Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 13.9.2010  (Luettu 776 kertaa)

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
Vs: Maanantai 13.9.2010
« Vastaus #30 : 13.09.10 - klo:15:04 »

Iltapäivää kaikille! [:-)]
Täällä on ollut pilvistä ja päivällä aurinko pilkisteli taivaalta, mutta äsken satoi vettä jonkin aikaa.
Mittarissa yön alin lukema oli +13,4 astetta ja nyt +16,9 astetta.

Juu, on vähäsen väsynyt olotila, mutta päiväkaffeet varmasti piristää hieman.
Askareita tässä hoideltu ja ulkoiltukin jo.

Luen tän ketjun, kunhan ehdin. :))

Mukavaa maanantaita toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #31 : 13.09.10 - klo:15:10 »

Moikkelis moooi!
Odottelen tässä zeeneriä ja jaTa69 tulevaksi.  Ovat Tikkakosken kohdalla ja siitäkös ei kauaa mee, kun ovat täällä.
Ruoka muhii uunissa.
Hei, sanokaa mulle, tartteeko perunat olla kerman peitossa, kun kiusauksen tekee?  Ehdin sitä vielä lisäämään, jos on tarttee.
Kivaa päivää teillekin. [:-)] [:45]

Sanohan nuorelleparille terkkuja. [:-)] Se on mun mielestä niin äärettömän ihana asia kun hyö on löytäneet toisensa [:38]

Ei mun mielestä tarvii perunat kokonaan olla kerman peitossa jos kiusausta tekee, mutta ei tietty ihan kuiviltaankaan saa olla. Silleen pari senttiä perunoiden alapuolella sais mun mielestä olla nesteraja.

Ihan tuota samaa olen ajatellut, aivan ihana juttu! [:38]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 13.09.10 - klo:15:21 »

Että on kivaa puuhaa...  [NUT]
Ostia tyttäreni entiseen huoneeseen sellaisen rautasohvan, kun hän muutti pois kotoa. Sit kun hän muutti Joensuuhun, sinne ei mahtunut hänen jenkkisänky ja se raahattiin tuskalla ja hiellä tänne ylös ja rautasohva vietiin Joensuuhun. Nyt taas sain rautasohva taas takas ja se jumalaton jenkkisänky vietiin tyttären kämpään, nyt se mahtui. Rautasohva on ollut kasa rungon pätkiä ja säleitä nurkassa ja nyt sitä aloin koota. Eka kokoominen oli helppo, kun säleen päähän vaan laitettiin pidike ja napsautettiin paikoilleen, vaan eihän tämä pidike enää pois lähde ja nyt askartelen  [:-//] toisen kerran sitä vaikeimman kautta kokoon. Voi olla ett se jää tuohon hautumaan, alkaa tuntua siltä. Yhden säleen kun saat paikoilleen toinen putoo.
Kyllä sitkee sissi oot. Minulta jäisi kokoamatta..

Kaarinin kokkaustaidolle  [:5]. Minä oon kyllä semmoinen ruoanlaittaja, että aina on yllätys, mitä siitä milloinkin tulee. :-)) :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #33 : 13.09.10 - klo:15:51 »

Iltapäivää kotoa!  [:-)]
Hiukan venähti kotimatka, kun pikku-K:ssa ei ollutkaan keittoperunoita ja sitten eikun ajamaan Cittariin ja autokin piti tankata ja kun apteekki on samassa talossa Cittarin kanssa, kävin ostamassa Omega-3-kapseleita, jos ne vaikka auttaisi polvivaivoihin... Ääh, tekisi mieli päikkäreille, mutta sen sijaa keitin pikakahvit. Jos vaikka pääsisi illalla ajoissa nukkumaan.

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #34 : 13.09.10 - klo:15:53 »

Se sohva on kasassa ny! Ihan ite sen tein. (tähän hymiömerkki suunpielet korvissa)

Me ollan Kaijan kaa polvivammasia, mä meen keskiviikkona lääkäriin ja syön nyt magnesiumia.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #35 : 13.09.10 - klo:16:00 »

Tekaisin perjantaina tällaisen syysasetelman. Toi astia ei kyllä sovi noihin asetelman väreihin yhtään mutta kun ei oikein muutakaan jalallista astiaa ollut.

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 13.09.10 - klo:16:06 »

Tiina, se on kaunis. Syksyn värit.  [:-)]

Zeenerille ja JaTa69:lle myöskin lämpimät terveiset.  [:38]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 13.09.10 - klo:16:08 »

Kiitti terkuista, nyt ollaan saatu taas maha täyteen herkkuja omppupiirakasta lähtien  [:-)] KOhta pitäisi varmaan harkita kotiapäin lähtöä ettei pimeä yllätä, muttei malttaisi.

T:z
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 13.09.10 - klo:16:15 »

Me ollan Kaijan kaa polvivammasia, mä meen keskiviikkona lääkäriin ja syön nyt magnesiumia.

Mä yritän muistaa syödä magnesiumia lähinnä kramppien estoon, mutta auttaako se polvivaivoihinkin?
Toi polvikipu kyllä aiheuttaa lihaskipuja ja "vetoja" ylä- ja alapuolisiin lihaksiin. Pomo, jolla on polvien kanssa ongelmia ja nivelrikkoa, suositteli omega3. Jos tuo ei auta, niin seuraavaksi täytyy kokeilla glukosamiinia, jota näkyi saavan apteekista ilman reseptiä. En viitsinyt ottaa molempia; kokeillaan yhtä kerrallaan.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 13.09.10 - klo:16:25 »

Meidän isäntä syö polvikipuihin Arthro balans plussaa. Sanoo, että auttaa jonkin verran, mutta sitä pitää ensin syödä jonkin aikaa, ennen kuin alkaa vaikuttaa.

Kaunis on Tiinan asetelma.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 13.09.10 - klo:16:37 »

Meidän isäntä syö polvikipuihin Arthro balans plussaa. Sanoo, että auttaa jonkin verran, mutta sitä pitää ensin syödä jonkin aikaa, ennen kuin alkaa vaikuttaa.

Just sellaista purnukkaa mä katselin apteekissa. Kokeilen sitä sitten myöhemmin. Aikas kalliita ne on nää reseptivapaat hokkuspokkus-valmisteet!  :-O

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #41 : 13.09.10 - klo:16:41 »

Just sellaista purnukkaa mä katselin apteekissa. Kokeilen sitä sitten myöhemmin. Aikas kalliita ne on nää reseptivapaat hokkuspokkus-valmisteet!  :-O

Saisikohan lääkärin reseptillä edullisemmin. Äiti käyttää Glucosamin Ratiopharm 1,5mg, annostus 1 pussi päivässä ja ne maksaa lääkärin määrääminä reseptillä 27€/90 pussia.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 13.09.10 - klo:16:48 »

Saisikohan lääkärin reseptillä edullisemmin. Äiti käyttää Glucosamin Ratiopharm 1,5mg, annostus 1 pussi päivässä ja ne maksaa lääkärin määrääminä reseptillä 27€/90 pussia.

Osaiskohan se meidän Tahvo tt-lääkäri kirjoittaa reseptin?  [:-I]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #43 : 13.09.10 - klo:16:58 »

Toi mun ilmoittama 1,5mg pitää olla 1,5g
Glucosamin Ratiopharm sisältää yli kolminkertaisen annoksen glukosamiinia tuohon Arthro balansiin verrattuna. On kai sitten myös tehokkaampaa.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 13.09.10 - klo:17:01 »

Toi mun ilmoittama 1,5mg pitää olla 1,5g
Glucosamin Ratiopharm sisältää yli kolminkertaisen annoksen glukosamiinia tuohon Arthro balansiin verrattuna. On kai sitten myös tehokkaampaa.

Mä voin kopsaa suoraan sun viestistä ohjeet lääkärille!  :-))

Sivu luotiin 0.061 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.