitan puutelistat, kauppalistat, muistettavat asiat ja reissuilla lähtöajat, lämpötilat, auton kilometrit jne  [:-)]
Mutta onhan sanelukone tietty ihan näpsä. Siihen voisi nauhoittaa reissusta liikennettä, paikallisia musiikkiesityksiä, linnunlaulua jne  :-))

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #66 : 28.08.10 - klo:21:55 »

Sanelin on kätsä...suosittelen. Sen purkuun en kyllä suosittele ketään   :-))
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #67 : 28.08.10 - klo:22:02 »

Niin, tuo ruutuvihko on ihan jees, mutta ei mulla pelaa.
Olen jotenkin laiska - ajattelin ostaa sanelulaitteen, jolla voi sitten ensinnäkin tallentaa kaikki fiilikset ja kaikki menot ihan vaikka minuutilleen jos niin haluaa.
Siihen voi myös äänittää sitten paikallisia tuntemuksia, musiikkia, oppaan selostusta, tai vaikkapa lehmän ammuntaa!

Siis ainakin Armeniassa!

Juhuu!!! Odotettavissa on siis sellainen loma, että se ei ihan hevillä unohdu. Kissavahti tulee meille taas asumaan, voin olla aivan rauhallisella mielellä, matka on maksettu jo aikaa sitten, passi ja rokotukset on kunnossa, tuo sairaustilanne on hyvällä mallilla, on kiva lähteä matkaan kun tietää, että syöpä on voitettu.
Kamera lähtee mukaan myös ja varmasti muutama muistikortti - kuvia on tulossa varmasti ja runsaasti! Tuhat kuvaa ylittynee arvailujeni mukaan viikon matkan aikana!
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #68 : 28.08.10 - klo:22:23 »

Hömis, hyvä reissua jo näin etukäteen! Jopahan valitsit eksoottisen matkakohteen  :-)) en oo kuullu kestään, kuka ois Armeniassa käyny  [:-DD] .
Ja syöpä on voitettu, varmasti!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #69 : 28.08.10 - klo:22:25 »

Olen käyttänyt näitä Olyn sanelimia haastatteluissa, ihan käyttökelpoisia, eikä oo hinnankiroissa
sanelin

Mukavaa reissua Armeniaan! Missä tää sitte lieneekään, olen käynyt Georgiassa, oisko ihan melkein naapurissa, on joo pohjoisessa. Euroviisuvoittaja tältä vuodelta. [:-)]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.069 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.