Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai  (Luettu 628 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Maanantai
« Vastaus #15 : 30.08.10 - klo:10:50 »

Huomenta.  [:-)]
Tiina kirjoitti:
En mä mitään hellekesää kaipaile, mutta saishan tuo sää hiukka lämpimämpää olla, vaikka tuolla +15 asteen paremmalla puolella.
Tiinan toiveeseen yhdyn.  
Hyvin olen yön nukkunut .  Lehden lukemisen jälkeen täytyy funtsia mitä tälle päivälle keksisin.

Otsohan tomera oli.  Anniina, anna vaan pojan kirjoittaa, niin saat pian kirjurin itellesi.  :-))

Hyvää päivää kaikille.  [:45]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #16 : 30.08.10 - klo:10:58 »

Huomenta Lapista! -heräsin myöhään, silmät turvoksissa ja kiirehän siinä tuli. Kahvinkeitinkin kettuili, meni pussi läjään, ja "kahvista" tuli hailakkaa. Neljäs viikko jo flunssaa, eikä ota lähtiäkseen.
Semmonen +6 astetta, vois olla lämpimämpikin.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 30.08.10 - klo:11:03 »

Päivän Positiivarit:

TENAVAT TERÄVINÄ

Poikani oli noin 6-vuotias kun katselin
pintaverisuonia jaloissani ja pesin osa-
proteeseja,jonka kitalaki on metallinen.
Poika tuijotti ja tokaisi: "Äidillä on
verkkosukat ja rautahampaat!"
-RR

Olen ala-asteen opettaja ja syntymä-
päivänäni vein koko luokalle makeisia.
Yksi pojista kysyi kuinka monta vuotta
täytin. Vastasin leikilläni, että ainakin
sata. "Siinäs kuulit", sanoi vieressä
istuva.
-Suvi
 [:-)]

Mielenaurinkoista marstaita joka pönttöön!  :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 30.08.10 - klo:11:12 »

Eilen kun Riksussa käytiin..vettä tuli matkalla kaatamalla.Ei ollut kamerakaan mukana,
joten pakko oli kännykkää taas käyttää kun kottaraisia oli lepäämässä puhelinlangoilla.
Varmaan tuhat lintua [:-)]

Ja Vera joka osaa ottaa relax ollaan me sitten missä vaan.Ystävän uusi sohva oli kiinnostava..
onneksi oli oma peitto matkassa ettei liata toisten paikkoja..mää nukun, jutskailkaa te :-))

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #19 : 30.08.10 - klo:12:04 »

Pomo kävi just karjumassa korvanjuuressa että lopeta heti se pönttöily ja mene purkamaan myymälään tuo aamulla tullut paketti!!! Kai se sitten on toteltava, onneks kerkesin ensin kahvit juoda :-))

Mun tarttis muutenkin reipastua ja alkaa käydä täällä läpi näitä tavaroita, koska sitten vajaan vuoden päästä pitää olla mun osalta olla tyhjä tämä liiketila. Tavaraa nimittäin täällä on ihan älyttömästi, vanhentuneita varaosia joita kukaan ei enää osta, kirjoja, mappeja, paperipinoja, joulukoristeita, pahvilaatikoita, vanhoja kirjanpitotositteita ym. ym. Osa on ihan roskiskamaa ja niitä vois pikkuhiljaa alkaa sinne roudaamaan ettei sitten viimetipassa tule kauheeta hoppua.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #20 : 30.08.10 - klo:14:22 »

Pomo kävi just karjumassa korvanjuuressa että lopeta heti se pönttöily ja mene purkamaan myymälään tuo aamulla tullut paketti!!! Kai se sitten on toteltava, onneks kerkesin ensin kahvit juoda :-))

Mun tarttis muutenkin reipastua ja alkaa käydä täällä läpi näitä tavaroita, koska sitten vajaan vuoden päästä pitää olla mun osalta olla tyhjä tämä liiketila. Tavaraa nimittäin täällä on ihan älyttömästi, vanhentuneita varaosia joita kukaan ei enää osta, kirjoja, mappeja, paperipinoja, joulukoristeita, pahvilaatikoita, vanhoja kirjanpitotositteita ym. ym. Osa on ihan roskiskamaa ja niitä vois pikkuhiljaa alkaa sinne roudaamaan ettei sitten viimetipassa tule kauheeta hoppua.
Karmee pomo sulla! ;D

Niin selvennykseksi tuo pelakuu ei ole minun vaan ystävän ja se lienee harvinainen tai vaikeasti saatava. Huomenna vuorossa tulppaanipelargonian kuva.
Kävin humputtelemassa Hämeenlinnassa, Wettwerhoffin myymälässä, Nanson tehtaan myymälässä Tiiriössä (tiedoksi et on laajentunut ja siellä on ale ja varsinkin m-kokoisille mallivaatteita halavalla) ja ruokakaupassa ja kai siinä jotain muutakin kauppaa oli. Nansolta ostin kolme puseroa ja kaksi käsipyyhettä, pitää ottaa kuva hyvästä idiksestä käsipyyhkeessä, kunhan tuo isännän kone vapautuu.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 30.08.10 - klo:14:27 »

iipa, oliko siellä ns. isojen tyttöjen vaatteita?
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #22 : 30.08.10 - klo:15:00 »

Mähän oon iso tyttö ja ostin kolme puseroa.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 30.08.10 - klo:15:12 »

Mähän oon iso tyttö ja ostin kolme puseroa.

Ja höpö höpö!   Tarkoitin sellaisia mun kokoisia vaatteita.  Jattisellaisia!  [:-DD]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #24 : 30.08.10 - klo:15:39 »

Niin selvennykseksi tuo pelakuu ei ole minun vaan ystävän ja se lienee harvinainen tai vaikeasti saatava. Huomenna vuorossa tulppaanipelargonian kuva.

Jotain tommosta vähän pelkäsinki, siis että on vaikeasti löytyvää lajiketta. Eli vaan alan harrastajilta löytyy.  [:´(]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #25 : 30.08.10 - klo:16:08 »

Jotain tommosta vähän pelkäsinki, siis että on vaikeasti löytyvää lajiketta. Eli vaan alan harrastajilta löytyy.  [:´(]

Viherlassilalla Turussa näyttäisi olevan tuota omenapelargoniaa.
http://www.viherlassila.fi/content/taimihinnasto-tarjoukset-ja-uutuudet-2010
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #26 : 30.08.10 - klo:17:03 »

Seurasin näytelmää, kaksi pikkupoikaa pissi peltitölkkeihin ja jättivät ne tuohon talomme eteen kadulle "ansaksi". Niillä oli hirveen hauskaa keksiä tätä koiruutta, mä taidan juksata niitä jotenkin.  [:57]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 30.08.10 - klo:18:20 »

Onneksi näit  poikien touhut :-))

Voi kyllä vaan tuli kesän lämpöä ikävä tänään töissä. Olin aamuvuorossa. Siellä oli 15 astetta lämmintä ja tuuletukset täysillä. Puhalsivat suoraan meidän työpisteeseen. Hrrrrrrrr palelin koko päivän. Ei yhtään olisi huvittanut lähteä koiran kanssa lenkille kun pääsi kotiin.

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 30.08.10 - klo:18:25 »

Nään ihan silmissäni, kuinka poikia hihitytti moinen teko.  [:-DD]
Voi kun keksisit mukavan vastajutskan niille, iipa. :-))
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 30.08.10 - klo:19:08 »

Otsokin olisi halunnut pönttöillä vähän, oisit nyt Anniina antanut hänen yrittää.  [:-DD]

Yritettiinkin tuon lähettämäni viestin perään, mutta sen minkä hän kirjoitti hän myös pyyhki pois  :-))
Jossain vaiheessa ei kannata ihmetellä, jos minulta tulee ihmeellisiä viestejä.
Otso se vaan on  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.069 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.